45*

661 39 0
                                    

*HARRY POV*

Operacija prasidėjo prieš valandą. Kiek ji truks? Viskas bus gerai? Labai jaudinuosi, nes Scarlet man labai brangi.

Jos mama prieš operaciją atėjo ir atsisveikino, nes skrenda į Madridą keliom savaitėm. Nu jo. Gera mama. Nu šiaip jo, Scar mama gera.

Reikia dabar laukti kol baigsis operacija. O tai truks labai ilgai. Baisu.

*PO 9 VALANDŲ*

*SCARLET POV*

Pramerkiau akis. Gulėjau palatoje. Operacija baigėsi? Huh.. Kiek laiko truko.? Labai ilgai?

Palatos durys prasivėrė ir įėjo gydytojas Alex. Jis nusišypsojo man, o aš jam.

-Kaip jautiesi?-paklausė jis.

-Svaigsta galva, o šiaip neblogai,-sukikenau.

-Po valandos, o gal po dviejų galva nesvaigs.

-Tikrai?

-Aha. Beje, turiu tau staigmeną.

Alex atidarė palatos duris ir pro jas įėjo Harry, Niall, Liam, Zayn, Louis, Larry, Eleanor, Perrie, Izė.

-O dieve tu mano,-lėtai atsisėdau lovoje, kad nepradėtų skaudėti pilvo, ten kur pjovė.

-Staigmena,-sukikeno Perrie.

-Čia tau,-Harry ant žemės šalia mano lovos pastatė didžiulį meškiną.

-Ir tai tau,-Niall prie lovos rėmo pririšo balionus, kurie skrajojo ore.

-Aw, kaip tai miela. Ačiū. Pasijaučiau tikrai geriau.

-Kai Lou man pasakė, kad tu ligoninėje, labai norėjau aplankyti,-pasakė besišypsanti Eleanor. Ji priėjo prie mano lovos ir atsisėdo ant krašto.

-Tai labai miela,-sumurmėjau.-Jūs geriausi!

-Tai ne,-pavartė akimis Izė.-Mūsų tėvai išvyko į Madridą.

-Žinau, man jau pranešė,-sukikenau ir pažvelgiau į Larry, kuris keistai žiūrėjo į mane.

-Kaip jautiesi?-paklausė Liam.

-Visai neblogai.

-Morfino poveikis,-Zayn šyptelėjo.

-Ką turi omenį?-sukikenau.

-Tu nenustoji juoktis ir tau nieko neskauda,-tarė Zayn.

-O kaip tu viską žinai,-nusijuokė Lou ir trenkė Zayn kumščiu į petį.

-Žinau,-jis jam trenkė atgal.

-Scar,-prie manęs priėjo Harry.-Man reikia išvažiuoti keliom valandom į Londoną. Aš vakare grįšiu.

-Gerai,-šyptelėjau.

Haz nusišypsojo ir pasilenkęs mane pabučiavo. O kai atsitraukė, aš vėl jį prisitraukiau ir mes pasibučiavome.

Haz išėjo iš palatos ir prie manęs priėjo Larry. Jis piktai žiūrėjo į mane.

-Kas yra?-paklausiau.

Jis papurtė galvą ir išėjo iš palatos. Nužvelgiau visus esančius kambaryje. Jie nieko nesuprato.

-Einu parūkyt,-tarė Zayn ir ėjo link durų.

-Aš su tavim,-jam iš paskos nuslinko Liam.

-Liam rūko?-paklausiau, kai jiedu išėjo iš palatos.-Jam trūksta Danielles...

-Tai jau tikrai,-atsiduso Eleanor.-O jai trūksta Liam.

-Tai kas čia buvo su šituo vaikinu?-paklausė nieko nesuprasdamas Louis.

-Larry mano vaikinas,-tariau.-Kaip jau supratau buvęs.

-Oooouuu,-Perrie sumurmėjo.-Tai negerai.

-Bet aš turiu Harry,-linksmai nusišypsojau.-Jis tas, kurio man reikia.  



She Makes Me Smile h.s.Where stories live. Discover now