-Scarlet, tu sergi vėžiu.
-Ką?
Aš negalėjau šituo patikėti. Kaip? O dieve. Aš mirsiu.
-Aš per jauna mirti,-tariau su ašarom akyse.
-Jeigu tavo mama duos sutikimą, mes galėsime tave pradėti gydyti.
-Mama,-sumurmėjau ir pažiūrėjau į mamą, kuri verkė.
-Aš sutinku,-išlemeno ji.-Tikiuosi tai išgydoma.
-Mes aptikome vėžį gan pradedančioje stadijoje,-tarė gydytojas Alex.-Jį galima išgydyti. Jis operabilus. Mes tokias žarnyno operacijas jau darėme.
-Žarnyno?-susiraukiau.
-Vėžys žarnyne.
-Bet jį galima išoperuoti?-paklausė mano mama su vilties kupinu žvilgsniu akyse.
-Žinoma.
-Ačiū jum,-sumurmėjau.
-Dėkosi vėliau, maže,-šyptelėjo gydytojas.-Aš einu atnešiu dokumentus dėl operacijos.
Jaunasis gydytojas išėjo iš palatos. Pažvelgiau į mamą, kuri vis dar verkė.
-Viskas bus gerai,-tariau su šiokia tokia šypsena.-Neverk.
-Ah, brangute,-mama apkabino mane.-Aš tave labai myliu.
-Aš tave irgi,-išlemenau ir mano akyse vėl atsirado ašaros.-Mam, gali kai ką dėl manęs padaryti?
-Viską, ko tik nori.
-Prašau, paskambink Harry ir pasakyk, kad man jo reikia.
-Tu nori, kad jis atvyktų?-nustebo mama.
-Mhm,-palinksėjau.-Jis mano meilė. Jeigu mirsiu, noriu prieš tai su juo pakalbėti.
-Dar prisikalbėsit,-tarė mama.-Tu nemirsi. Viskas bus gerai.
*HARRY POV*
Praėjo nemažai laiko po to kai Scarlet pareiškė, kad viskas baigta. Aš negaliu nustojęs galvoti apie ją. Ji buvo mano viskas. Aš ją mylėjau. Kodėl mylėjau? Aš ją ir dabar myliu. Ir visada mylėsiu.
Staiga suskambo mano telefonas. Pašokau nuo lovos ir čiupau jį. Nežinomas numeris. Pakėliau ragelį.
-Harry, labas,-išgirdau moterišką balsą.-Čia skambina Scarlet mama.
-Laba diena, pone Collins,-tariau nustebęs.-Ar kažkas nutiko?
-Scarlet nori su tavim pakalbėti. Jai tavęs reikia. Gal galėtum atvykti į Leedsą?
-Žinoma!-aš ne juokais susinervinau.-Būsiu po kelių valandų.
Numečiau ragelį. Gerai, kad aš Londone. Greitai persirengiau marškinius ir džinsus. Įkišau telefoną į priekinę džinsų kišenę. Griebiau raktelius nuo automobilio. Išbėgau iš namų. Įsėdau į savo Range Rover ir užvedęs jį, visu greičiu nuskubėjau į Leedsą.
YOU ARE READING
She Makes Me Smile h.s.
FanfictionIstorija apie merginą, kuri nekenčia savo gyvenimo, ji save žaloja ir jos tėvai dažnai pykstasi... Bet viskas akimirksniu pasikeis, kai ji parašys twitter postą vaikinui... paprastam vaikinui, kuris merginos gyvenimą apvers aukštyn kojom...