27*

735 45 0
                                    

Harry susimušė su paparacais. Harry buvo labai labai girtas. Harry bučiavosi su nepažįstama mergina! Aij, ten gi aš, lol.

Pastebėjau, kad manęs pradėjo labai daug klausinėti. Taigi pradėjau atsakinėti į klausimus.

Viena mergina paklausė : @Ssscarlet ar tu labai gerai pažįsti Harry ?! Nejaugi jūs pora ?!!

Pati sau nusijuokiau ir pradėjau rašyti atsakymą: @Margoandhazzz nee ;D mes tik draugai ;)) jis labai fainas vaikinas :))))

Toliau radau klausimą " @Ssscarlet tai tiesa, kad vakar Harry buvo klube su tavimi? ".

Atrašiau: " @sexygurl69 taip :)) mes buvome tryse ;p aš , Haz ir Lou :)) ".

Wow, daugmaž visi klausimai apie vakar naktį ir apie mūsų su Haz draugystę... Uh...

Parašiau tweetą: "TAIP, vakar klube buvau su Harry! NE, mes ne pora, o tik draugai! Viskas, daugiau tokių klausimų neatsakinėsiu!!".

Uždariau laptopą ir nuėjau į dušą. Reikia atsipalaiduoti. Pala, o kur Harry? Mano lovoje jo nėra. Virtuvėje jo irgi nebuvo. Hm... Keista...

Nuėjau į dušą. Nusiprausiau, išsivaliau dantis, susitvarkiau plaukus. Grįžau į kambarį ir apsirengiau suknelę.

Nulipau į pirmą aukštą. Svetainėje sėdėjo Zayn, Liam ir Niall.

-Kur Haz?-paklausiau įėjusi?

-Ir tau irgi labas,-tarė Niall.-Jis ...erm nežinau..

-Sakyk kur,-reikalavau.

-Jis rūsyje,-sumurmėjo Niall.

-Bet geriau ten neeik!-sušuko Zayn.

-Kodėl?-susiraukiau.

-Todėl,-Liam pavartė akimis.

Mostelėjau ranka ir išėjau iš svetainės. Koridoriuje yra durys, kurios veda į rūsį. Atidariau jas. Laiptai į apačią... Tamsu, bet pačioje apačioje matosi šviesa. Ir girdisi kažkoks garsas.

Pradėjau lipti laiptais žemyn. Lėtai stačiau kojas ant laiptų, kad negirgždėtų. Baisu...

Pagaliau stovėjau ant žemės. Prieš mane buvo dar vienos durys, kurios buvo pravertos ir iš ten sklido šviesa. Tyliai ir lėtai jas atidariau. Mačiau pusnuogį Harry, kuris mušinėjo bokso kriaušę. Wow. Kerintis vaizdas.

-Harry?-sumurmėjau ir vaikinas atsisuko į mane.

-Scar...

-Viskas gerai?-priėjau prie Haz.

-Na taip,-jis neužtikrintai tarė.

-Tikrai?-norėjau įsitikinti.

-Mhm,-jis nusišypsojo.-Kaip tu jautiesi?

-Puikiai,-tariau.

-Tikrai?

-Taip, o kodėl taip klausi? Kažkas nutiko?

-Erm...neee...

-Sakyk, ką pridarei,-atsidusau.

-Vakar mes darėm...ir tu žinai...aš...

-O Dieve, Tu buvai be apsaugos?!


o.O ANT ŠITOS ISTORIJOS JAU 1.1 K READ'Ų AR JŪS GIRDITE MANE KLYKIANT????? Ši istorija tokia kvaila, bet jūs skaitote ir aš noriu jums padėkoti už tai :') myliu visus :))

*eva


She Makes Me Smile h.s.Where stories live. Discover now