3*

1.3K 72 2
                                    

*SCARLET POV*

Sekmadienis. Nemėgstu sekmadienių, nes po jų visada būna pirmadienis.

Išsiropščiau iš lovos ir nuslinkau į dušą. Apsiprausiau, išsivaliau dantis ir susitvarkiau plaukus. Grįžau į kambarį, apsirengiau rūbus, kurie gulėjo ant kėdės. Šortukai ir džemperis.

Pažiūrėjau į telefoną, kuris rodė 11:25 a.m. Ilgokai miegojau. Valgyt dar nenoriu, tad patikrinsiu twitter.

Atsisėdau prie stalo, įjungiau laptopą ir prisijungiau prie twitter. Kažkas naujo gal yra?

Omg. Negali būti!!! Harry Styles man atrašė! O dieve mano! @Ssscarlet , prašau būk gera ir nežalok savęs... Visi mes turime sunkių dienų, tad nenusimink :)

Tiesą pasakius, aš ne iš tų fanių, kurios miršta kaip nori follow arba atrašymo. Pasidžiaugėm ir užteks. Bet pala... Harry mane pafollowino?! Omg!

Parašiau tweetą: Ačiū, Harry, tau už follow! Myliu xx .

Ir tada parašiau dar vieną tweetą: Šiandien man gera nuotaika ... Taigi padarysiu #askscarlet !

Tegu užduoda klausimų, o aš einu pažiūrėti ar namie yra kas nors valgomo.

Nusileidau į pirmą aukštą. Tyliai nupėdinau į virtuvę. Mama paliko raštelį. "Scarlet, išvažiavau į miestą. Maistas ant vyryklės ir šaldytuve. Dėl tėčio nebijok, jis savaitei išvyko į Londoną. -Mama" .

Fuck yay! Tėčio nėra! Visą savaitę namie bus tylu ir niekas nesipyks! Su mama aš niekada nesipykstu. O tėtis visada ieško problemų. Reikės mamai pasakyti, kad skirtųsi su juo.

Užpyliau vandens į arbatinuką ir pastačiau kaisti. Ant vyryklės radau dar šiltų lietinių blynų. Paėmiau visą lėkšte ir nusinešiau į kambarį. Grįžau į virtuvę, užsipyliau kavą ir nupėdinau į kambarį.

Pradėjau valgyti blynus ir gerti kavą. Twitteryje visi klausinėjo manęs. Ah.. Stengsiuos atsakyti į visus klausimus.

Kl.: @Ssscarlet tu rūkai??? #askscarlet

Ats.: hahaha no. Nenoriu mirti nuo vėžio :D noriu mirti nuo perdozavimo :p

Kl.: Kuom nori būti? Jau žinai kur studijuosi? #askscarlet .

Ats.: wow. Sudėtingas klausimas. Dar nežinau. Norėčiau studijuoti žurnalistiką arba fotografiją gal :)))

Kl.: turėjai nors vieną vaikiną?

Ats.: turėjau vieną ir jau nebenoriu turėti kito, nes mane labai įskaudino. Netikiu tikra meile iki mirties...

Taip ir toliau atsakinėjau klausimus. Kai atsibodo, išjungiau twitter ir baigusi valgyti, nuėjau išplauti indus.

-Labas, Scarlet,-pasigirdo keistas balsas už nugaros. Apsisukau pažiūrėti kas tai.

-Tėti?-nustebau jį pamačiusi.-Tu turėtum būti Londone.

-O aš nenorėjau į Londoną,-jis buvo girtas. Oh god.

-Tėti, prašau išeik,-tariau.

-O kodėl?-tėvo akyse mačiau pyktį.

Jis priėjo prie manęs ir norėjo trenkti, bet aš išsisukau. Nubėgau į savo kambarį ir užsirakinau.

-Atidaryk duris!-užrėkė tėvas ir trenkė į duris.

-Ne! Valink iš čia!

Išgirdau žingsnius. Jie tolo nuo mano kambario durų. Pasigirdo trenksmas. Tai tėvas uždarė duris. Jis išėjo. Likau viena.

Kodėl viskas tai vyksta? Man baisu. O jeigu jis grįš? O jeigu jis man kažką padarys? O jeigu...? Aš nenoriu net galvoti apie blogus dalykus.

Nuėjau į vonią. Paėmiau britvutę. Atsisėdau prie pat vonios. Britvutė prisilietė prie mano riešo. Pajaučiau dilginimą, o po to pamačiau tamsiai raudoną kraują. Kelios ašaros nuriedėjo mano skruostais.

Mečiau britvutę į vonią, atsistojau ir nusivaliau riešus. Prisėdau prie kompo. Įjungiau twitter ir parašiau: Atsiprašau, bet aš kitaip negalėjau... Man neskauda rankų... Man skauda vidų...


ką manote? nežinau, rašiau labai seniai, bet keliu tik dabar, bet šita fanfic turėjo daug gerbėjų :D

She Makes Me Smile h.s.Where stories live. Discover now