11*

1K 56 0
                                    

  *SCARLET POV*


-Ateik čia,-Harry parodė į vietą šalia.

Atsiguliau prie jo, ant lovos. Harry mane apkabino. Nusišypsojau.

-Su tavim labai šilta,-sumurmėjau.

-Man su tavim labai gera,-sumurmėjo Harry.-Scar, galiu paklausti tavęs kai ko?

-Scar?-susiraukiau.

-Oj..

-Nu, bet gali taip vadinti,-nusijuokiau.-Bet leidžiu tik tau.

-Gerai,-šyptelėjo Harry.-Galiu paklausti gal net per daug asmeniško klausimo?

-Gali, bet tu prižadėk, kad niekam nieko nepasakosi.

-Prižadu.

-Tada klausk.

-Kodėl tu pradėjai save žaloti?-Harry žvelgė į mane savo žaliomis akimis.

-Kai aš su tėvais persikrausčiau čia,-pradėjau pasakoti.-Aš neturėjau draugų, nes visi liko ten kur gyvenau anksčiau. Tėvai pradėjo dažniau pyktis ir kartais mane įtraukdavo į ginčus. Mokykloje mane skriaudė. Aš net ir dabar neturiu normalių draugų.

-O kur tu gyvenai anksčiau?

-Aš gimiau Londone, bet kai man buvo 4 metukai, persikriausčiau į Lietuvą, Vilnių. Ten gyvenau iki dešimties. O tada persikrauščiau į Leedsą.

-Bet, o kodėl tave skriaudė mokykloje?-Harry atrodė susirūpinęs.

-Nežinau,-atsidusau.-Gal dėl to, kad aš buvau kitokia nei visi. Buvau negraži. Man teko pasikeisti. Mane skriaudė tik kelis mėnesius. Kai į mokyklą grįžau po atostogų, visi labai stebėjosi kaip aš pasikeičiau.

-Bet tu tokia graži,-tarė Harry.-Ir aš rimtai.

-Taip atrodo ne visiems,-susiraukiau.-Metus atgal, grįžau į mokyklą po vasaros atostogų. Buvau visiškai pasikeitusi. Pradėjau dažytis plaukus, kitaip rengiausi, nenešiojau akinių. Žodžiu, išorė pasikeitė. O vidus ne.

-Mano manymų vidinis grožis yra svarbiausia,-Harry paglostė mano galvą.-O tu labai miela ir šilta.

-Dėkui,-sukikenau.

-Na, o kas buvo toliau?-matyt Harry sujaudino mano gyvenimo istorija.

-Buvau mokyklos gražuolė,-pasakojau toliau.-Mane buvo įsimylėję visi vaikinai. Kiekvieną ryta užsidėdavau netikrą šypseną ir eidavau į mokyklą. Dėl to buvau mylima. O kada man patinkantis vaikinas pasakė, kad aš jam patinku ir pasiūlė draugauti, aš sutikau. Ir tuo metu padariau klaidą sakydama taip.

-Kodėl?-nustebo Harry.

-Nes mes draugavom tik savaitę ir aš supratau, kad jis mergišius.

-Išdavė?-Harry akys išsiplėtė.

-Mhm,-numykiau.

-Eikš čia,-Harry įtraukė mane į savo glėbį. Stipriai mane apkabino ir pabučiavo į skruostą.  


:))))))


She Makes Me Smile h.s.Where stories live. Discover now