30*

734 46 1
                                    

-Tu išgėrei vaistus?-paklausė Alisa.

-Taip,-tariau.-Jau prieš 10 minučių.

-Šaunu. Kaip sekasi?

-Nervinuosi dėl šiandienos,-sukikenau.-Pirma diena koledže.

-Aa tiksliai! Sėkmės mažute. Bučkiai.

-Muoah,-nusijuokiau ir padėjau ragelį.

Atsidusau. Mestelėjau telefoną ant lovos. Apsirengiau megztinį, o ant jo mokyklinį švarką. Užsitempiau juodas kelnias. Pasižiūrėjau į veidrodį. Atrodau neblogai. Tik reikia pasidažyti blakstienas. Va dabar okay.

-Scarlet!-išgirdau šaukiant iš pirmo aukšto.

-Einu,-suburbėjau.

Įsidėjau telefoną į kelnių kišenę. Paėmiau kuprinę, kur jau buvo sudėti keli vadovėliai ir sąsiuviniai. Išėjau iš kambario. Nulipau į pirmą aukštą. Ten buvo susirinkę visi vaikinai.

-Wow,-išplėtė akis Niall.

-Gražiai atrodai,-pasakė Liam.

-Užsičiaupkite,-suburbėjo Harry.-Einam, mano groži.

Paėmiau Harry už parankės ir mes išėjome iš namų. Įsėdome į Range Rover ir Hazza nuvežė mane į koledžą. Nejaugi kiekvienas rytas taip prasidės? Geeeerasss!

Privažiavome koledžą. Pilve pradėjo plazdėti drugeliai. Juk tai pirma diena mokykloje. Vėl nauja klasė, nauji draugai, nauji mokytojai, nauja aplinka...

-Ačiū, kad pavežei,-tariau ir pažvelgiau į žalias Harry akis.

-Pff,-jis prisitraukė mano veidą arčiau ir pabučiavo į lūpas.-Myliu.

-Ir aš tave,-pabučiavau Harry ir išlipau iš mašinos.

Atsidusau ir pradėjau eiti link mokyklos durų. Pro jas jau ėjo daug vaikų. Jaudinausi dar daugiau.

-Omg, čia tu!-išgirdau sau už nugaros balsą.-Scarlet!

-M?-apsisukau pažiūrėti ir pamačiau dvi merginas ir vaikiną.-Aš?

-Na taip,-vaikinas nusišypsojo.

-Mes pažįstami?-priėjau arčiau.

-Ne, bet galim jais būti,-nusijuokė viena mergina.-Aš Izė, čia mano brolis Larry ir draugė Ana.

-Malonu,-nusišypsojau.-Aš Scarlet, čia naujokė.

-O į kurią klasę tu patekai?-pasiteiravo Larry.

-Erm,-pažiūrėjau į tvarkaraštį.-11D, o ką?

-O dieve aš irgi!-pradėjo šokinėti vaikinas.-Lopės! Jūs kitoje klasėje!

-Nieko tokio,-tarė Ana.-Mes gi galėsim draugauti?

-Žinoma,-šyptelėjau. Merginos nuėjo kažkokia kryptimi, o aš likau su vaikinu.-Iš kur jūs žinote mane?

-Tavo vaikinas Harry Styles,-tarė jis.

-Jis mano draugas,-piktai susiraukiau.-O tu Dire....

-Boy Directioner,-greitai sumalė vaikinas.-Man patinka tai jog mano vardas Larry.

-Man irgi,-nusijuokiau.-Kokia mums pirma pamoka?

-Su auklėtoja,-šyptelėjo Larry.-Istorija.

-Tai varom?

-Jooop.


ok čia tokia nesąmonė ir atsiprašau, kad nekėliau labai ilgai dalių :))

myliu :*

She Makes Me Smile h.s.Where stories live. Discover now