*HARRY POV*
Pagaliau! Baigėsi koncertinis turas USA! Dabar pusantro mėnesio atostogos. Ir aš jau žinau, kur važiuosiu ir ką veiksiu.
Atėjau į turo autobusą. Susiradau savo kelioninį krepšį ir pradėjau krautis daiktus.
-Kažkur susiruošei?-išgirdau balsą sau už nugaros.
-Jo,-apsisukau pažiūrėti kas ten.-Zayn, o tu kažkur važiuosi?
-Dar nesuplanavęs,-tarė Zayn ir atsigulė ant lovos.
Toliau dėliojau drabužius ir kitus daiktus. Į autobusą įžengė Niall ir Louis.
-Haz, kur ruošiesi?-paklausė Niall.
-Skrisiu į UK,-uždariau lagaminą ir atsisėdau ant jo.-Aplankysiu šeimą.
-Užkniso USA?-nusijuokė Louis.
-Ir dar kaip!-atsistojau ir priėjau prie staliuko, kur stovėjo mano stiklinė su vandeniu.-Užkniso fanių klyksmai, nes galvą skauda kiekvieną dieną. Noriu pailsėti ir pabūti su šeima.
-Geras sprendimas,-šyptelėjo Niall.-Mums visiems reikia pailsėti. Aš irgi planavau pas tėvus skristi.
-Kada skrisi?-pasiteiravau.
-Rytoj.
-Aišku,-atsidusau.-Na vaikinai, man metas. Iki.
Visi apsikabinome ir aš, paėmęs krepšį, išėjau pro autobuso duris. Užsidėjau akinius nuo saulės ir įsėdau į iškviestą taksi.
***
-Ačiū, kad skridote mūsų reisu. Geros jums dienos.
Po šių stiuardesės žodžių, aš atsistojau ir išėjau iš lėktuvo. Susiradau savo bagažą ir atsiradau oro uosto pagrindinėje salėje. Užsidėjau džemperio kapišoną ir akinius nuo saulės. Patraukiau link išėjimo, bet nespėjau išeiti ir mane užsipuolė merginos.
-Harry, labas, gal galime nusifotkinti?
-Žinoma.
-Harry, gal gali pasirašyti?
-Žinoma.
-Harry!
-Harry!
-Harry!
-Taip taip taip.
Pasirašiau keliom panom, nusifotkinau su visom. Kai jos nuėjo, aš nusiėmiau fake smile ir išėjau iš oro uosto.
Įsėdau į savo range rover ir užvedžiau variklį. Kelias minutes tiesiog pasedėjau, o jau tada pajudėjau iš vietos.
Išvažiavau iš stovėjimo aikštelės. Jau po valandos aš pravažiavau ženklą, kuris reiškė, kad išvažiavau iš Londono. Dar valanda ir būsiu namie.
Įvažiavau į kiemą. Mašinos variklis užgeso. Pagaliau namie. Išlipau iš automobilio ir nuėjau prie namo durų. Pabeldžiau. Duris atidarė mama.
-Harry!
-Labas, mam,-apkabinau ją.
-Kodėl nepranešei, kad atskisi?
-Norėjau padaryti staigmeną,-šyptelėjau ir peržengiau durų slenkstį.
-Tu labai pavargai,-tarė mama.-Eik ilsėkis, pakalbėsim ryte.
Pakštelėjau mamai į skruostą ir nupėdinau į savo kambarį. Senai čia buvau. Atsiguliau ant lovos. Taip iškart neužmigsiu. Paėmiau ant stalo gulintį laptopą. Įjungiau jį ir užėjau į twitter. Ką gero rašo fanės?
Pastebėjau, visai netyčia, labai įdomų merginos tweetą: @Harry_Styles, šiandien man buvo sunki diena. Žinau, kad šito net nepastebėsi, bet noriu tik padėkoti. Ačiū, kad šiandien išgelbėjai man gyvybę...
Wow. Kaip man gaila tokių merginų, kurios save žudo.
Paspaudžiau ant šios merginos twitter vardo. Noriu pažiūrėti, gal rasiu priežasti kodėl ji save žaloja.
Mokykla, tėvai, draugai. Oh... Atrašiau į jos tweetą skirtą man: @Ssscarlet , prašau būk gera ir nežalok savęs... Visi mes turime sunkių dienų, tad nenusimink :)
Dar kartą perskaičiau kelis jos užrašus. Ji rašo apie gyvenimą tokį, koks jis yra.
Paspaudžiau follow mygtuką ir išjungęs kompą nuėjau miegoti.
Pakolkas tai viskas :D
YOU ARE READING
She Makes Me Smile h.s.
FanfictionIstorija apie merginą, kuri nekenčia savo gyvenimo, ji save žaloja ir jos tėvai dažnai pykstasi... Bet viskas akimirksniu pasikeis, kai ji parašys twitter postą vaikinui... paprastam vaikinui, kuris merginos gyvenimą apvers aukštyn kojom...