Viskas bus gerai. Trys žodžiai, kuriuos man kartojo Harry. Viskas bus gerai. Jis bijo manęs... Haz nuvažiavo pas mane namo. Paprašiau, kad atveštų mano laptop'ą, rūbų ir ausines bei mokyklinius vadovėlius su sąsiuviniais. Juk mokytis reikia.
-Scarlet,-į palatą įbėgo Alex, mano gydytojas.
-Kažkas nutiko?-atsisėdau lovoje ir stebėjau gydytoją.
-Operacija bus rytoj iš ryto,-pratarė jis uždususiu balsu.-Viskas bus gerai.
-Eh,-atsidusau.
-O kur tavo vaikinas?-paklausė Alex.
-Harry? Jis man atveš daiktus,-sukikenau.
-Gerai,-gydytojas nusišypsojo.-Ilsėkis.
Alex išjungė palatoje šviesą ir išėjo. Kiek žinau, tai dabar kažkur 9h vakaro. Reikia sulaukti Haz, o tada miegosiu.
*RYTAS*
Pramerkiau akis. Saulė švietė pro langą. Ant sofos, kuri yra prieš mano lovą, miegojo susirietęs Harry. Oh... Aš vakar jo nesulaukiau.
Atsisėdau lovoje. Noriu į tualetą. Hme. Lėtai atsistojau. Laikiausi už lašalinės ir po truputį ėjau iki tualeto. Pagaliau pasiekiau jo duris. Pravėriau jas, įjungiau šviesą ir įėjau į mažą kambariuką. Padariau visus reikalus.
Grįžau į palatą. Atsiguliau ant lovos. Blogai jaučiuosi. Labai skauda galvą. Reikėtų iškviesti seselę. Nežiūrėdama paspaudžiau mygtuką sau virš galvos. Ir jau po kelių minučių į palatą įsiveržė kažkokia man nematyta gydytoja.
-Kas nutiko?-jis priėjo prie manęs.-Aš esu Stella, Alex'o draugė. Mes tau kartu darysim operaciją.
-Aha,-sumurmėjau.-Man skauda galvą. Galima kokių nors vaistų?
-Gerai,-Stella iš balto chalato kišenės išėmė tabletes. Ji davė man vieną ir padavė stiklinę vandens stovėjusią ant naktinio staliuko šalia lovos.
-Ačiū.
-Už vaistus nedėkoja,-šyptelėjo gydytoja.-Operacijo po pusantros valandos. Tave ateis paruošti seselė arba internas.
-Aha.
Stella išėjo iš palatos. Likau viena. Na dar yra Harry, bet jis miega. Patogiau įsitaisiau lovoje. Atsibodo gulėti. Noriu pasivaikščioti.
-Scar,-išgirdau užsimiegojusį Harry balsą.-Tu čia..
-Ir tu čia,-sukikenau.
-Kaip tu?-Harry pakilo nuo sofos ir priėjo prie manęs. Jis atsisėdo ant mano lovos ir stebėjo mane.
-Ai normaliai,-atsakiau.-Operacija po pusantros valandos. Bijau.
-Nebijok, viskas bus gerai.
-Tikiuosi.
-Ateik čia,-Haz ištiesė rankas apkabinimui. Apkabinau jį, o jis mane.
-Labai tave myliu,-tariau su ašarom akyse.
-Hey kas nutiko? Viskas gerai, neverk. Aš tave dar labiau myliu. Nepergyvenk. Viskas bus gerai. Labai labai tave myliu.
-Įrodyk,-sumurmėjau.
Harry aistringai pabučiavo mane. Nusišypsojau jam. Ir tada jis vėl mane pabučiavo.
YAS :) tai va, ką manote?:)
žinot ką nutariau padaryti, nes istorija beveik baigėsi?:))) VEIKĖJŲ APKLAUSĄ. ta prasme, jūs į komentarus rašysite klausimus veikėjams, o jie jums atsakys :) (žinot kaip tai daro dauguma rašytojų :D)
taigi, rašykite į komentarus savo klausimus šiems veikėjams:
Scarlet
Harry
Niall
Larry
Izė
Scarlet mama
Scarlet tėtis
TIK NEPAMIRŠKITE PARAŠYTI KAM JŪS SKIRIATE KLAUSIMĄ :)
lauksiu komentaruose klausimų
YOU ARE READING
She Makes Me Smile h.s.
FanfictionIstorija apie merginą, kuri nekenčia savo gyvenimo, ji save žaloja ir jos tėvai dažnai pykstasi... Bet viskas akimirksniu pasikeis, kai ji parašys twitter postą vaikinui... paprastam vaikinui, kuris merginos gyvenimą apvers aukštyn kojom...