36*

675 41 5
                                    

-Lope, ateik čia!!

Mečiau pagalvę į Larry. Jis nuo smūgio susvyravo ir vos nenukrito.

-Ah tu,-vaikinas užšoko ant lovos ir dabar buvo prieš mane.-Tavo akys labai gražios.

-Na dėkui,-mirktelėjau.

Išgirdau, kad skamba mano telefonas. Greitai jį paėmiau ir atsiliepiau.

-Labas, Scar,-išgirdau Haz balsą.

-Harry!! Labas.

-Kaip tu?

-Super, mane priėmė į šokių mokyklą. O tu kaip?

-Be tavęs liūdna, bet dar laikausi,-nusijuokė Harry.-Tu viena?

-Nepyk,-tariau.-Bet man baisu būtų naktį vienai. Aš atsivedžiau draugą..

-Aa nu tai gerai. Jeigu būtų baisu, tai negerai. O kas per draugas?

-Boy Directioner,-sukikenau.-Tau nesuprasti.

-Nu tai aišku, aš gi ne Directioner.

-Aham,-nusijuokiau.-Tu Styles. Harry Styles.

-Problema?

-Ne,-man užėjo juoko priepolis.-Aš jau tavęs pasiilgau.

-Aš tavęs labiau.. Myliu, bučiuoju. Turiu lėkti.

-Iikkiiii!

Padėjau ragelį ir pažvelgiau į Larry. Jis sėdėjo išplėstomis akimis. Bet staiga užšoko ant manęs ir pradėjo kutenti.

-Ba-baik,-šaukiau.-Larry! Ba-i-aik!

-Man patinka tavo juokas,-nusišypsojo Larry.

-O man patinka, kai mane kutena,-nusijuokiau.

-Okey,-Larry vėl pradėjo mane kutenti. Kuteno mano šonus. Galvojau, kad sprogsiu. Mano juoku užsipildė visas kambarys, o gal net namas.

Staiga, Larry baigė mane kutenti ir tiesiog žiūrėjo man į akis. Aš delnu prisiliečiau jam prie skruosto. Patraukiau jo plaukus jam nuo akių. Pajaučiau Larry lūpas ant savųjų. Jis švelniai mane pabučiavo. Nesipriešinau, o tik atsakiau tuo pačiu.

Larry viena ranka buvo atsirėmęs į lovą, o kita glostė mano liemenį. Mano rankos buvo Larry plaukuose.

Vaikino lūpos leidosi žemiau mano kaklu.

-La..

Vaikinas atsitraukė man net nebaigus sakyti jo vardo.

-Atleisk,-jis sumurmėjo.-Aš nenorėjau. Man kažkas užėjo, aš net nežinau kas.

-Larry..

-Ne, nereikia. Aš tikrai labai atsiprašau...

Nutraukiau jo litaniją ir pabučiavau. Nežinau kodėl, bet labai norėjau jį išbučiuoti.

-Scar?-Larry truputį atsitraukė.-Tau viskas gerai?

-Jeigu tu mane pabučiuosi,-ištariau giliai kvėpuodama.-Aš jausiuosi kuo puikiausiai.

Ir tuo metu Larry nuėmė nuo manęs mano džemperį ir įsisiurbė man į lūpas. Aš nuėmiau jo marškinius. Jis po truputį atseginėjo mano džinsus, o aš jo. Mūsų lūpos nė sekundei neatsitraukė toliau.

-Tu neįsivaizduoji kaip aš tavęs noriu,-sumurmėjo Larry man į ausį.

-Pirmyn,-sukikenau.


O DIEVE KODĖL MAN TAIP JUOKINGA :DDDD

Aš atsiprašau, rašiau šią istoriją prieš du metus PRIEŠ DU METUS... Tai tokia nesąmonė o dieve... kam aš tai keliu čia...

iš dalies nekenčiu savęs už tai, ką parašiau šioje dalyje... Scarlet myli Harry, o ne šitą Larry :(

beje, Larry atrodo kaip Luke Brooks :)))

*eva

p.s. ką manote?:))


She Makes Me Smile h.s.Where stories live. Discover now