14*

978 56 0
                                    

  *NIALL POV*

WOW. Scarlet visai miela mergina. Ji šiltai bendrauja ir jos žvilgsnis atrodo toks nekaltas. Ji atrodo tokia maža ir pažeidžiama. Kai ji papasakojo apie save, man jos taip pagailo. Ji tokia ... Kitokia. Hazzai ji patinka. Bet jis sakė, kad bijo su ja draugauti, nes jis gali ją įskaudinti.

O aš geriau nelysiu į jų draugystę ...

*RYTAS*


*SCARLET POV*

-Wake up! Wake up! Pavėluosi! Kelkis! Prauskis! Į mokyklą!

Pašokau lovoje nuo tokio triukšmo. Tai buvo vaikinai, kurie strakinėjo po kambarį ir šūkavo.

-Jūs neišsimiegojot ar rimtai kvaili,-prabilau.

-Tu į mokyklą pavėluosi,-tarė Harry.

-Jau aštuonios,-šyptelėjo Niall.

-Ačiū, kad pažadinot,-išlipau iš lovos ir nupėdinau į dušą.

Apsiprausiau, išsivaliau dantis, susišukavau plaukus ir pasidažiau blakstienas.

Grįžau į kambarį ir paprašiau vaikinų išeiti iš kambario, nes aš noriu persirengti. Iš spintos ištraukiau suknelę ir megztinį. Na, žinot, kad nesimatytų rankų.

Sudėjau reikalingus vadovėlius ir sąsiuvinius į kuprinę. Išėjau iš kambario. Nulipau į pirmą aukštą. Svetainėje televizorių žiūrėjo Harry ir Niall. Užėjau pas juos.

-Matau jau įsipatoginot,-nutaisiau piktą žvilgsnį.

-Oj,-vaikinai atsistojo nuo sofos.

-Taigi viskas gerai,-sukikenau.-Būkit atsargūs. Man šiandien trys pamokos, o tada į šokių studiją einu.

-Okey,-mirktelėjo Harry.

-Užsirakinkit,-tariau.-Ir neišeikit. Mano mama gali grįžti, bet tikiuosi jos neišgąsdinsit.

-Kada gali grįžti?-nustebo Niall.

-Bet kada,-parodžiau jam liežuvį.-Ate.

-Iki,-abu vaikinai mane apkabino.

Užsimoviau kedus ir išėjau iš namų.

*PO PAMOKŲ*

-Viso gero mokytoja,-tariau.

-Iki,-šyptelėjo ji.

Pagaliau pamokos baigėsi. Dabar galima eiti į šokius. Valanda ten ir tada galima bus eiti namo.

*HARRY POV*

-Niall!!!

-Kas yra?!-Niall įbėgo į svetainę.-Ko taip rėki?

-Tik šiaip sau,-nusijuokiau.-Noriu kai ko paklausti.

-Nu,-Niall atsisėdo ant sofos priešais mane.-Klausk.

-Tau patinka Scarlet?-paklausiau tik iš įdomumo.

-Ji labai miela,-nusišypsojo Niall.-Šiltai bendraujanti mergina. Tokių kaip ji yra mažai.

-Tai patinka?

-Kaip draugė,-tarė Niall.-O tu į ją įsimylėjai!

-Ką?-išsprogdinau akis.-Iš kur žinai?

-Matau kaip tu žiūri į ją,-sukikeno Niall.-Tavo akyse matosi meilė.

-Eh,-atsidusau.-Tai tiesa...


LAAAAAAAAAABAI atsiprašau už tų POV keitimą :D bet taip jau gavosi..?

*eva


She Makes Me Smile h.s.Where stories live. Discover now