-Scarlet,-prabilo mama.-Aš nenoriu, kad tu bendrautum su šiuo vaikinu.
-Ką?-mano akys išsipletė.-Kodėl?
-Jis tau padarys blogą įtaką,-rimtai tarė mama.-Prašau, nereikia su juo bendrauti.
-Bet, mama...
-Jokių bet!
-Nu mama!
-Ne ir taškas! Eik į savo kambarį!
Piktai atsistojau nuo sofos ir nudundėjau į savo kambarį. Kritau į lovą ir iš mano akių pasipylė ašarų upeliai. Kodėl mama taip elgiasi? Kodėl...?
Harry kaip tik išvyko į Londoną, o jau po dviejų dienų vėl skrenda į USA. Pasiilgsiu jo.
Bet kodėl mama nenori, kad aš bendraučiau su Haz? Man su juo taip gera. Su juo aš jaučiuosi savimi. Aš jaučiuosi saugi ir mylima.
Paėmiau telefoną. Surinkau Harry numerį.
-Klausau,-atsiliepė jis po kelių pyptelėjimų.
-Haz,-ištariau.-Prašau, labai prašau, atvažiuok.
-Kažkas nutiko?-sunerimo Harry.
-Taip. Mums reikia pasikalbėti.
-Gerai. Aš būsiu po valandos.
Padėjau ragelį. Gulėjau ant lovos. Rytoj man egzaminas. Poryt dar vienas. Man reikia mokytis. Atsistojau nuo lovos. Priėjau prie rašomojo stalo. Išsitraukiau iš spintelės knygas ir sąsiuvinius.
-Scarlet,-išgirdau mamos balsą.-Aš į darbą! Grįšiu vakare.
-Okay,-sumurmėjau sau ir bandžiau mokytis egzaminui.
*PO 2 VALANDŲ*
Išgirdau kaip kažkas beldžia į duris. Pakilau nuo kėdės ir nulipau į pirmą aukštą. Atidariau duris.
-Haz,-apkabinau pro namo slenkstį įžengusį vaikiną.
-Pasakok kas nutiko,-tarė jis.
-Eime,-paėmiau Harry už rankos ir nusivedžiau į savo kambarį.
Pasodinau jį ant lovos. Pati atsisėdau šalia. Žiūrėjau į jo žalias akis.
-Mes negalim toliau bendrauti,-tariau ir mano akyse pradėjo kauptis ašaros.-Aš taip negaliu. Mama pasakė, kad aš su tavimi nebendraučiau, nes tu darai man blogą įtaką. Bet aš negaliu!
-Hey, nurimk.
Harry mane apkabino. Aš jį suspaudžiau. Nenorėjau jo paleisti.
-Atleisk,-atsitraukiau nuo jo.-Jei mama nori, tegu mano, kad mes nebendraujam. Bet mes gi galėsime bendrauti?
-Taip,-nusišypsojo Haz.-Tu tik nepamiršk, kad pas mus viskas buvo. Aš be tavęs dabar negalėsiu gyventi.
-O aš be tavęs,-sušnabždėjau.
-Tu viskas ko man reikia,-Harry pasilenkė ir pabučiavo mane.
Atsakiau tuo pačiu. Mano rankos įsipainiojo Haz garbanose. Jo rankos klaidžiojo po mano kūną.
-Tikiuosi mama negreitai grįš,-sumurmėjau pro bučinį.
-Nesiparink,-Harry nuėmė mano džemperį, o aš jo marškinius.
-Man patinka tavo paukštelių tattoo,-sukikenau ir pirštu perbraukiau Hazzos presą.
-Rrr,-jis suvirpėjo.-Neprovokuok manęs.
-Sexius,-sumurmėjau ir pabučiavau Hazzos krūtinę.-Mano sexius.
-Nedaryk taip,-suurzgė Harry.
Dar kartą pabučiavau Harry krūtinę. Tada jis staigiu judėsiu paguldė mane ant nugaros ir buvo virš manęs. Harry švelniai pabučiavo mano kaklą ir tuo pat metu rado mano silpnąją vietą. Suėmiau Harry veidą savo delnais ir aistringai pabučiavau į lūpas.
-Myliu tave,-išlemeno Haz pro bučinį.
-Ir aš tave.
yayyyy
bus kokiu nuomoniu? kaip manote, ar mama juos uzklups? ;)))
*eva
YOU ARE READING
She Makes Me Smile h.s.
FanfictionIstorija apie merginą, kuri nekenčia savo gyvenimo, ji save žaloja ir jos tėvai dažnai pykstasi... Bet viskas akimirksniu pasikeis, kai ji parašys twitter postą vaikinui... paprastam vaikinui, kuris merginos gyvenimą apvers aukštyn kojom...