Rozlúčenie

1.2K 67 2
                                    

/Neskôr... Čosi okolo nedele 15:00/

/Sofiin pohľad/

Je nedeľa poobede. Všetci čakáme pri aute a lúčime sa. Taktiež spomíname čo sme všetko postvárali za dva týždne.

*Flashback 1* (P.a. bude ich ešte veľa :D)

Tri dni sa učíme jazdiť na snowboarde a musím uznať, že mi to ide katastrofálne. Už aj ten inštruktor nado mnou stratil trpezlivosť. To si nerobím srandu.

Kývol nado mnou rukou hneď na druhý deň a mojí drahí rodičia sa na tom len smiali. Grrrr...

Ale malo to aj svoje pozitíva a to aj to, že teraz pri mne stojí Will a snaží sa mi vysvetliť ako mám na tom stáť. Žiaľ neúspešne a preto si skočím pre lyže a spoločne sa potom spúšťame celý deň.

On na snowboarde, na ktorom mu to ide úžasne a to už ani nehovorím o tom ako mu to neskutočne pristane.

Jeden krát ma naschvál - aj keď on hovorí presný opak - zhodil z lyží a potom ma zguľoval.

Dával presné a tvrdé rany. Auuu...

No to isté sa nedá povedať o Lily.....

*End Flashback 1*

/Willov pohľad/

Je nedeľa poobede. Všetci čakáme pri aute a lúčime sa. Taktiež spomíname čo sme všetko postvárali za dva týždne.

*Flashback 2*

Mojej drahej - áno mojej - Sofii snowboardovanie vôbec nejde. Ale to mi nevadí. Tam kde je ľavá na snowboard všetko dorovnáva pri lyžiach.

Musím uznať, že lyžovanie jej neskutočne sekne.

Najviac som si asi aj tak užil, keď som ju raz poobede zobral na klzisko. Boli sme tam len mi dvaja. Ani neviete ako dlho som musel odprosovať trénera, ktorý bol vlastne aj majiteľ, aby mi dal kľúčiky.

A pritom Lily ich dal.... Pfff...

To poobede som si asi - nie asi - priznal, že som sa do tejto spánok-milujúcej osôbky zamiloval.... Povedať jej to? Nie??...

*End Flashback 2*

/Borisov pohľad/

Je nedeľa poobede. Všetci čakáme pri aute a lúčime sa. Taktiež spomíname čo sme všetko postvárali za dva týždne.

*Flashback 3* (P.a. ja som vám to vravela :D)

Lily sa správa na snowboarde ako profíčka. Už v prvé dni jej to išlo a museli sme ju zo svahu - doslova - odtiahnuť.

Zjazdila svoje pokaždé veľmi plynulo a hladko. Už po prvom dni nepotrebovala inštruktóra a preto sa ho aj vzdala.

Na druhý deň som ju ja zobral na skoky. Jazdenie jej išlo a preto som chcel, aby vyskúšala aj aké je to skákať na tom.

Tá baba je samé prekvapenie. Síce prvú jazdu bola nesmelá... ale potom?

Odviazala sa a vyzerala ako nespútaný živel, čo ona aj bola.

Bola ako nekontrolovateľný požiar.

Ako niekoľkometrové tsunami.

Ako nespútané tornádo.

Ako nečakané zemetrasenie.

Všetkým vyrazila dych, celému prizerajúcemu sa davu, čiže Sofiiným rodičom, Sofií a Willovi. Dokonca sa prišli pozrieť aj chalani z hokejového týmu s trénerom, ktorý si obidve - Sofiu aj Lily - veľmi obľúbil.

When The Snow Fall...Where stories live. Discover now