35*

674 46 0
                                    

 -Teta Lindana!!-Larry sušuko kai mes įėjome į studiją.-Kur esi?

-Einu,-pasigirdo moters balsas.

-Susipažink,-tarė Larry kai moteriškė atėjo.-Tai Scarlet, ji nori šokti su mumis.

-Mm,-moteris nusišypsojo.-Malonu, aš Lindana, esu šokių mokytoja.

-Malonu,-šyptelėjau.

Lindana yra tamsaus gymio, aukšta, ilgais tamsiais plaukais. Jos šypsena labai šilta ir miela.

-Gal nori ką nors pašokti?-paklausė Lindana ir nužiūrėjo mane.-Matau esi pasiruošusi.

-Ahamm,-palinksėjau.-Bet man reikia muzikos.

-Kompas va ten,-Larry parodė į stalą stovintį kampe.-Einam įjungsi ko tau reikia.

Priėjau prie kompo. Įjungiau youtube. Paieškoje surinkau One Direction - Best Song Ever Kat Krazy Remix.

-Wow,-nustebo Larry stovėjęs šalia.

-Kas yra?-sukikenau.-Man patinka šitas remix'as. Pagal jį galima puikiai sušokti.

-Tai gali pradėti,-tarė mokytoja.

Įjungiau dainą ir pradėjau ritmiškai judėti pagal muziką. Po kelių sekundžių pamiršau kur esu ir nekreipiau dėmesio į Larry ir šokių mokytoją. Šokau kaip liepė širdis.

-Bravo!-sušuko mokytoja ir pradėjo ploti.-Tu priimta! Šaunuolė.

-Dėkui,-tariau su plačia šypsena.

Mes su Larry išėjome iš studijos. Ir tada pardėjau klykauti, šokinėti iš laimės. Pasikabinau Larry ant kaklo.

-Ačiū!!

-Mano teta visada priima tik geriausius,-nusišypsojo Larry.

-Ji tavo teta?-nustebau.

-Taip.

-O klausyk,-tariau susimąsčiusi.-Aš namie bijau būti viena, gal nori pernakvoti pas mane?

-Oh,-Larry labai nustebo ir gal net susigėdo.

-Aš žinau, kad tai labai kvaila, bet gal galėtum?

-Ar galėčiau?! Aš su malonumu norėčiau!!

Mes nuėjome pas Larry namo. Jis pasiėmė reikalingus daiktus ir tada mes nuėjome pas mane. Na tiksliau pas Harry į namus.

-Hm.. Tave paguldysiu į savo kambarį,-tariau.-O pati miegosiu Harry kambary.

-Tai pala... Čia Harry Styles namas!?

-Jo,-nusijuokiau, nes Larry veido išraiška buvo epic.-Tik niekam neprasitari! Nes man šakės jei fanės sužinos.

-Okey,-šyptelėjo Larry.-Šiandien penktadienis.

-Nu tai?

-Aš penktadieniais nemiegu.

-Kodėl?

-Aš visą naktį žiūriu filmus, darau twitcam arba kažkas tokio.

-Ok,-nusijuokiau.-Galėsim padaryti twitcam'ą ir pažiūrėti filmą.   


She Makes Me Smile h.s.Where stories live. Discover now