*HARRY POV*
-Mam,-šūktelėjau.-Važiuoju į Leeds'ą!
-Ką tu ten veiksi?-nustebo mama ir priėjo prie manęs.
-Erm..na.. Turiu reikaliuką vieną sutvarkyt,-kreivai šyptelėjau.
-Kokį?-mama kamantinėjo.
-Na nesvarbu,-tariau ir tuo metu priėjo Gemma.
-Kas nesvarbu?-ji pažiūrėjo į mane.
-Harry važiuoja į Leeds'ą,-tarė mama.-Turi kažkokį reikaliuką.
-Kokį?-sukikeno Gemma.
-Gi sakau, kad nesvarbu!
-Harry turi panelę,-Gemma pradėjo juoktis.-Ar ne?
-Aišku, kad ne!-sušukau.-Turiu vieną reikalą sutvarkyt ir tiek.
Pasakęs šitą, išėjau pro duris. Įsėdau į savo Range Rover ir užvedžiau variklį. Pajudėjau iš kiemo. Iki Leeds'o maždaug pusantros valandos. Greitai nuvyksiu, susirasiu Leeds'o vidurinę ir lauksiu kol baigsis pamokos.
***
Pagaliau pamokos baigėsi. Mačiau kaip labai daug vaikų išbėga iš mokyklos pastato. O kur Scarlet? O štai ir ji. Mergina paėmė skateboard'ą ir pradėjo važiuoti, bet jau po minutės sustojo. Ji pasilenkė ir pradėjo rištis kedų raištelius.
Aš, tyliai ir nepastebimai, priėjau prie jos. Kai ji atsistojo, uždengiau jai akis.
-Spėk kas,-pasistengiau nutaisyti mergaitišką balsą.-Nagi, spėk, nebijok.
Mergina paėmė mano rankas ir nuėmė jas sau nuo akių. Ji apsisuko ir, galėčiau pasakyti, kad ji išsigando.
-Labas, Scarlet,-nusišypsojau.
-Sveikas,-ji vos pratarė.-Omg. Čia tu. Ką tu čia darai?
-Aš gi sakiau, kad pasimatysime,-nusijuokiau.-O realiam gyvenime tu atrodai kitaip nei twitter nuotraukose.
-Nejaugi?
-Mhm. Tu daug gražesnė.
-Visai ne,-susidrovėjo ir nuleido akis Scarlet.
-Kaip tai ne, jei taip.
-Čia tik iš veido graži,-ji pasuko į šoną galvą.
-Gražuole,-pasukau jos galvą į save.-Neliūdim ir šypsomės.
-Gerai,-Scarlet nusijuokė.-Gal einam pas mane? Namie esu viena.
-Žinoma,-palinksėjau.-Bet aš su mašina.
Paėmiau Scarlet už rankos ir nusitempiau iki automobilio. Mes įsėdom ir nuvažiavom pas Scarlet. Visai neilgai važiavom.
-Gražus namas,-tariau kai įėjom pro duris.
-Dėkui,-nusijuokė Scarlet.-Nori arbatos ar kavos?
-Arbatos,-nusišypsojau.
-Oh gosh,-Scarlet pažvelgė į mane ir nervingai nusijuokė.
-Kas?
-Tu taip nusišypsojai,-merginos akys atrodė tokios didelės.-Prašau, nedaryk taip daugiau, nes tai žiauriai žudo.
-Eik tu,-nusijuokiau.
-Aš vis dar negaliu patikėti, kad tu Harry Styles,-Scarlet papurtė galvą.-Tai turbūt kiekvienos merginos svajonė.
-Gali būt,-šyptelėjau.
:))))
YOU ARE READING
She Makes Me Smile h.s.
FanfictionIstorija apie merginą, kuri nekenčia savo gyvenimo, ji save žaloja ir jos tėvai dažnai pykstasi... Bet viskas akimirksniu pasikeis, kai ji parašys twitter postą vaikinui... paprastam vaikinui, kuris merginos gyvenimą apvers aukštyn kojom...