*SCARLET POV*
Pramerkiau akis. Buvo šviesu. Skaudėjo pilvą ir svaigo galva. Prieš savo lovą pamačiau dvi merginas. Eleanor ir Danielle. Danielle?
-Sveika,-nusišypsojo Ele.-Kaip tu?
-Pakenčiamai,-sunkiai ištariau.-Ką jūs čia veikiat?
-Scar, susipažink su Danielle,-sukikeno Eleanor.-Dani, tai Scarlet.
-Malonu,-vienu metu mes tarėm.
-O kur vaikinai?-paklausiau.
-Išvažiavo kažkur, o kur nesakė,-kreivai šyptelėjo Dani.
-Pasakė, kad labai svarbus reikalas,-atsiduso Ele.
-Aaa.
-O kaip tu jautiesi?-paklausė Dani.
-Geriau, bet vis dar jaučiu svaigulį,-sukikenau.-Bet jau geriau, tikrai.
Su merginom kalbėjom dar ilgai. Susibendravau su Danielle. Ji labai faina ir draugiška. Na, Eleanor irgi labai linksma ir faina.
Išgirdau kaip supypsi mano telefonas. Paprašiau merginų man jį paduoti. Telefonas mėtėsi ant sofos. Pažiūrėjau į jį. 5 praleisti skambučiai nuo Larry ir 4 žinutės nuo Izės. Klausia kaip sekasi, kaip jaučiuosi, ar gali atvažiuoti.
Parašiau, kad atvažiuoti gali, bet tegu pasako Larry, kad nepyktų ir atvažiuotų kartu su ja.
-Panos, mano draugai atvažiuos, ok?
-Žinoma, o kas?-paklausė Ele.
-Izė ir Larry,-atsidusau.
Staiga suskambo mano telefonas. Nuo to garso net pašokau vietoje. Pakėliau ragelį.
-Labas, brangute,-pasisveikino mama kitame gale.-Kaip tu?
-Laba. Neblogai. Jau valanda praėjo po operacijos.
-Tikiuosi, kad viskas gerai?
-Aha. O kaip tu?
-Scarlet... Aš...
-Kas nutiko?-pertraukiau mamą.
-Mes su Styvu tuoksimės,-mama nusijuokė.-Tu nepyk, bet Styvas labai labai geras vyriškis.
-Aš džiaugiuosi už jus,-nuoširdžiai tariau.-Myliu. Pas mane atvažiuos Izė ir Larry.
-Okey. Dabar turėsi brolį ir sesę. Kaip kažkada norėjai.
Padėjau ragelį. Sėdėjau šoke, bet džiaugiausi už mamą. Kaip gerai.
Tuoj pat į palatą įžengė Izė su Larry. Jie pasisveikino su Ele ir Dani. Priėję prie manęs šypsojosi. Ar jie jau žino?
-Žinot ką..?
-Kas nutiko?-nustebo Izė.
-Mes būsim sesės,-tariau Izei su laime akyse, o tada pasisukau į Larry.-Ir tu būsi mano brolis.
Izė pradėjo šokinėti iš laimės kaip vaikas gavęs dėžę saldainių. O Larry stovėjo apšąlęs. Jis nežinojo ką pasakyti. Ele ir Dani priėjo ir apkabino mane. Pasveikino su tėvų sužadėtuvėm.
-Larry,-tariau.-Viskas gerai?
-Jo,-jis atsiduso ir prisėdo šalia manęs.
Supratau, kad jis nori rimtai pakalbėti. Paprašiau visų išeiti iš palatos ir palaukti koridoriuje.
-Kas nutiko?-paklausiau ir žiūrėjau į Larry, nuleidusį galvą.
-Aš suprantu, kad tu ir Harry dabar kartu...
-Tu dėl to?-nustebau.-Nusiramink. Taigi dabar tu būsi mano brolis, o aš tavo sesė. Mes negalėtumėm būti kartu, nes tėvai prieštarautų.
-Žinau,-atsiduso vaikinas.-Tėvas man išsakė litaniją apie tai. Aš jau saniai žinau, kad jis norėjo pasipiršti Elai. Ji labai miela moteris.
-Styvas irgi labai geras vyras,-nusišypsojau.-Mamai jis patinka. Ji kai man skambino, jos balsas buvo labai laimingas.
-Tai jūs su Styles pora?-paklausė Larry.
-Nežinau,-atsidusau.-Mes beveik kaip pora. Larry, man jis labai patinka.
-Suprantu,-Larry sukikeno.-Jis fainas. Ir tave labai myli. Tikiuosi, kad pas jus viskas bus gerai. Aš nuoširdžiai tau tai sakau.
-Ačiū,-nusišypsojau.
-Tu gali manimi pasitikėti ir visada išsipasakoti.
Apkabinau Larry. Jis labai geras vaikinas. Mano brolis. Brolis. Broliukas...
lol
YOU ARE READING
She Makes Me Smile h.s.
FanfictionIstorija apie merginą, kuri nekenčia savo gyvenimo, ji save žaloja ir jos tėvai dažnai pykstasi... Bet viskas akimirksniu pasikeis, kai ji parašys twitter postą vaikinui... paprastam vaikinui, kuris merginos gyvenimą apvers aukštyn kojom...