37*

655 44 1
                                    

Pramerkiau akis. Pirmas vaizdas, kuris krito man į akis buvo Larry. Jis miegojo šalia manęs. O dieve... Ką aš padariau...

Išlipau iš lovos ir nupėdinau į vonios kambarį. Palindau po dušu ir nusiprausiau. Paėmiau rankšluostį ir apsivyniojau savo kūną.

Išsivaliau dantis ir grįžau į kambarį. Larry vis dar miegojo. Ką aš padariau... Ką pasakysiu Harry? O gal nieko nesakyti? Juk jis man tik draugas. Mes net ne pora. O dieve... Nežinau ką daryti...

Teks viską pamiršti...

*HARRY POV*

-Aš tavęs noriu,-sumurmėjo ji man į ausį.

-Aš tavęs irgi, bet...

-Bet kas?

-Ai nesvarbu,-įsisiurbiau jai į lūpas.

Tikiuosi Scar nieko nesužinos. Ir beje, mes net ne pora. Tik draugai. Bet aš ją myliu. Na, bet reikės ką nors sugalvoti...

-Harry!

Ji šaukė mano vardą. Vis garsiau ir garsiau.

*SCARLET POV*

-Aš jau eisiu,-tarė Larry ir apkabino mane.

-Eh,-atsidusau.-Okey.

Atsisveikinom ir Larry išėjo. Huh.. Kaip dabar gyventi? Bijau.. Jeigu Harry sužinos, viskas bus baigta.! Tikiuosi viskas bus gerai.

***

-Scarlet!!-sušuko Niall.

-Labas,-pamojavau į kamerą.

-Kaip sekasi?

-Ai normaliai, o tau?

-Neblogai,-atsiduso Niall.-Pavargau. Blogai miegojau.

-O kaip kiti vaikinai?-šyptelėjau.

-Viskas ok,-nusijuokė Niall.-Zayn ir Harry va čia, o kiti kažkur kitur.-Niall pasuko kamerą ir aš pamačiau ant sofos sėdinčius Haz ir Zayn, kurie kalbėjo.

-Hey berniukai,-sukikenau.

-Sveikute,-vienu metu tarė jie.

-Aš einu pasiimti sumuštinių,-tarė Niall.-Palauk.

-Ok.

Niall nubėgo, o aš sėdėjau ir laukiau. Girdėjau kaip Haz ir Zayn kalba.

-Aš permiegojau su kita,-sušnabždėjo Harry.-Tu supranti?!

-Harry, tu ką?-sėdėjau šoke.

-Scar... aš... atsiprašau,-Harry priėjo prie kompo ir galėjau geriau jį matyti.-Aš nežinau kas man užėjo...

-Apsiramink,-tariau liūdnai.-Aš padariau tą patį...

-Tu ką?!

Atrodė, kad Harry supyko. Labai labai supyko. Tai matėsi jo akyse. Pyktis, nusivylimas, liūdesys.

-Aš manau, kad mes neturėtumėm bendrauti,-tariau kai mano skruostais pradėjo riedėti ašaros.-Mano mama prieš tai. Ir ji viską sužinojo.. Tad po kelių dienų aš išvykstu iš Londono.

-Aš...Scar...atleisk...aš nenorėjau...

Harry buvo pasimetęs, nežinojo ką pasakyti.

-Atleisk,-sumurmėjau.-Viskas baigėsi...


Tadam... štai kaip viskas pasisuko :))) *eva

She Makes Me Smile h.s.Where stories live. Discover now