Heräsin auringon paistaessa kasvoilleni verhojen välistä. Käänsin kylkeäni ja avasin silmäni siinä oletuksessa että näkisin Luken nukkuvan vierelläni. Hän ei ollut siinä. Ajattelin hänen olevan olohuoneessa katsomassa televisiota tai jotain. Siirryin hänen paikalleen. Vetäisin peiton korviini ja haistoin sen tutun ja turvallisen tuoksun. Luken tuoksun. "Ootsä jo hereillä?" Kuulin oven avautuvan ja Luken äänen kysyvän. Mumisin hänelle vastaukseksi ja nousin istumaaan sängylle. Paidaton Luke toi tarjottimen eteeni ja meni avaamaan verhoja ikkunan edestä. Kirkas aurinko häikäisi silmiäni. "Mä aattelin tehä sulle aamupalaa ku sulla tuntu olevan rankkaa viime päivinä" Luke sanoi vakavasti mutta väläytti minulle pienen hymyn. "Joo mut en jaksais ajatella sitä enään" Vastasin hänelle ja hyökkäsin täytettyjen croissanttien kimppuun sillä minulla oli jäätvä nälkä. Luke katseli minua kun söin ja hörppi itse kahvia mukistaan. "Mites me nyt tästä edetään?" Kuulin Luken kysyvän ujosti. Katsoin häntä silmiin ja vastasin: "No, mä en tiedä. Mitä mieltä sä olet?"
Kysyin Lukelta suu täynnä croissanttia sillä en voinut hillitä itseäni, oli vain niin kova nälkä. Luke oli ihan hiljaa ja katsoi silmiini. Syötyäni suun tyhjäksi Luke oti kavoistani hellästi kiinni ja suuteli minua. Vastasin suudelmaan. Vetäydyimme molemmat irti toisistamme ja katsoimme toisiamme silmiin. "Tota mieltä mä olen" Luke sanoi ja puri huultaan. Hymyilin vain hänelle merkiksi siitä että olen samaa mieltä ja jatkoin syömistä. "Etkö sä syö mitään?" Kysyin Lukelta jälleen suu täynnä ruokaa. Luke hymähti.
"Mä söin jo" Luke sanoi katsellessaan minua syömässä. En yleensä pitänyt jos joku tuiottaisi kun syön mutta nyt olin niin nälkäinen enkä jaksanut välittää.Juttelimme vaikka mitä minun syödessäni. Kun olin syönyt Luke vei astiat pois ja minä puin vaatteet ylleni. Laitoin farkut joissa oli reiät polvissa ja mustan pitsitopin. En jaksanut panostaa asuuni sillä sovimme vain menevämme hengailemaan Ashtonin Calumin ja Michaelin kanssa jonnekkin. Päälle puettuani hipsin vessaan pesemään kasvoni ja laitoin hiuksetkin rennolle ponihännällle.
Viimein olimme valmiit lähtöön ja ajoimme Ashtonin talolle, sillä siellä meidän piti nähdä miut pojat ensin ja sitten mennä kaupungille hengailemaan. Ashtonin talon eteen päästyämme Luke nappasi kädestäni kiinni ja hymyili. Katsoin hänen kirkkaita silmiään ja hymyilin takaisin. Kiipesimme käsikädessä portaita pitkin ylös ja Luke keskeytti hiljaisuuden. "Aijotaanko me kertoa muille jo nyt vai myöhemmin?" Luke kysyi samalla kättäni puristaen. "Jos vaikka eka katotaan että mitä tästä tulee ja sit kerrotaan" Vastasin Lukelle ja hän nyökkäsi ja hymyili minulle ja jatkoimme portaiden kiipeämistä. Päästyämme Ashtonin asunnin eteen Luke esti minua soittamasta ovikelloa.
"Hei, anna mulle vika pusu moneen tuntiin" Hän sanoi virnistäen juuri ennen kuin kerkesin painaa ovikelloa. Suutelin Lukea hellästi ja nopeasti juuri kun ovi aukesi. "HEEEEEI ÄIJÄ ON ISKENY MEIJÄ VIOLETIN" Michael hyppäsi ovesta ulos ja pörrötti Luken hiuksia nauraen niin että koko rappu raikui ja Luke yritti estää tätä sotkemasta hänen hiuksiaan. "Heii äläääää" Luke valitti Michaelille ja yritti saada hiuksensa takaisun kuntoon. Muut pojat juoksivat ihmeissään luoksemme ja kyselivät että mistä Michael oikein puhui. "Mää näin nää kaks kyyhkyläistä suutelemassa mun oven takana" Michael selosti nauraen. Se idiootti oli katsonut silmäluukusta meitä.
