4*

1.3K 71 0
                                    

*HARRY POV*


Kaip aš dievinu rytus, kai mane pažadina saulės spinduliai, o ne vaikinai arba vadybininkai.


Pramerkiau akis ir pasirąžiau. Kaip gera, kad net nesinori lipti iš lovos. Bet teks. Išlindau iš šiltos lovos ir išėjau iš kambario. Nulipau į pirmą aukštą, kad susirasti mamą. Įžengiau į virtuvę, kur buvo visa šeima.


-Labas rytas,-tariau užsimiegojusiai.


-Labas!-prie manęs prišoko Gemma, mano sesutė.-Pasiilgau tavęs.



-Ir aš tavęs,-apkabinau ją labai stipriai.



-Kaip miegojai?-pasiteiravo mama.



-Puikiai!-atsisėdau prie stalo.



-Kiek laiko planuoji būt čia?-į mane pažvelgė Robin.-Savaitę?



-Haha,-sarkazdiškai pažvelgiau į patėvį.-Mėnesį kankinsiu jus.



-Oh jė!-Gemma pašoko iš vietos ir iškėlė rankas į viršų.



Kartu su visais papusryčiavau ir nuėjau į savo kambarį. Atsisėdau prie rašomojo stalo. Įjungiau kompą ir prisijungiau prie twitter. Man labai įdomu kaip sekasi tai merginai, kuriai vakar atrašiau.



Ji darė #askscarlet ! O aš miegojau! Na paskaitom ką rašė. Nerūko, bet nori mirti nuo perdozavimo? What? Oho. Dar ji parašė tokį tweet, kad man atrodo ji vėl pjaustėsi.



Atidariau savo DM. Įrašiau merginos twitter vardą ir pradėjau rašyti jai laiškelį: Scarlet, būk gera ir nežalok savęs. Tu labai graži mergina. Kam tu save žaloji? Gali papasokot man, aš niekam nesakysiu. Aš tave išklausysiu ir gal patarsiu.



Išsiunčiau. Huh. Ji atrašys? O jei ne? Oh god, kodėl man tai turėtų rūpet? Ji atrašė!! Chatas:



Scarlet: Ah, Harry, tu nesuprasi manęs. Viskas per sunku tau suprasti.



Aš: O tu pabandyk, gal aš suprasiu :)



Scarlet: Tiesiog problemos šeimoje. Kodėl tau tai turėtų rūpėti?



Aš: Na... Aš nežinau... Tiesiog tu man pasirodei kažkuom ypatinga...



Scarlet: Tiesiog na aš negaliu tau šito pasakoti. Kas tu, o kas aš..?



Aš: Aš Harry :) ! O tu Scarlet :)



Scarlet: Šitą aš žinau, nekvaila. Tu Styles, o aš eilinė mergina. Tai tiek.



Aš: oh c'mon! Tu kitokia ir aš paprastas vaikinas...


Scarlet: na, tiesiog mano tėvas dažnai pykstasi su mama, kartais prisigeria ir būna labai žiaurus...nori trenkti, bet aš apsaugau mamą ir pati išsisuku...



Aš: wow. Gal tau reikia pagalbos? Aš turiu ryšių. Galima sutvarkyti tą blogą situaciją.



Scarlet: ačiū, bet gal nereikia. Tu ir taip man jau padėjai.



Aš: kuo :o ?



Scarlet: išgelbėjai gyvybę.



Aš: bet nesugebėjau to padaryti šiandien :(


Scarlet: viskas gerai. Tu su manim pakalbėjai ir man pasidarė geriau. Ačiū.x.


Aš: labai norėčiau susitikti tave..



Scarlet: aš gyvenu Leeds'e. Toli nuo Londono:D



Aš: aš ne Londone, o pas tėvus. Atvyksiu į Leeds'ą :)



Scarlet: nereikia. Gyvenk ramų gyvenimą.


Aš: pff. Noriu tave pamatyti! Tu mokaisi Leeds'o vidurinėje ?


Scarlet: iš kur žinai? ;o



Aš: teko ten lankytis :) pasimatysime :*



na, tiesiog filler'is :D


She Makes Me Smile h.s.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang