23*

830 54 6
                                    

  *HARRY POV*

Scarlet atvyko į Londoną. Woohoo! Reikia dabar ją pasiimti, nes ji pas tetą.

-Aš greitai grįšiu!-sušukau vaikinams, kurie žaidė poilsio kambaryje.

Paėmiau raktelius nuo mašinos ir išėjau iš namų. Įsėdau į savo automobilį. Užvedžiau variklį ir pajudėjau iš vietos. Scarlet atsiuntė žinutę su adresu, kur važiuoti. Harrow toli. Eh. Važiuojam.

***

Paskambinau į duris. Jas atidarė Scarlet. Apkabinau ją ir pabučiavau į skruostą.

-Einam,-ji paėmė mane už rankos ir nuvedė į virtuvę.-Haz susipažink, čia mano teta, Alisa.

-Malonu,-nusišypsojau.

-Tai jūs pora?-paklausė moteris su šypsena veide.

-Nee! Ne ne,-greitai išmalė Scar. O aš nusijuokiau.

-Mes tiesiog draugai,-tariau ir apkabinau Scarlet.

-Žinau aš tuos 'tik draugai',-pavartė akimis Alisa.-Jūs jau eisit?

-Turbūt,-tarė Scar.-Tu vienas atvažiavai?

-Aha,-šyptelėjau.-Tai galim eiti.

-Okei. Ate teta Alisa,-Scar apkabino savo tetą. Mes atsisveikinom ir aš, paėmęs Scarlet lagaminą, nuėjau į mašiną. Po kelių minučių atėjo Scarlet.

Mes pradėjome važiuoti į rajoną, kur gyvenu aš.

*SCARLET POV*

Jau po mažiau nei valandos buvome prie Harry namo. Labai didelis ir gražus namas.

Išlipom iš automobilio ir nuėjome į vidų. Aš įėjau pirma, o Haz antras. Prie manęs iškart pribėgo Niall.

-Scarlet!-jis mane apkabino ir stipriai suspaudė.-Pasiilgau.

-Aš tavęs irgi,-sukikenau ir pakštelėjau jam į skruostą.

-Woow,-prie mūsų priėjo Louis.-Aš irgi noriu apkabinimo.

-Ateik,-nusijuokiau ir ištiesiau rankas apkabinimui. Louis mane apkabino.-O dabar gali paleisti.

-Oj sorry,-Lou mane paleido.-Tai tu toji Scarlet. Malonu, aš Louis. Vadink tiesiog Lou.

-Ok,-nusišypsojau. Niall ir Lou nuvedė mane į labai didelį kambarį, kur buvo kelios sofos, stalo tenisas, stalo futbolas ir daug kitokių dalykų.

-Vaikinai!!-sušuko Lou atsistojęs kambario vidury.-Tai Scarlet, Harry pana.

-Aš ne jo pana,-pavarčiau akimis.

-Mmmmhm,-Lou pažvelgė į mane "nemeluok man" žvilgsniu.

-Aš Liam,-prie manęs priėjo aukštas vaikinas.

-Žinau,-nusijuokiau.-O kur Zayn?

-Aaaš čiaaa,-pasigirdo Zayn balsas.

-Kur čia?-nusijuokė Louis.-Tu vėl kažkur užlindai?

-Jo,-nusivylęs balsas kažkur netoli.-Aš už spintos.

Aš priėjau prie vienintelės spintos kambaryje. Pažvelgiau už spintos ir pamačiau Zayn.

-Ką tu ten darai?-vos sulaikydama juoką tariau.

-Nesvarbu ką,-susiraukė Zayn.-Duok ranką.

Padėjau Zayn'ui išlysti iš už spintos. Ko jis ten ieškojo? Ir kaip jis ten užlindo? Ai nu bendrai, nesvarbu.

-Scar,-prie manęs priėjo Harry.-Einam aprodysiu namą ir nuvesiu į tavo naują kambarį.  


:))) aš žinau, kad nesąmonė...


She Makes Me Smile h.s.Where stories live. Discover now