26*

770 46 0
                                    

*BŪŪŪM!*

Pramerkiau akis. Auč kaip skauda galvą. Kur aš esu? Kas mane pažadino?

Atsisėdau lovoje. Šalia miegojo Harry. Wooooow. Aš gi sakiau, kad man negalima į klubą! Aš dabar nieko nerisimenu!

-Harry,-papurčiau vaikiną.-Harry!

-Aš čia,-sumurmėjo jis.-Tuoj, dar penkios minutės.

-Jokių penkių minučių,-pabandžiau nustūmti Harry nuo lovos.-Kelkis!

Harry nukrito ant žemės. Jis iškart pašoko ant kojų ir pradėjo dairytis.

-Kas nutiko?-paklausė jis sumišęs.

-Aš nežinau,-tariau.-Kas vakar buvo? Aš gi tau sakiau, kad man negalima į klubą!! Aš nieko nepamenu!

-Žinai, tu ne viena tokia,-Harry nutaisė kreivą veido mimiką.-Aš nieko nepamenu, kas buvo po to kai mes išgėrėm trečią kokteilį.

-Lopas,-pasakiau ir atsistojau nuo lovos.

Nužingsniavau iš kambario į koridorių, o iš ten į pirmą aukštą. Svetainėje girdėjosi kalbėjimas. Užėjau ir pamačiau ant sofos sėdinčius Zayn ir Liam.

-Labas rytas,-tariau dar ne visai pabudusi.

-Laba diena,-nusijuokė Liam.

-Kas juokingo?-nusistebėjau.

-Jau diena, o ne rytas,-paaiškino Zayn.

Pažiūrėjau į laikrodį, kuris kabojo ant sienos. Jis rodė pirmą valandą. Wowow!

-Oho,-tariau apšalusi.-Wow.

-Va va,-nusijuokė Liam.

-O kur Lou?-paklausiau ir pastebėjau, kad mano balsas užkimęs.

-Jis su Eleanor,-pasakė Zayn.-Pas ją.

-Aišku, o Niall kur?

-O jis nežinau kur,-susiraukė Liam.-Bet jis gi neėjo į klubą su jumis.

-Žinau, aš tik paklausiau.

-Kaip vakar praėjo naktis?-vos laikydamas juoką paklausė Zayn.

-Ką? Žinok, neklausk manęs tokių dalykų,-rimtai tariau.-Aš nieko nepamenu.

-Ohoho,-Liam ir Zayn pradėjo juoktis.

-Vaikai,-sumurmėjau panosėje ir nuėjau į savo kambarį.

Atsiguliau ant lovos ir žiūrėjau į lubas. Ką veikti? Kaip prisiminti vakar naktį? Kaip sunku...

Paėmiau savo laptop'ą ir patogiai įsitaisiau lovoje. Įsijungiai twitter. Wooooow kiek followerių!!! Parašiau tweetą: "Wow! Stebinat! Tiek daug followerių! Dar keli šimtai ir bus 200.000!! x ".

Paieškoje įvedžiau "Harry" , nes žinau, kad ten išmes vakarykštes nuotraukas. Oho. Netekau žado. Ar taip tikrai gali būti?


na, kaip jums atrodo, kas bus toliau?:))))


She Makes Me Smile h.s.Where stories live. Discover now