"Meidän piti pitää eka vähän matalaa profiilia mut sit tää yks idiooti tuli ja pilas kaiken" Nauroin ja pukkasin leikillä Michaelia kyynerpäälläni.
"Hahah onnee teille" Ashton tuli ja kiepaisi lihaksikkaat kätensä ympärilleni halatakseen minua.
"Onnee vaan, me kyl nähtiin tää jo aikoja sitten et teillä on jotain, oli vain ajan kysymys että millon te alkaisitte seurustella" Calum sanoi naurahtaen ja tuli halaaman minua myös.Tuotapikaa lähdimme Starbucksia kohti, sillä päätimme käydä ensin kahvilla ja pojat halusivat tietää meistä enemmän ja saataisiin juteltua rauhassa ennen kuin lähtisimme muualle. Starbucksille saavuttuamme minä otin tilaukset ja menin odottamaan meidän juomiamme samalla kuin pojat juoksivat kuin pikkulapset varaamaan meille pöytää. Saatuani meidän kaikkien juomat lähdin etsimään poikia.
"Hei minnes mä mahun"
Kysyin ja laskin juomat pöydälle kun huomasin ettei vapaita paikkoja enään ole. "Tuu mun syliin" Luke sanoi ja istahdin hänen reisillensä. Juttelimme minusta ja Lukesta vaikka mitä ja juttelimme myös kaikesta muustakin kunnes kaksi nuorta tyttöä tulivat seisomaan pöytämme eteen.
"Omg saatasko me nimmarit ja yhteiskuvat?" Vaaleatukkainen tyttö sanoi kyyneleet silmissä. Hän oli ilmeisesti heidän kova faninsa. "Tottakai" Michael huudahti heti innoissaan ja nousi kirjoittamaan nimmaria heille. "Ootkosä Luken uusi tyttöystävä?" Toinen tytöistä kysyi huomatasseen että pidimme Luken kanssa käsistämme kiinni ja muutenkin istuin hänen sylissän.Käänsin pääni Lukeen että näkisin hänen kasvonsa. Hän katsoi minua kysyvästi. Hymyilin Lukelle ja nyökkäsin lähes huomaamattomasti sillä tiesin että hän halusi kysyä minulta että voisikohan hän kertoa suhteestamme faneille. "Joo me seurustellaan Violetin kanssa" Luke sanoi nopeasti ja muiskautti pusun poskelleni. "Te ootte tosi söpö pari" Tyttö sanoi iloisesti ja hymyilin hänelle. Olin helpottunut että hän oli iloinen puolestamme eikä vihaisi minua niinkun suurin osa tekisi. Katselin kun tytöt ottivat kuvia poikien kanssa ja he näyttivät hyvin onnellisilta.
"Pussatkaaa!" Fani huusi minulle ja Lukelle Luken saapuessaan takaisin luokseni. Minua alkoi naurattaa kun fani halusi nähdä minun ja Luken suutelevan. "JOO PUSSATKAAA" Michael huusi kiusallaan ja innostui heti. "No okei sitten" Naurahdin ja katsoin Lukea suoraan silmiin. Nopeasti huuliemme välissä oli vain sentti ilmaa ja pian ei sitäkään. Suutelin Lukea hellästi mutta intohimoisesti. Tunsin olevani onnellinen.
---
Nyt ei tosiaan ole tullut yutta lukua hetkeen, pahoittelut! Tää eka kouluviikko on ollu tosi raskas niin en ole kerennyt/jaksanut kirjoittaa. Pyrin kyllä joka viikko vähintään tänne kirjottamaan. Koitan vielä sunnuntaina saada yhen luvun tehdyksi :)
VOUS LISEZ
Light of my life (L.H fanfic in Finnish)
FanfictionMinä, Violet 18 vuotta olen jo pitkään haaveillut Australiaan muutosta. Vihdoin,lukion käytyäni pääsin toteuttamaan suuren haaveeni. Halusin alottaa elämäni täysin puhtaalta pöydältä Australiassa. Halusin unohtaa menneisyyteni Suomessa. Australiaan...