Nusitempiau Larry į merginų tualetą. Mums dabar laisva pamoka, tad mes neturime ką veikti ir tiesiog kalbam. Bandom susipažinti.
-Man negalima čia,-sumurmėjo Larry.-Tai merginų wc. O jeigu čia kažkas yra?
-Čia tuščia,-pavarčiau akimis.-Nesiparink.
Užsidarėme vienoje kabinoje. Atsidusau. Nežinojau ar galiu taip. Gal Larry'iu galiu pasitikėti...
-Tu tikrai nori žinoti?-paklausiau.-Tik pažadėk niekam nesakyti.
-Prisiekiu,-Larry uždėjo ranką ant širdies.
-Ok,-atraitojau švarko ir megztinio rankoves. Ant rankų pasirodė pjaustymo randai. Pažvelgiau į Larry veidą. Jis buvo šoke.
-Kodėl?-Larry suėmė mano rankas ir pabučiavo.-Dėl ko?
Pradėjau pasakoti jam viską iš eilės. Visą savo gyvenimo istoriją.
*PO PAMOKŲ*
*NAMIE*
-Hazza, gali paduoti va tą vadovėlį?
-Imk.
Huh, nemėgstu daryti namų darbų. Bet kai juos darai su Harry, pasidaro linksmiau. Jis pakėlia nuotaika. Ir šiaip nuotaika faina, nes turiu naujų draugų. Larry, Izė, Ana, Rossa ir Edis. Jie visi Directioners. Man visgi lengviau susibendrauti su bendraminčiais. Rossa ir Edis metais vyresni, bet mes kažkaip susibendravome.
-Aš pavargau,-suburbėjau.
-Tai eik pailsėk,-tarė Harry neatitraukdamas akių nuo kompiuterio ekrano.
-Turiu baigti rašyti anglų,-susiraukiau.-Ką dar parašyti apie save?
-Parašyk, kad tavo vaikinas geriausias vaikinas pasaulyje,-sukikeno Haz.
-Okey,-mirktelėjau ir parašiau paskutinius sakinius.-Baigiau.
Susidėjau į kuprinę visus reikalingus vadovėlius ir sąsiuvinius. Atsiguliau ant lovos. Kaip noriu miego... Pajaučiau kaip šalia atsigula Harry.
-Pavargau,-sumurmėjau.
-Tai miegok,-Haz pakštelėjo man į skruostą.-Rytoj anksti keltis.
-Mhm..
-Ir beje, turiu kai ką pasakyti.
-Ką?-pažvelgiau į susimąsčiusį Harry veidą.
-Mes rytoj vakare išskrendam į USA,-liūdnai tarė jis.
-Gaila,-atsidusau.
-Paiilgsiu tavęs.
-Aš tavęs irgi.
JE LEEST
She Makes Me Smile h.s.
FanfictieIstorija apie merginą, kuri nekenčia savo gyvenimo, ji save žaloja ir jos tėvai dažnai pykstasi... Bet viskas akimirksniu pasikeis, kai ji parašys twitter postą vaikinui... paprastam vaikinui, kuris merginos gyvenimą apvers aukštyn kojom...