17*

908 56 0
                                    

  *SCARLET POV*

Vaikinai išvažiavo į Londoną. Dabar likau viena. Man liūdna. Kada grįš mama? Kodėl aš nesiruošiu egzaminui? Jis jau po dviejų dienų. Damn. Nenoriu mokytis. Taip tingiu.

*KITA DIENA*

Ne ne ne ne! Tik ne tai! Tonny vėl priekabiauja prie manęs. Jis manęs vos neišprievartavo šiandien po pamokų.

Greitai įbėgau pro namų duris. Užrakinau jas, mečiau kuprinę ir nubėgau į savo kambarį. Užsirakinau ir nuėjau į vonios kambarį. Nenoriu gyventi. Jeigu Tonny būtų mane išprievartavęs, aš tikrai nusižudyčiau. O dabar aš tik nuraminsiu nervus.

Paėmiau britvutę ir atsisėdau prie vonios. Įpjoviau kairįjį riešą. Auch. Skauda truputi.

Stebėjau kaip tamsiai raudono kraujo lašai rieda mano rankomis. Kaip keistai atrodo. Man labai įdomu, kodėl man neskauda?

Nusivaliau riešus, išploviau rankas. Susitvarkiau. Grįžau į kambarį. Paėmiau telefoną ir pamačiau 6 praleistus skambučius. 4 nuo Niall ir 2 nuo Harry.

Surinkau Niall numerį ir laukiau kol jis atsilieps.

-Scarlet!-sušuko Niall į ragelį.

-Kas nutiko?

-Kodėl neatsiliepi?-kiek ramiau paklausė Niall.

-Buvau užimta ir negirdėjau,-tariau.

-Ir ka gi tu darei?

-Nieko ypatingo,-sukikenau.-Raminau nervus.

-Tu ką?-toks jausmas, kad jis suprato apie ką aš.

-Oj sorry,-numykiau.-Man reikia eiti ruoštis egzaminui. Bučkis tau. Ir Hazzai duok bučkį.

-Nu okay,-tarė Niall.

-Iki,-padėjau ragelį.

Huh. Išsisukau. Tikiuosi viskas bus gerai.

*NIALL POV*

Niekaip negaliu prisiskambinti Scarlet. Kas nutiko? Kodėl ji neatsiliepia.

Staiga mano telefonas suskambo. Tai Scar.

-Scarlet!-sušukau.

-Kas nutiko?-tarė ji.

-Kodėl neatsiliepi?-kiek ramiau paklausiau.

-Buvau užimta ir negirdėjau,-atsakė mergina.

-Ir ka gi tu darei?

-Nieko ypatingo,-sukikeno ji.-Raminau nervus.

-Tu ką?-nesupratau. Arba ji darė kažką sau, arba aš nežinau.

-Oj sorry,-numykė Scarlet.-Man reikia eiti ruoštis egzaminui. Bučkis tau. Ir Hazzai duok bučkį.

-Nu ok,-nusileidau.

-Iki,-Scarlet padėjo ragelį.

Bučkis tau ir Hazzai. Hmm. Įdomiai čia. Ji kažką sau darė. Taip negalima. Reikia pasakyti Harry. Jis tikrai žinos ką daryti.


She Makes Me Smile h.s.Where stories live. Discover now