*HARRY POV*
Kol Scarlet mokykloje, ji man leido būti pas ja namie. Yes! Norėjau ją pasitikti po pamokų, bet ji sakė, kad dar eis į šokių studiją. Eh, teks sėdėti namie.
Jau senokai netikrinau twitter. Atsisėdau prie rašomojo stalo ir įjungiau laptopą. Užėjau į twitter. Ups, čia Scarlet twitter. Spaudžiam log out ir rašom mano prisijungimo duomenis.
Oh gosh. Naujos nuotraukos. Niall Airijoj, pas tėvus. Zayn kartu su Perrie Londone. Louis ir Eleanor LA. Liam irgi Londone. O Harry Leedse.
Taip, aš Leedse. Ir puikiai čia leidžiu laiką. Nemėgstu paparacų. Kelia nuotraukas ir rašo nesąmones. Va, pavyzdžiui, mano nuotrauka, kur kartu su Scarlet einu iš mokyklos. Rašo, kad tai mano nauja eilinė mergina. Nauja eilinė?! Kuo jie mane laiko? Aš ne mergišius! Uh!
Išjungiau twitter. Sugadino nuotaiką. Ką aš dabar vienas veiksiu namie iki 3h? Scarlet turi keturias pamokas, o po to eina į šokių studiją. Sakė pabūti namie. Bet ji paliko man savo raktą. Eisiu pas ją į šokių studiją ir nustebinsiu!
***
Užėjau į studiją. Mačiau grupelę šokančių merginų. Tarp jų buvo ir Scarlet.
Aš buvau užsitempęs džemperio kapišoną ant galvos. Buvau su akiniais. Stovėjau prie durų ir stebėjau hip-hopą šokančias merginas. Scarlet labai fainai šoka.
-Laba diena,-prie manęs priėjo moteris, greičiausiai šokių trenerė.-Jums kažko reikia?
-Hey, erm,-sutrikau.-Ne, aš atėjau pasitikti merginos.
-Užsiėmimas baigsis tik po pusvalandžio,-tarė trenerė.
-Tai gerai,-šyptelėjau.-Aš palauksiu.
Moteris nuėjo prie merginų, o aš atsisėdau ant suoliuko netoli šokėjų. Stebėjau Scarlet. Kaip ji šoka. Jeigu ji būtu be mokytojos, ji šoktų daug fainiau.
-Labas,-prie manęs prisėdo kažkokia mergina.
-Sveika,-nužiūrėjau ją. Maždaug 17 metų, trumpi šviesūs plaukai, miela šypsena.
-Tu atėjai pas kažką?-paklausė ji.
-Taip,-tariau.-Aš pas Scarlet.
-Scarlet?-nustebo mergina.-Pas Scarlet Collins?
-Naa jo,-truputi sutrikau.-O ką?
-Nieko,-patraukė pečiais mergina.-Tiesiog ji visada būna viena. Ji nedraugauja su vaikinais, o ypač gražiais.
-Prajuokinai,-nusijuokiau.-O kodėl?
-Jeigu tu jos vaikinas t...
-Draugas,-pertraukiau ją.-Mes draugai.
-Kaip pasakysi,-pavartė akimis mergina.-Jeigu tu jos draugas, ji tau tai turėjo pasakyti. Paklausk jos, bet labai atsargiai.
-Kodėl?-nustebau.
-Aš ją pažįstu ilgiau nei tu.
Mergina atsistojo ir nuėjo į kažkokį kambariuką. O tuo metu iš kito kambario, man atrodo tai persirengimo kambarys, išėjo Scarlet.
-Laaabas!-pašokau ir ja apkabinau.-Man buvo nuobodu namie, tai atėjau pas tave.
-Kaip miela,-Scarlet nusijuokė.-Nejaugi tu matei kaip šokau?
-Taip,-nusišypsojau.-Labai fainai.
-Nemeluok,-nusijuokė Scarlet.
-Aš sakau kaip yra,-tikinau ją.-Einam namo?
-Taip. Rytoj į mokyklą nereikia. Galėsime visą naktį nemiegoti.
-Rawr,-šyptelėjau.
Lėtai, visai neskubėdami, mes ėjome namo pas Scarlet.
YOU ARE READING
She Makes Me Smile h.s.
FanfictionIstorija apie merginą, kuri nekenčia savo gyvenimo, ji save žaloja ir jos tėvai dažnai pykstasi... Bet viskas akimirksniu pasikeis, kai ji parašys twitter postą vaikinui... paprastam vaikinui, kuris merginos gyvenimą apvers aukštyn kojom...