31*

696 44 0
                                    

-O dieve mano.

-Čia ji.

-Negali būti.

Tai buvo žodžiai, kuriuos išgirdau įėjusi į klasę.

-Čia tiek daug Directioners?-tyliai paklausiau pas Larry.

-Kaip matai,-jis nusišypsojo.-Atsisėsk su manim, prašau.

-Gerai,-nusijuokiau.

Larry nusivedė mane į klasės galą. Mes atsisėdome į patį paskutinį suolą eilėje prie lango. Bus linksma, nes galiniai suolai visada linksmi.!

Suskambo skambutis į pamoką. Visi susėdo į savo vietas. Į klasę įėjo jauna moteris. Jos ilgi tamsūs plaukai gražiai gulėjo ant jos pečių. Ji buvo aukšta ir gražiai šypsojosi.

-Labas rytas,-pasisveikino ji.-Aš esu jūsų klasės auklėtoja, istorijos mokytoja, Sara Willson.

-Labas rytas mokytoja,-pasisveikino visa klasė.

-Labai norėčiau, kad šią pamoką skirtumėm susipažinimui,-nusišypsojo mokytoja.-Prisistatykite visai klasei. Pasakykite iš kokios mokyklos atėjote ir kokia pamoka mėgstamiausia.

Pradėjo mergina sėdinti pirmame suole, prie lango. Eilė vis mažėjo ir mažėjo. Atėjo mūsų suolo eilė. Larry atsistojo ir pradėjo kalbėti.

-Aš esu Larry Stivensas. Atėjau iš Whitmore Vidurinės. Man patinka piešti ir klausyti muzikos. Tai tiek iš manęs.

-Erm,-atsidusau ir pakilau iš savo vietos.-Esu Scarlet Maria Collins. Galite vadinti tiesiog Scarlet. Atėjau iš Leedso Vidurinės. Negaliu gyventi be muzikos.

-Wooho!

Visa klasė pradėjo kalbėti, šūkauti, kai kurie plojo.

-Apsiraminkite,-pasakė mokytoja.-O kodėl iš Leedso?

-Tiesiog aš čia turiu tetą ir persikrausčiau,-tariau.

-Aišku,-šyptelėjo mokytoja.-Tęsiame.

***

-O galiu paklausti kai ko?-paklausė Larry.

-Žinoma,-šyptelėjau.

-Nebijok, aš niekam nieko nesakysiu,-tarė jis.-Aš ne iš tų, kurie išpasakoja paslaptis.

-Tu labai fainas,-meiliai nusišypsojau.-Manau, kad galėtumėm būti bestais.

-Omg yay!-Larry pašoko ir apkabino mane.-Kaip faina!

-Aha,-sukikenau.-Tai ko ten norėjai paklausti?

-Kas buvo tokio nutikę, kad tu ir Harry buvote ligoninėje?

-Na čia jo dėka aš ten atsidūriau,-dramatiškai tariau.

-Ką jis tau padarė?!-vaikinas šalia stovėjo išplėtęs akis.

-Jis iškvietė greitąją, nes aš buvau nualpusi.

-O kodėl buvai nualpusi?-nustebo Larry.

-Na tau aš negaliu šito pasakyti,-nusukau galvą į kitą pusę.

-Pasakyk, nebijok. Manimi gali pasitikėti.

-Ok. Einam.

:))))


She Makes Me Smile h.s.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora