8*

1K 59 0
                                    

*HARRY POV*



Vakar visą dieną praleidau su Scarlet. Ji tokia miela ir šilta. Ji suteikia man šypseną. Kiekvieną kartą kai matau ją besišypsančia, pats noriu šypsotis. O kai ji apkabino mane kaip atsisveikinimą vakar, mano pilve pradėjo plazdėti drugeliai. Kas tai galėtų būti? Nejaugi meilė..?

Harry, apie ką tu galvoji... Jai tik 16 metų. Ji dar jauna. O man kiek..? O man 19. Aš senas. Ji su manimi net nenorės draugauti, jeigu pasiūlyčiau.

Pasidarė kažkaip nuobodu. Paėmiau telefoną ir surinkau Scarlet numerį. Neatsiliepia. Keista. Paskambinau dar kartą. Vėl neatsiliepia.

O dieve, ne. Prašau tik ne tai.

Greitai išbėgau iš namų. Įsėdau į automobilį ir visu greičiu nuvažiavau link Scarlet namų.

Gerai, kad čia netoli. Labai greitai atsiradau prie Scarlet namo.

Išbėgau iš automobilio ir nuskubėjau į namo vidų. Durys buvo atrakintos. Pamačiau Scarlet gulinčia koridoriuje ant grindų.

Priklaupiau prie jos. Bandžiau surasti pulsą. Yra, bet silpnas. Paėmiau Scarlet ant rankų. Pradėjau lipti laiptais į antrą aukštą. Stūmtelėjau pravertas kambario duris. Ant sienų daug plakatų. Taip, tai Scarlet kambarys.

Užėjau ir atsargiai paguldžiau merginą ant lovos. Man labai įdomu kas jai nutiko..?

Nulipau į pirmą aukštą ir užėjau į virtuvę. Ant grindų mėtėsi telefonas. Tai Scarlet. Pakėliau jį ir pažiūrėjau. 5 praleisti mano skambučiai. Ji mane pasivadinusi 'Harry <3' . Kaip miela. Ji tokia miela.

Grįžau į Scarlet kambarį. Atsisėdau ant krėslo šalia lovos. Tiesiog sėdėjau ir žiūrėjau į miegančią merginą. O gal reikia iškviesti greitąją? Arba gal reikia paskambinti Scarlet mamai?

-Harry?

Mano apmąstymus nutraukė pabudusi Scarlet.

-Kaip jautiesi?-paklausiau.-Bet pasakyk tik tiesą.

-Šūdinai. Skauda pilvą. Labai.

-Kodėl?-susiraukiau.

-Na erm,-Scarlet pasimetė.-Man...

-Kas nutiko? Nebijok sakyk.

-Man trenkė į pilvą,-tyliai pasakė ji.

-Kas?!

-Tėvas...

Likau be žado. Neturėjau ką pasakyti. Aš ištraukiau telefoną ir daviau jį merginai.

-Čia tavo.

-O ačiū,-Scarlet nusišypsojo. Aš irgi.

-Skambink visada kada norėsi pakalbėti,-tariau.-Bet kada atsiliepsiu.

-Gerai,-Scarlet pažiūrėjo į mane tokiom akim... Jos tokios gražios.

-Tu rytoj į mokyklą neeik.

-Kodėl?-nustebo Scarlet.

-Tau negalima,-šyptelėjau.-Tau skauda pilvą, nes tau trenkė, o tai trauma.

-Iki ryto neskaudės,-tarė ji.-Viskas bus gerai.

-Tikrai?

-Taip,-palinksėjo Scarlet.-Ir erm Harry?

-Mm?

-Aš bijau pasilikti viena namie,-tarė nuleidusi galvą mergina.-Mano mama išvyko savaitei į Londoną, o aš namie būsiu viena ir man baisu. Aš žinau, kad tai kvaila prašyti, bet gal galėtum pernakvoti pas mane?

-Be abejo,-plačiai nusišypsojau.   


lialialia :D jokio veiksmo :D

paskaitykite mano istoriją "Daylight", ji apie vampyrus ir šiaip labai faina :)


She Makes Me Smile h.s.Where stories live. Discover now