39.

131 17 2
                                    

Busimme saapui päivällä Atlantaan. Huomenna on viimeinen keikka ennen joulutaukoa. Istuimme Luken kanssa sylikkäin bäkkärin vanhalla nahka sohvalla. Luke jutteli poikien kanssa ja minä luin uusinta Cosmopolitania.

"Onko sulla joululle jotain suunnitelmia" kysyin tältä komealta huulesta lävistetyltä mieheltä jonka sylissä nyt istuin.

"Itseasiassa on, ja niin on sullakin" tämä sanoi. Kohensin asentoani ja katsoin häntä hämmästyneenä. En ymmärtänyt ollenkaan mistä hän puhui.

"Mun piti puhuu tästä vasta illalla sulle" Luke sanoi. Nyt katsoin häntä vielä hämmentyneemmin. Olin aivan ymmlläni.

"Mä oonitseasiassa sopinu sun vanhempien kanssa et me mennää yhdessä Suomeen jouluksi, ja sitten uusivuosi vietettäs yhdessä New Yorkissa. Mentäs kattomaa niitä sellasia paraateja, ilotulituksia, syötäs hyvää ruokaa ja vietettäs kahenkeskistä aikaa." Luke sanoi ja vinkkasi lopuksi silmää jotta ymmärtäisin mitä hän tarkoitti. Minun piti saada pari sekunttia miettiä ja ymmärtää mitä kaikkea hän juuru minulle kertoi.

"Eihän mun vanhemmat edes tiedä et me seurustellaan taas ja sä...?" Kysyin.

"Kyl ne tietää" Luke sanoi katsoen suoraa silmiini. Luke oli siis suunnitellu kaiken ihan vain meitä varten. Hyökkäsin halaaman tätä tiukasti.

"Tuu mulla on sulle jotain" Luke sanoi ja nousi sohvalta kaapaten minut kunnolla syliinsä. Mitähän vielä. Luke vihaelsi Harrylle ja tämä kiharapää tuli viekkaasti hymyillen mukaamme. Tiesikö Harrykin tästä? Missä vaiheessa he olivat sopineet riitansa? Luke lähti kävelemään kohti keikkabussiamme Harry kannoillamme.

"Mitä tää on?" Kysyin ihmeissäni kun Harry lähti kiipeämään bussin katolle. "Luke" toistin hänen nimeään että saisin vastauksen kun sitä ei ekalla kysymällä tullut. Ei sitä tullut nytkään. He molemmat vain hymyilivät ilkikurisesti ja olivat hiljaa.

"Mä nostan sut nyt tohon tikkaille, pidä kii ja me autetaan sut tonne ylös ku et ite pääse yhellä jalalla" Luke sanoi ja näin Harryn yläpuolellani ojentamassa käsiään avukseni kun seisoin tikkailla.

Viimein kun minut oli saatu ylös Luke kiitti Harrya avusta ja kikkarapää lähti tiehensä jättäen meidät kahdestaan katolle.

"Tää on upee" Kuiskasin Lukelle ja tähyilin ympärilleni. Ympärillämme ei ollut ketään. olimme stadionin yksityisellä parkkipaikalla joka oli täysin tyhjä. Näimme auringonlaskun edessämme ja taivas oli jossain tuolla kaukana värjäytynyt hieman ornssin keltaiseksi. Oli aivan hiljaista. Katolle oli laitettu paljon tyynyjä ja peittoja. katon reunalla oli kynttilöitä antamassa valoa ja kori, jossa oli shamppanjaa ja hedelmiä.

"Mulla on vähän kylmä" Sanoin ja tämä siniset silmät omaava poika otti minut syliinsä ja laittoi ympärillemme peiton lämmittämään. Istuimme molemmat siinä ihan hiljaa ja katsoimme tähtiä.

"Mä rakastan sua Hemmings" sanoin hymyillen ja äännyin niin että näkisin hänen kauniit silmänsä.

"Mäki rakastan sua Moss" Hän vastasi hymyillen ja pian saatoin tuntea hänen huulensa omillani ja hänen kylmän huulikorunsa kutittavan huultani. Eläintarha heräsi taas eloon vatsassani.

 Eläintarha heräsi taas eloon vatsassani

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tässä olis taas uutta lukua. Painakaa tähteä, jakakaa ja kommentoinaa mitä tykkäsitte!





Light of my life (L.H fanfic in Finnish)Where stories live. Discover now