9*

1K 66 3
                                    

  *SCARLET POV*



-Man patinka tavo plaukai,-nusišypsojo Harry.-Tokie banguoti.


-O man patinka tavo,-nusijuokiau.-Toks lizdas ant galvos.


-Nu ačiū,-Harry pavartė akimis, bet nusijuokė.


Jau vakaras, o aš namų darbų nepadariau, nenusiprausiau. Guliu kartu su Harry Styles (!!!) ir žiūriu filmą. Turbūt kiekviena mergina apie tai svajoja. O aš net niekada apie tai nebuvau pagalvojusi.


-Aš einu į savo kambarį,-tariau ir pakilau nuo sofos.-Jei bus liūdna ateik.


Nupėdinau į savo kambarį. Atsiguliau ant lovos. Gal reikia padaryti namų darbus? Ai nu kam to reikia.


-Galiu užeiti?-iš už durų išlindo Harry galva.


-Aišku,-šyptelėjau.


Harry įėjo į kambarį, uždarė duris ir atsigulė šalia manęs. Jis gulėjo ant nugaros, rankas susidėjas už galvos, žiūrėjo į lubas ir šypsojosi.


-O galiu kai ko paklausti?-žvilgtelėjau į Harry.


-Taip!


-O kur kiti vaikinai?-paklausiau.


-Na jie ilsisi,-atsakė Harry.-Kas su šeima, kas su mergina...


-Oh.


Harry kažkaip liūdnai atsiduso kai pasakė "su mergina".


-Kodėl tu neturi merginos?-drąsiau paklausiau.-O gal turi tik niekas nežino?


-Aš jos neturiu,-liūdnokai tarė Harry.-Bet labai man jos reikia. Aš noriu kažką apkabinti naktimis, pabučiuoti, pagaminti pusryčius. Man reikia tokio žmogaus. Turiu Niall, kuriam gaminu, bet aš noriu merginos.


-Aw,-suplojau rankomis.-Kaip miela.


Atsiguliau patogiau. Harry mane apkabino. Man pasidarė šilčiau. Padėjau galvą ant Harry krūtinės. Girdėjau jo širdies plakimą. Tai mane ramino.


*RYTAS*


-Hey, kelkis. Atsimerk, pabusk, laikas į mokyklą.


Pramerkiau akis. Pamačiau nuostabią šypsena ir gražias akis. Harry.


-Kiek dabar valandų?-paklausiau ir pasirąžiau.


-Pusė aštuonių,-Harry patraukė mano plaukų sruogą man nuo akių.


-Pamokos prasideda pusė devynių,-tariau ir išlipau iš lovos.


Nuėjau į dušą, nusiprausiau, išsivaliau dantis, susišukavau plaukus ir grįžau į kambarį. Iš spintos ištraukiau džemperį ir džinsus.


-Gali apsisukti?-paprašiau mane stebintį vaikiną.-Arba išeik iš kambario.


-Apsisuku,-tarė Harry ir priėjo prie lango.-Nebijok, nežiūrėsiu.


Greitai užsitempiau džinsus, apsirengiau džemperį. Užsiraitojau rankoves, nes buvo truputi karšta.


-Gali žiūrėti,-nusijuokiau.

Harry apsisuko ir nužvelgė mane. Jo akys užkliuvo ties mano rankomis. Aš suvokiau kodėl jis žiūri ir staigiai nuleidau rankoves.


Harry priėjo prie manęs. Jis paėmė mano rankas ir atraitojo rankoves.


-Nedaryk taip daugiau,-jis pabučiavo vieną mano ranką, o tada kitą.-Prašau, nedaryk taip.


-Negaliu nieko pažadėti,-nusukau akis nuo Harry.-Bet aš bandysiu.   


She Makes Me Smile h.s.Onde histórias criam vida. Descubra agora