/Borisov pohľad/
Asi som veľmi rád, že vtedy mi dala iba facku. Au.
"No a máš čo si chcel." Povie nad Dereckom jeho tréner. Podíde ku nášmu trénerovi a ešte raz si podajú ruky.
"Bola to úžasná hra. Gratulujem ku víťazstvu."
Ich tréner je neskutočne milý. Až sa divím akých dvoch idiotov si prijal do týmu.
"Ani tí vaši hokejisti nie sú k zahodeniu. Bolo to vyrovnané keby nebolo Lily."
"To áno." Usmejú sa a hosťovský tým sa chystá ísť preč. Ani neviem čo ma to napadne, ale opýtam sa: "Poobede ideme do pizzerky, osláviť víťazstvo. Nepridáte sa k nám? Lily bude rada."
Oni iba prikývnu a s úsmevmi sa lúčime.
"Tak sa vidíme o pol jednej."
V šatne na nás čaká Lily. Prezlečená a prezutá. Hánky má obviazané obväzom.
"Nechcem sa o tom rozprávať." Podotkne hneď ako sa nadychujem ku otázke. Vlastne som sa chcel iba spýtať ako sa má.
Radšej nič nehovorím a podídem ku nej. Objímem ju a ešte viac si ju stiahnem do náručia. Bozky jej dávam do vlasov. Pri jednom sa zastavím z nosom v jej vlasoch. Krásne voňajú. Ako Lily.
Chvíľku sa tam objímame keď sa všetky tie 70 kilové hovädá k nám pridajú. Cítim sa ako sardinku. A to nehovorím o mojej milovanej osôbke.
"Za chvíľku nebudem môcť dýchať." Uchechtne sa drobček.
"Takže máme ešte chvíľu času." Uchechtne sa Will a naďalej zostávajú v tomto škrtiacom objatí.
"Už prešla chvíľka?" Falošne zalapá po dychu Lily. So smiechom sa odpojíme a začneme sa prezliekať. Teda najskôr Lily vyjde zo šatne.
"Už si jej povedal kto s nami ide na tú pizzu?" Spýta sa Will.
"Preboha Will. Čo je to za blbú otázku? Stál si tu pri mne, tak čo myslíš povedal som jej to?" Sarkazmus nesmie chýbať.
"Asi nie." Uškrnie sa. Prekrútim očami.
Keď vychádzame zo šatní, na miesto Lily a Soph stretávame trénera.
"Choďte domov, dajte si krátku sprchu a o 13:00 sa stretneme tak kde vždy. Už som aj oznámil Lenku s rezerváciou." Oboznámi nás tréner s informáciami a ja sa pozriem na mobil. 11:49. Času dosť.
Lenka je jedna z časníčok v našej obľúbenej pizzerií. A vlastne ona nás vždycky príde obslúžiť.
Počas cesty domov sa s rodičmi rozprávam o hre. Spýtam sa ich aj na tú 'roztržku' na ihrisku.
"Vieš, síce dlho nepoznáme Lily a už vôbec nie ako ty alebo jej mama, no Lily má silný ochranásky pud." Vysvetľuje mi mamina.
"No čo všetko je za tým, to vie iba ona sama. Musíš jej dôverovať a hlavne na ňu netlačiť. Vyzerá ako samotný diabol, ale každý z nás má v srdci splašenú laň." Usmeje sa na mňa.
YOU ARE READING
When The Snow Fall...
RomanceLyžovanie? V poho.. Snowboard? Áno! Lezenie po skalách? A prečo nie? Skate? Môže byť.. Skákanie z lietadla? Chcem! Vzťah na diaľku? Som za!... počkať čo?!? Motto na prežitie: Nič nie je nemožné!! Adrenalín som ja! #65 in Romance ❤❤❤❤ Ďakujem (27.1...