33*

708 46 0
                                    

Nemanau, kad šito man prireiks gyvenime. Kam reikalingos tos šaknys, kosinusai, sinusai. Uh kaip sunku... Nemėgstu matematikos.

Grįžau namo. Visi vaikinai sėdėjo svetainėje ir apie kažką diskutavo. Nusimoviau batus, kuprinę padėjau ant laiptų ir nupėdinau pas vaikinus.

-Labas,-tariau šiek tiek nuliūdusiu balsu.

-Sveika,-visi vienu metu tarė ir nusišypsojo.

-Kaip sekėsi mokykloje?-pasiteiravo Liam.

-Norma,-atsisėdau ant krėslo.-Apie ką kalbate?

-Mes šiandien išskrendam,-sumurmėjo Louis.

-Į Ameriką,-pratęsė Harry.

-Ir ten būsime ilgai,-nutaisė liūdną veido miną Niall.

-Labai ilgai,-pratęsė Zayn.

-Tris savaites,-tariau tokiu pat balsu kaip Niall.

-Iš kur žinai?-nustebo Liam.

-Aš dirbu FBI, kodėl turėčiau nežinoti?-sukikenau.

-Ką?-nesuprato Zayn.

-Directioner power,-nusijuokiau.-O visi žino, kad Directioners geriau už FBI.

-Žinoma, kad mūsų fanai geriausi,-užsisvajojo Harry.

-Patys geriausi,-pataisė Niall.

-Kokie jūs faini,-tariau besišypsodama.

-Awww.

Visi vaikinai priėjo prie manęs ir švelniai apkabino. Kai jie paleido, nuėjau į savo kambarį daryti namų darbų.

*VAKARAS*

Nusileidau į pirmą aukštą. Vaikinai jau buvo pasiruošę. Aš irgi.

-Varom?-paklausiau priėjusi prie Haz.

-Jo,-jis mane nužiūrėjo.-Gražiai atrodai.

-Nieko ypatingo.

Buvau apsirengusi džinsinius šortukus ir juodą džemperį su užrašu "1D Is The Best Band Ever".

Mes išėjome į lauką. Vaikinai jau sėdėjo automobilyje. Įlipau ir aš. Atsisėdau Hazzai ant kelių. Louis buvo už vairo.

Pradėjome važiuoti į oro uostą. Kažkaip gaila, kad vaikinai išvyksta. Su jais labai faina. Jie labai faini.

Privažiavome oro uosto pastatą. Išlipome. Vaikinai iš mašinos bagažinės išėminėjo lagaminus.

Nuėjau į pastatą. Vaikinai ėjo iš paskos.

-Nenoriu, kad išvyktumėt,-tariau Hazzai jį apkabinusi.-Nenoriu likti viena namie.

-Taigi mes greitai grįšime,-Harry pabučiavo mano galvą. Jis žymiai aukštesnis už mane, tad aš į jį žiūriu iš apačios, o jis mane iš dangaus.

-Galėsiu pasikviesti draugų kai man bus liūdna?

-Žinoma,-Harry dar kartą pabučiavo mano galvą.-Kai bus liūdna, galėsi skambinti man per skype.

-Aš neturiu tavo skype,-sukikenau.

-Aš jį tau įrašiau,-Harry dar kartą pabučiavo mano galvą.

Mes stovėjome apsikabinę ir nenorėjome paleisti vienas kito. Po kiekvieno sakinio Harry man bučiavo į galvą. Jis labai mielas.  


boring dalis, bet aš įkelsiu dar vieną ;)

She Makes Me Smile h.s.Where stories live. Discover now