13.

171 20 2
                                    

Heräsin auringon paistaessa kasvoilleni. Tunsin päätäni jomottavan voimakkaasti. Yritin miettiä mistä tämä johtui kunnes muistin. Muistin miksi halusin juoda ja mitä tapahtui.

Nousin istumaan ja huomasin olevani Harryn huoneessa. En tiedä miten olin tänne päässyt mutta hyvä vain etten ollut missääm muualla. Yritin nousta seisomaan mutta päässäni alkoi pyöriä ja sen seurauksena romahdin maahan. Ovi aukesi ja Harry näki minut maassa ja juoksi auttamaan.

"Hei ota ihan rauhassa"

Hän tuli ja nosti minut takaisin sängylle.

"Kiitos ku toit mut tänne"

Sanoin Harrylle ja hän halasi minua.

"Mä käyn suihkussa ja teen sulle sit aamupalaa"

Harry sanoi ja lähti kohti suihkua. Kuulin hiljaista puhetta olohuoneesta ja kävelin heiperöisesti ovelle. Istahdin oven eteen ja painoin korvani kiinni siihen.

"Se tais ottaa tän aika raskaasti"

Kuulin äänen sanovan ja tajusin sen olevan Liamin. Näköjään kaikki tiesivät tästä.

"Niin, mä tiedän. Mä en enää tiiä mitä mä teen et saan anteeks"

Kuulin Luken sanovan allapäin. Kyynel vierähti poskelleni. En halunnut kuulla enempää ja menin takaisin sänkyyn.

Hengasin koko aamun Harryn kanssa hänen huoneessaan kunnes oli aika lähteä lentokentälle ja seuraavaan maahan missä olisi seuraava keikka. Tajusin että tavarani ovat Luken huoneessa.

"Mun tavarat on Lukella"

Sanoin hiljaa Harrylle hänen pukiessaan päälleen.

"Mä voin tulla mukaan hakemaan niitä jos sä haluut"

Harry sanoi ja istahti viereeni.

"Ei, mä meen yksin."

Vastasin ja lähdin huoneesta. Päälläni oli vain velourit ja ilman kenkiä lähdin lampsimaan Luken ja muiden huoneelle. Koputin kovaa oveen ja odotin että ovi avautuu. Minua kuumotti.

"Aa moi mitä sä täällä"

Michael kysyi ihmetellen avattuaan oven.

"Mä tulin hakemaan mun tavarat Lukelta"

Sanoin itsevarmasti ja kävelin hänen ohitseen. Luken huoneen ovelle päästyäni käteni hikosivat. Pelkäsin että murrun hänen edessään. Koputin hiljaa oveen. Luke aukaisi oven ja näytti hyvin hämmästyneeltä nähdessään minut. Näin hänestä ettei hän vieläkään ole saanut nukutuksi.

"Mä tulin vaan hakemaan mun kamat täältä"

Sanoin hiljaa ja kävelin sisään. Matkalaukkuni kyyhötti keskellä lattiaa siinä mihin olin sen jättnyt. Istuin lattialla ja yritin saada laukkuani kiinni.

"Violet... voitasko me puhuu"

Luke sanoi ja istui sängyllä.

"Mitä meijän pitäis puhua? Ehkä siitä et sä melkein petit mua sen tytön kanssa? Ehkä siitä et lupasit ettet satuta mua mut silti teit niin?"

Huusin hänelle itku kurkussa.

"MÄ OLIN KÄNNISSÄ! MÄ EN OIS KOSKAAN TEHNY SITÄ SELVIN PÄIN"

Luke nousi seisomaan ja huusi minulle takaisin. Näin kyyneleen hänen silmäkulmassa mutta hän käänsi kasvonsa pois päin minusta.

"HUMALASSA OLEMINEN EI OIKEUTA SUA TEKEMÄÄN SELLASTA! VAI OIKEUTTAAKO? Sitähä minäkin"

Kyyneleet alkoivat valua kun huusin hänelle vielä kovempaa kun äsken. Olin raivoissani mutta myös hyvin surullinen. Sain onnekis laukkuni kiinni ja juoksin pois Luken huoneesta ovet paukkuen ennen kun hän kerkesi sanoa mitään. Juoksin vain pois heidän huoneestaan sanomatta mitään. Ashton ja Michael istuivat keittiössä ja selkeesti olivat kuulleet riitmme.

Lentokoneessa istuimme kaikki paitsi Michael, Niall ja Calum samassa 'lokerossa' istuin ikkunan viressä ja toisella puolellani oli Harry ja Ashton. Meitä vastapäätä istuivat Louis, Luke ja Liam. En tiedä miksi Luke istui meidän kanssa vaikka tilaa olisi ollut muuallakin. Tunsin oloni epämukavaksi sillä näin Luken tuiottavan minua. Yritin vain nukkua kun muut pojat pölisivät ties mistä. Minusta ja Harrystä oli tullut kuin parhaat kaverit hyvin lyhyessa ajassa. Pystyimme puhumaan kaikesta. En tosin ollut kertonut hänelle menneisyydestäni. Ajattelin lähteväni parin keikan jälkeen takaisin Australiaan takaisin kotiin mutta haluaisin olla täällä Harryn kanssa. Muuten menei nähtäisi pitkään aikaan ja pelkäsin että mitä siitä tulisi olla siellä yksin kun kaikki ystäväni olivat kiertueella ja minä vain surisin Lukea. Minua ahdisti.

"Kannattasko sun ja Luken yrittää jutella?"

Kuulin Harryn sanovan päästyämme hotellille. Makasin vain sängyllä ja tuiotin kattoa. Minuun sattui. Hän selvästikkin näki sen.

"En mä halua"

Kuiskasin hiljaa. Minuun sattui joka kerta nähdessäni hänet. Viimeinkin kun jaksoin nousta kipitin vain suihkuun ja menin nukkumaan. Nukuin taas Harryn vieressä.

---

Tästä tuli nyt aika tylsä ja lyhyt luku :/ koitan jaksaa kirjottaa taas pian!

Light of my life (L.H fanfic in Finnish)Where stories live. Discover now