13*

950 56 0
                                    

  *SCARLET POV*

Kokia faina naktis... Išsipasakojau Harry. Man atrodo, kad juo galiu pasitikėti. Tikiuosi jis niekam šito nesakys.

Likau namie viena, nes Harry turi reikalų. Reikia pradėti ruoštis egzaminui. Bet iš pradžių reikia pavalgyti. Nuėjau į virtuvę, įjungiau radijo imtuvą. O, faina daina.

-One way or another,-pradėjau dainuoti ir atidariau šaldytuvą.

Iš šaldytuvo išėmiau pieną. Pastačiau arbatinuką kaitintis. Iš spintelės išėmiau mėgstamiausius sausus pusryčius. Į lėkštę įsipyliau pieno ir įbėriau sausų pusryčių.

Pradėjau valgyti ir tada užkaito arbatinis. Užsipyliau arbatos ir valgiau toliau.

Baigiau valgyti. Išploviau indus. Paėmiau puodelį su arbata ir nupėdinau į savo kambarį. Pastačiau puodelį šalia laptop'o. Reikia patikrinti twitter. Užėjau ir omg. Kiek daug followerių! 25 369 followerių! Iš kur tiek daug? Pažiūrėjau ką man rašo. Oh.. Čia viskas dėl Harry. Jis patweetino man ryte (?). Jis parašė: "Puikiai praleistas laikas su @Ssscarlet ! Tu nuostabi!" . Ir dabar visi galvoja, kad mes pora... Oh god...

Omg. Pastebėjau, kad mane pafollowino Niall!! O dieve mano! Ar šita diena gali tapti geresnė?

Patweetinau: "Oh ... @Harry_Styles reikėjo skelbti su kuo praleidai laiką? Kvailiukas ;D " . Ir tada patweetinau: "Omg @NiallOfficial ačiū už follow!!! Myliu xx ".

Na šiandienai užteks. Išjungiau twitter. Reikia pradėti mokytis egzaminui.

Iš stalčiaus ištraukiau istorijos vadovėlį bei sąsiuvinį. Atsiverčiau pirmus puslapius ir tada išgirdau skambutį į duris.

Atsistojau ir nuėjau atidaryti. Nulipau laiptais žemyn ir priėjau prie durų. Lėtai atrakinau ir truputį pravėriau. Nieko nėra. Atidariau duris plačiai ir tada iš už kampo iššoko du vaikinai.

-Oj blet kaip išgasdinai,-susiėmiau už širdies.

-Labas,-mane apkabino Harry.-Mes užeisim?

Pro duris įžengė Harry ir Niall. Niall. Niall?! Stovėjau apšąlusi. Žiūrėjau į besišypsančius vaikinus.

-Scarlet, tai Niall,-sukikeno Harry.-Niall, tai Scarlet...

-Tavo mergina,-pabaigė Niall.

-Durniai,-susiraukiau ir nuėjau į svetainę.

-Heyy,-mane pasivijo Niall.-Atleisk, nenorėjau tavęs įžeisti.

-Viskas gerai,-nusijuokiau ir nužvelgiau Niall nuo galvos iki kojų.

-Ateik čia,-Niall ištiesė rankas ir įtraukė mane į savo glėbį.

-Omg,-aš taip pat apkabinau Niall.-Visada svajojau apie Horan hug.

-Yay, tavo svajonė išsipildė,-ant sofos griuvo Harry ir nusijuokė.

Paliedau Niall, o jis mane. Damn, jis taip skaniai kvepia. O tas apkabinimas toks švelnus.

Pas mane namie du vaikinai. Ir, iš dalies, aš jų beveik nepažįstų...


She Makes Me Smile h.s.Where stories live. Discover now