Keď autorka už nemá fantáziu na názvy kapitol :*

964 55 5
                                    

Tretí deň súťaže ~ Stupienky pre víťazov

"Nemal by si tam ísť." Snažím sa presvedčiť toho najtvrdohlavejšieho človeka na svete. Teda až po mne.

"Ty by si sa zastavila?" Opýta sa ma ironicky.

"Toto na mňa nevyťahujem. City nie." Zavrčím.

"No tak, Lily..."

"Drahý, musíš ma pochopiť. Ani ja tam nejdem. Tak do pekla prečo tam chceš ísť keď tu zostanem s tebou a môžeme to pozerať cez tú debilnú telku." Ukážem na telku.

Obidvaja si veľmi intenzívne hľadíme so očí niekoľko minút. On ležiaci na posteli a ja stojím a hľadím na neho zhora.

"Vieš o tom, že keď máš tento pohľad vyzeráš neskutočne sexy a keby sme neboli v nemocnici zaoberáme sa inými aktivitami?" Znenazdajky Boris začne hovoriť. Ja zastonám, posadím sa a praštím hlavou o madrac.

Boris mi začne hladiť vlasy a namotávať si ich na prst.

"Máš neskutočne hebké vlasy." Zašeptá a ja si iba užívam túto chvíľku.

"Keď tak strašne chceš zastanem tu, ale musíš si ísť ľahnúť ku mne." Druhou rukou potlapká pri sebe.

"A žiadne námietky neprijímam. Buď ty sem alebo ja na svah." Ten človek má ma neskutočne prečítaného. Prižmúrim oči, poobzerám sa či mu svojim vpádom do postele nespôsobím problémy a nakoniec si tam aj ľahnem.

"Hrozný matrac." Ležím vedľa neho. Nemocnice majú tie madrace neuveriteľne tvrdé. Razom si okolo môjho pása obmotá ruku a posunie ma na jeho hruď.

"Perfektný a voňavý matrac." Opatrne položím hlavu na jeho hruď, mierne sa pomrvím a už obaja hľadíme na živý vstup zo súťaže.

"Vás je zaujímavé pozorovať." Pobavený hlas sestričky nás vystraší. Mňa chytí paniky lebo len predsa do šľaka som na tej tvrdej posteli.

"Nebojte. Neprišla som vás spucovať. Kľudne tak zostať môžete. Len som doniesla pánovi Coulsonovi lieky proti bolesti." Uculí sa sestrička a neskôr odíde.

Vymeníme si pohľady s Borisom a naraz vyhlásime: "Sme zlatí." A smiech nás tiež neminie.

"Dobrý deň prajem. Prinášam vám živý vstup z druhého ročníka snowboardovo/lyžiarskej súťaže."

Po vyhlásení všetkých sponzorov (a, že ich bolo celkom dosť) a rekapitulácii výkonov najskôr profesionálov a potom pokročilých sa vyhlasovali výsledky.

"Predtým než začneme by som chcel pripomenúť istú nehodu, ktorá sa stala na svahu. Minuloročný šampión Boris Coulson sa pri poslednom skoku zranil. Chceme vám oznámiť, že Boris už je v rámci možností v poriadku a zotavuje sa zo zranenia."

"Tretie miesto - (random človek) Peter Zámocký
Druhé miesto - aj napriek pádu no čistej jazde Boris Coulson
Prvé miesto - a tohtoročný šampión Will Herondale.
Gratulujeme." Pokračuje druhý rozhodca a areálom sa zdvihne potlesk.

"Cenu za druhé miesto bohužiaľ nemôže prevziať Boris ani jeho snúbenica Lily a preto ju prevezme jeden z Borisových kamarátov." Záber ukáže Chrisa ako prevezme cenu, ide k stupienku z druhým miestom a ukáže spolu s Willom rockerský znak. ( P.a. chápeme všetci? :D)

"Akých mám reprezentatívnych kamarátov." Zasmejeme sa na nich.

"Radi by sme pokračovali pokročilou skupinou." Snaží sa ukľudniť porotca rozbúrený dav. Po chvíľke sa mu to aj podarí.

When The Snow Fall...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin