-Scarlet, aš namie!-išgirdau mamos balsą iš pirmo aukšto.
Gerai, kad Harry prieš pusvalandį išvažiavo. O aš mokausi egzaminui. Gaila, kad dabar nesimatysiu su Harry... Man taip su juo gera. Tikiuosi jis nuoširdžiai sakė, kad myli.
*KITA DIENA*
*PO EGZAMINO*
O TAIP! Atrodo, kad parašiau gerai. Huh. Dabar mėnesį reikės laukti rezultatų. Ilgai. Bet galima rinktis į kokį koledžą stosiu. Labai noriu į Londone esantį. Ten ir su Haz galėsiu pasimatyti. Reikės su juo apie tai pakalbėti.
*HARRY POV*
Kaip nuobodu. Parašiau Svarlet: Ką tu, pupa?;))
Scar: Guliu, galvoju, muzikos klausau;p o tu?
Aš: labai nuobodu:(( apie ką galvoji?
Scar: į kokį koledžą stoti. Noriu į Londoną...
Aš: puiku! Galėsi gyventi pas mane!
Scar: o kai tavęs nebus?
Aš: na tai..? Nenori gyventi Londone? Dideliame name?
Scar: žinoma, kad noriu!!!
Aš: na va, kaip linksma;)) kokį koledžą pasirinkai?
Scar: dar net nežinau. Turiu du, kuriuos galiu pasirinkti, bet aš dar nesitariau su mama.
Aš: aaaa! Tai tarkis, gal leis ^^
Scar: tu toks mielas!
Aš: labai noriu tave apkabinti *le sad face* ...
Scar: o aš tave ;* bučkisz, einu mokytis matkės. Rytoj egzas.
Aš: ouu.. Sėkmės, pupa :****
Scar: dėkui, sexiau @@@ .
Taip ir baigėsi chatas. Eh, pasiilgau Scarlet...
*SCARLET POV*
-Mam,-priėjau prie mamos, kuri sėdėjo svetainėje ir žiūrėjo televizorių.
-Taip?
-Aš noriu su tavimi pakalbėti dėl koledžo.
-Gerai,-mama nusišypsojo.-Jau žinai kur nori?
-Taip,-palinksėjau.-Noriu į tą, kuris Londone. Ten labai gerai mokina ir ten būtų labai gerai man.
-Gerai,-tarė mama.-Jeigu tu nori ten, kur tu gyvensi?
-Surasiu kur,-pavarčiau akimis.-Ten gyvena Alisa. Pas ją bus gerai.
-Manai, kad pas tetą tau bus gerai?
-Taip.
-Labai nori?
-Žiauriai noriu.
-Okey,-mama nusišypsojo.-Tada ruošk dokumentus.
HOLLY SHIT BALLS ŽMONĖS ANT ŠITOS ISTORIJOS YRA JAU VIRŠ 100 VOTE IR AŠ TOKIA OMG SAGLB
Ir aš žinau, kad šita dalis nėra labai įdomi, ir šiaip istorija šiaip sau...
Siūlau jums paskaityti mano bae @nialls_babygirl6 kuriama istorija su Niall "Perfect" ir su Louis "How Deep Is Your Love" jos abi yra beprotiškai įdomios :)
Taip pat siūlau paskaityti mano geros draugės @criesinlemon rašoma istoriją su Luke "and that's all she remembers"
MYLIU JUS
YOU ARE READING
She Makes Me Smile h.s.
FanfictionIstorija apie merginą, kuri nekenčia savo gyvenimo, ji save žaloja ir jos tėvai dažnai pykstasi... Bet viskas akimirksniu pasikeis, kai ji parašys twitter postą vaikinui... paprastam vaikinui, kuris merginos gyvenimą apvers aukštyn kojom...