Special part - A few years later

1.1K 64 35
                                    

Na vypisovanie jednej milej osôbky (podľa mňa vypisovala, aby ma k tomuto vyhecovala) (musím pripomenúť, že tých komentov bolo celkom dosť :'D) som (musela) vymyslieť špeciálnu časť, aby sa jej v noci lepšie spávalo a mala ľahkú dušičku...

Takže pre teba ----> just_anonym

No a teraz koniec kecov, prejdite ku časti...
Kurzíva - to už bolo napísané v časti Summer Edition 5
No a to potom je, čo mi moja myseľ vytvorila v piatok podvečer O:D

Užite si časť!

Užite si časť!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

4.

Poznáte ten pocit, keď chcete vyhrať za každú cenu? Ja hej a ďalších 9 báb za mnou tiež.

Hráme hru dievčatá vs. chalani. Každá z dievčat si vylosuje úlohu, ktorú musí splniť so svojou polovičkou.

Máme publikum - rodičov a ostatných hokejistov, ktorý ešte nemajú frajerky. No nechcela by som.

Hry sú postavené tak, aby dostal bod iba jeden z dvojice. A toto sú dvojice, úloha, ktorú museli urobiť a kto vyhral:

Will - Soph
Chris - Evina (ako Eva :)) - Jaby Bunny (P.a. snáď som to napísala správne ;) a ak nie tak proste to s tými marshmalovnami :D) - tím chalani
Marek číslo 1 - Nikol - dívanie sa do očí bez žmurknutia - tím dievčatá
Marek číslo 2 - Christina - odkorčuľovať v čsovom limite čo najväčší úsek - tím chalani
Majo - Katka - urobiť šnúru - tím dievčatá
Erik - Júlia - zadržať dych - tím chalani
Andrej - Monča - hod na basketbalový kôš (10-krát) - tím dievčatá
Tomáš - Tatiana - stojka na rukách s pohybom - tím chalani

Na mne a Borisovi to prischlo. Bola remíza a síce sme tvorili pár, súťaživí sme boli obaja.

"Miláčik," začnem sladkým hlasom, "rozdrvím ťa ako švába." Hodím na neho zlomyselný úškrn.

"Och ty potvorka moja, je mi ťa ľúto lebo vyhrám ja." Stáli sme oproti sebe a hľadeli si do očí. Ostatný sa radia neďaleko nás lebo povedali, že na tento stav - remíza - potreba špeciálnu úlohu.

Po chvíľke sa okolo nás postavili a vystúpil pán tréner.

"Všetci sme uznali za vhodné, že by to chcelo poriadny zápas. Dohodli sme sa na hokejovom zápase. Lenže kedže v lete by som moc toho ľadu tu nenašli, tak jazdiť budete na kolieskových korčuliach." Dohovoril a obidvaja s Borisom sme sa začali smiať.

"Zlatko, to prehráš." Žmurkol na mňa Boris.

"Miláčik, ty odtiaľto odídeš s prehrou." Pošťuchovali sme sa, ale mysleli sme to neskutočne vážne.

When The Snow Fall...Where stories live. Discover now