Istuimme kaikki koolla olohuoneessa ja olimme valmiita lähtemään kohti areenaa, missä tän päiväinen keikka olisi. Luke vain puuttui.
"Mä käyn hakemassa sen" sanoin muille ja lähdin kohti Luken huonetta. Pysähdyin hän huoneensa ovensuulle ja näin Luken seisovan selkä minuun päin puhuessaan puhelimessa jokun kanssa. "Se ei todellakaa ollu sitä miltä näyttää!" Hän sanoi vihaisesti ja raapi hermostuneena niskaansa. Rypistin otsaani ihmetellessäni kenelle hän puhui ja koputin oveen. Luke kääntyi säikähtäneenä minuun päin ja lopetti puhelun "mun pitää mennä puhutaan myöhemmin" hän sanoi puhelimeen nopeasti ja painoi puhelun pois. "Meijän pitäs nyt lähtee areenalle. Kenellä sä puhuit?" Kysyin hieman ihmetellen. "En kellekkää" hän tokaisi ja käveli ohitseni muiden luokse. Miksi hänen piti olla niin töykeä minulle?
Makasin bäkkärin nahkaisella sohvalla ja pidin jalkojani Harryn sylissä sillä minua heikotti ja oksetti. Keikka oli jo ohi mutta jouduimme odotella limusiinin saapumista kun areenalta poistuvat fanit ovat tukkineet tiet. Pian onneksi alkaisi Amerikan kiertue ja yöpyisimme keikkabussissa.
"Mä meen haukkaamaan happea" Luke ilmoitti salamyhkäisesti pojille ja lähti ulos. "Haluutsä vettä" Harry kysyi minulta ja ojensi vesilasia. "Emmä" sanoin sillä se olisi heti tullut ylös. "Mä meen Luken seuraks ulos" sanoin ja kaikki käänsivät pään minuun. Kai he luulivat että meillä on jotain juttua. Oliko meillä?Kävelin ulkona parkkipaikalla etsien Lukea ja pidin villatakkiani visusti kiinni. Oli jo yö ja ilma viilentynyt ja tuulinen. Tunsin kylmän viiman kasvoillani. En meinannut löytää Lukea kunnes kuulin nurkan takaa pientä hiljaista naurua ja puhetta. Siellä oli Luke jonkun mustatukkaisen tytön kanssa. Tyttö nojasi seinään suudellen Lukea Luken pitäessään hänen jalkojaan hänen lantiollaan. Edellis päivien tapahtumat tulivat mieleeni. Sama tyttö jonka näin tulevan poikien huoneesta hymyillen. Tytön takiako Luke hermostui uutisista? Tytön takiako Luke piristyi minun ollessani poissa? Hymyilikö Luke tytön viesteille autossa? Puhuiko Luke tälle tytölle puhelimessa tänään aijemmin? Tuliko Luke ulos tytön takia? Kysymykset pyörivät päässäni ja tajusin kaiken. Viime päivien tapahtumat menivät filminä silmieni edestä. Sydäntäni puristi. "Luke?" Kuiskasin hiljaa särkyvällä äänellä kun kyynel valui poskelleni ja Luke ja tämä tyttö huomasivat minut.
Luken näkökulma:
"Luke?" Kuulin sydäntä särkevän kuiskauksen ja irrottauduin Alexasta. Kauhukseni näin Violetin joka oli nähnyt kaiken. Jäädyin täysin. En tiennyt mitä minun olisi pitänyt sanoa. Violet vain kääntyi pois ja lähti juoksemaan sisälle. "Kukas toi oli?" Alexa kysyi ihmetellen. Laskin hänet maahan ja raavin niskaani. "Luke?" Hän kysyi minulta kun en vastannut. "Mun eksä" sanoin hänelle hiljaa. "Aa no mä ymmärrän miks se näytti noin järkyttyneeltä" Alexa sanoi ja halasi minua. Hän huomasi minusta etten olisi halunnut Violetin näkevän meitä.
Violetin näkökulma:
"Minne Luke jäi?" Michael kysyi ja kaikki olivat hiljaa odottaen vastausta kun kävelin sisään. "Jäi nuolee jonku muijan kanssa" sanoin kyyneleet silmissä ja juoksin vessaan. Kukaan pojista ei vastannut mitään.
"Violet ootsä okei" kuulin Harryn äänen oven takaa. "No en oo!" Huusin itkuni seasta. Istuin itkien lattialla ja pidin pääni käsissäni. Kuulin Harryn huokaisevan oven takana. "Tuu tänne nii lähetään" Harry sanoi rauhallisella äänellään. Avasin oven ja Harry syöksyi halaaman minua.
Istuin limusiinissä Harryn vieressä hänen pitäen minua halauksessaan. Kukaan ei sanonut yhtikäs mitään mutta näin Harryn vilkuilevan Lukea murhaavasti. Luulin että hän rakastaisi minua vielä? Miksi hän sitten antoi minun olettaa niin? Miksi hän suuteli minua eilen? Miksi hänen piti pilata kaikki juuri kun asiat menivät hyvin?
---
Vähän lyhyempi luku mutta toivottavasti ei haittaa!
Uusimpiin lukuihini on tullut muutamia kommentteja ja haluaisin kiittää niistä❤ kommentit motivoi kirjottamaan vaan lisää.
Hyvää loppuviikkoa kaikille!
DU LIEST GERADE
Light of my life (L.H fanfic in Finnish)
FanfictionMinä, Violet 18 vuotta olen jo pitkään haaveillut Australiaan muutosta. Vihdoin,lukion käytyäni pääsin toteuttamaan suuren haaveeni. Halusin alottaa elämäni täysin puhtaalta pöydältä Australiassa. Halusin unohtaa menneisyyteni Suomessa. Australiaan...