*SCARLET POV*
Negaliu patikėti, kad aš chatinau su Harry Styles! Niekada negalvojau, kad tokiam kaip jis gali rūpėti paprasta mergina. Na, jis sakė, kad jis yra paprastas vaikinas. Nejaugi jis atvažiuos į Leeds'ą? Nee, jis greičiausiai pamirš mane jau rytoj ryte. Be to, jis nežino kur aš gyvenu. Bet žino kur mokausi... Aij, koks skirtumas.
Nuėjau į dušą, išsiprausiau ir išsivaliau dantis. Laikas miegučio. Bet prieš tai pasijungiau prie twitter ir parašiau: Labanakt visiems ! Myliu jus ! Ir dar ... Ačiū, Harry Styles :) xx
*RYTAS*
Spėkite kas mane pažadino. Taaiipp, būtent. Žadintuvas. Jis skelbia, kad laikas į mokyklą.
Išvirtau iš lovos ir nušliaužiau į dušą. Apsiprausiau, išsivaliau dantis ir išsišukavau nepaklusnius plaukus. Blem, nemėgstu savo breketų. Kada pagaliau man juos nuims?! Po metų greičiausiai.
Nulipau į pirmą aukštą, atėjau į virtuvę, kur buvo mama.
-Labas rytas,-nusišypsojo ji.
-Laba,-tariau.-Vakar tėtis buvo atėjęs.
-Ką? Kaip?
-Paprastai,-atsisėdau prie stalo.-Jis buvo girtas ir norėjo man trenkti.
-Oh, Scarlet,-mama priėjo prie manęs ir apkabino.-Viskas bus gerai, nesijaudink.
-Žinau,-sukikenau.-Man reikia į mokyklą.
Atsistojau ir nubėgau į savo kambarį. Apsirengiau džinsus, džemperį ir paryškinau blakstienas. Paėmiau kuprinę ir ten sumečiau visas reikalingas pamokas. Nulipau į pirmą aukštą, užsimoviau kedus ir paėmusi savo skateboard, nuvažiavau link mokyklos.
Negaliu patikėti, kad tai paskutiniai mano mokslo metai... Kitais metais aš jau eisiu į koledžą ir mokysiuos ten du metus. Kaip faina! Dar mėnesis ir galima bus sėdėti namie ir neeiti į mokyklą.
*PO PAMOKŲ*
-Viso gero,-tariau mokytojai.
-Collins, pasilik,-mokytoja sustabdė mane.
Visi mano klasiokai išėjo iš klasės. Likau su anglų mokytoja. Kas dabar bus? Ar tai dėl egzamino?
-Scarlet,-prabilo mokytoja.-Aš mačiau tavo egzamino rezultatą.
-O ne,-sumurmėjau.
-Kas ne?-nustebo mokytoja.-Taigi parašei puikiai!
-Ką?-nesuvokiau nieko.
-Nežiūrint į tai, kad tu pusiau britė, tau puikiai sekasi anglų. Tu šaunuolė! Vienintelė parašei taip gerai!
-Jūs rimtai?-susiraukiau.-Nemeluojat?
-Tu surinkai 98%.
Pradėjau strikinėti aplink mokytoją. Kokia aš laiminga! Apkabinau mokytoja ir išbėgau iš klasės. Prabėgau koridorių ir išbėgau pro mokyklos duris. Griebiau sakateboard ir atsistojusi ant jo po truputį pradėjau važiuoti.
Sustojau, kad užsirišti kedo raištelius. Kai atsilenkiau, kažkas man uždengė akis rankomis. Išsigandau.
-Spėk kas,-išgirdau kažkokį keistą balsą.-Nagi, spėk, nebijok.
Balsas buvo panašus į merginos, bet man atrodo tai vaikinas. Aš paėmiau ir nuėmiau rankas uždėtas man ant akių. Apsisukau ir pamačiau stulbinantį vaikiną. Tai Harry Styles!
Taigiiiii :D
أنت تقرأ
She Makes Me Smile h.s.
أدب الهواةIstorija apie merginą, kuri nekenčia savo gyvenimo, ji save žaloja ir jos tėvai dažnai pykstasi... Bet viskas akimirksniu pasikeis, kai ji parašys twitter postą vaikinui... paprastam vaikinui, kuris merginos gyvenimą apvers aukštyn kojom...