19*

862 56 0
                                    

Man šokas. Kas buvo? TAS buvo? Aš rimtai nieko nepamenu.

-Gal gali papasakoti išsamiai kas buvo po to, kai mes pasibučiavom?-droviai paklausiau nuleidusi galvą.

-Mes išgėrėm truputį ir...

-Aaa,-nutraukiau jį.-Tada viskas aišku. Gali toliau nepasakoti.

-Kodėl?-nustebo Harry.

-Aš kai išgeriu alkoholio niekada nieko neprisimenu,-nusijuokiau.

-Aaa,-nusijuokė Haz.-Valgysi?

-Teip,-tariau ir mano akys užkliuvo už laikrodžio, kabančio ant sienos.-Jau 10 valanda!

-Tau į mokyklą,-tyliai tarė Haz.-Svarbios pamokos turėtų būti?

-Neea,-nusijuokiau.

Mes pradėjome valgyti pusryčius, kuriuos pagamino Harry.

*VAKARAS*

-Kaip su tavimi gera,-sumurmėjau.

-Su tavimi irgi,-Harry pabučiavo man galvą.

Atsigulėm ant lovos ir nebegalim nieko padaryti. Labai gera gulėti. Aš paguldžiusi galvą ant Harry krūtinės. Harry mane apkabinęs. Ir taip gulim. Labai gera. Taip šilta ir jauku.

Išgirdau barbenimą į namo duris. O dieve. Kas tai galėtų būti?

-Scarlet?-Harry pažiūrėjo į mane klausiamu žvilgsniu.-Kas ten?

-Nežinau,-tariau menkai drebančiu balsu.-Einu atidaryti.

-Aš su tavim,-Harry iškart pašoko iš vietos.

Mes išėjome iš kambario. Tyliai, vos girdimai, lipome laiptais. Trenksmas į duris. Aš net pašokau. Priėjau prie durų ir jas atrakinau. Pro durų slenkstį įėjo ... mama.

-Mam?-nesupratau.

-Labas,-mama nusišypsojo. Ji įjungė šviesą koridoriuje. Mama keistai nužvelgė Harry, kuris buvo pusnuogis. Jis greitai nubėgo į mano kambarį.

-Tai Harry,-droviai tariau.-Jis mano draugas.

-Matau koks draugas,-lėtai ištarė mama.-Kada tu čia spėjai susidraugauti su tokiu?

-Dar prieš tau išvykstant,-tariau.-Jis labai geras.

-Jis pusnuogis stovėjo tau už nugaros,-rimtai tarė mama.-Tu matei kiek pas jį tatuiruočių?!

-Labai daug,-nusišypsojau.-Mama, tai Harry Styles. Harry Styles. Harry!

-Tas iš tos grupės?-nustebo mama.

-Joo,-sukikenau.-Jis labai mielas.

-Ryte papasakosi viską,-mama švelniai nusišypsojo ir mane apkabino.-Labanakt.

-Labos.

Užlipau į antrą aukštą ir nuėjau į savo kambarį. Atsiguliau ant lovos šalia Harry. Pajaučiau kaip jis mane apkabino. Pasidarė labai šiltą ir gera.


She Makes Me Smile h.s.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz