15*

941 54 0
                                    

  *SCARLET POV*

-Ate, čikos,-atsisveikino trenerė.

-Viso.

Šokių pamoka baigėsi. Mokytoja išėjo ir studijoje liko tik maža merginų grupelė. Aš, Lola, Liza, Sasha, Margo, Grey, Megan ir Georgia. Mes visos esam gerai susibendravusios. Kartu šokam nuo pat pradžių. Jau net 5 metus šokam bei draugaujam.

Mes visos persirengėm ir išėjom iš studijos. Buvo maždaug 3 valanda. Lauke labai šilta ir gera. O aš buvau apsirengusi suknelę ir ant viršaus megztinį.

-Hey,-pajaučiau kaip kažkas sugriebia man už rankos.

Apsisukau, kad pažiūrėti. Tai buvo vaikinas. Ne bet koks vaikinas, o Tonny.

-Scarlet?-kartu su manimi sustojo mano draugės.

-Eikit,-tariau.-Pasivysiu.

Merginos nuėjo. Likau akis į akį su Tonny. Su tuo, kuris mane įskaudino. Kurio dėka aš dabar bijau įsimylėti.

-Labas, pupa,-nusišypsojo jis.

-Ko tau reikia, Tonny?-paklausiau.

-Pamačiau tave išeinant iš studijos,-tarė jis.-Nusprendžiau pakalbint tokią gražią merginą.

-Yra daug gražesnių už mane,-piktai nužvelgiau Tonny.

-O tu vis dar lankai šokius,-nekreipdamas dėmesio į tai, ką pasakiau, tarė jis.

-Taip lankau,-kalbėjau užtikrintai.-Ko tu iš manęs nori?

-Noriu tave susigrąžinti,-Tonny priartėjo prie manęs. Jis savo delnu prisilietė prie mano veido. Trenkiau jam per rankas, bet tada jis suėmė mano rankas.

-Paleisk!-šūktelėjau.-Man skauda!

-Nereikia pjaustytis,-Tonny žiūrėjo į mane pykčio pilnomis akimis.

-Paleisk!

Tuo metu Tonny siekėsi mane bučiuoti. Bet staiga jis atšoko nuo manęs. Tik po kelių sekundžių suvokiau, kad jį nustūmė. Tai buvo Harry arba Niall.

-Tau viskas gerai?-vaikinai priėjo prie manęs.

-Mhm,-palinksėjau ir mano skruostai nusirito kelios ašaros.

-Neverk,-mane apkabino Niall.-Viskas gerai. Nesinervuok.

-Ačiū,-padėkojau už išgelbėjimą.-Nežinau kas man būtų jei ne jūs.

-Viskas gerai,-Niall pažiūrėjo tiesiai man į akis.-Nesijaudink.

-Nelyskit į mūsų santykius,-Tonny vėl priėjo.

-Santykius?!-pyktis užvirė manyje.-Mergišius tu neraliuotas!

Priėjau prie Tonny ir spyriau jam į tarpkojį iš visų jėgų. Jis iškart susirietė ant žemės.

Apsisukau ir pradėjau eiti. Net neatsisukau pažiūrėti į tą niekšą.


She Makes Me Smile h.s.Where stories live. Discover now