"קייט, בואי כבר" האצתי בה. מושכת אותה לכיוון היציאה. "לאלי! רק הגענו!" היא משכה את ידה חזרה. "אנחנו כבר שלוש שעות כאן" "לאלי אל תהיי כזאת כבדה" היא מושכת אותי אל סבך האנשים הרוקדים בצורה דוחה ביותר. העפתי כמה בחורים ממני, מנסה לא לאבד את סבלנותי.
"אני הולכת לשירותים" צעקתי לקייט, מגלגלת את עיניי כשהיא מהנהנת בחוסר הקשבה וממשיכה לרקוד עם איזה בחור אקראי. נדחפתי בין האנשים הרבים עד שהגעתי פנימה. המקום הזה עצום, איך אני ימצא את השירותים? מעולם לא הייתי במקום הזה אך הוא נחשב לאחד המקומות היותר איכותיים ויוקרתיים בעיירה הקטנה שלנו.
הלכתי לכיוון מסדרון צר וחשוך, מניחה שזה הכיוון לשירותים ומתקדמת אל דלת חצי פתוחה. הצצתי פנימה, נעצרת כשאני רואה שתי דמויות שכמובן עשו מה שכולם עשו בחוץ, רק במקום פרטי יותר. בחורה עם שיער שחור הפשיטה גבר הנראה מוכר. ידעתי שברגע הזה הייתי צריכה ללכת ולהפסיק להסתכל.
הלכתי אחורה בכוונה לקחת את הרגליים שלי ולברוח משם, אבל כמובן שהמזל ישחק נגדי והדלת נפתחה במכה צורמת. גורמת לשני הדמויות להסתובב לכיווני בבהלה. ועכשיו כבר יכולתי לזהות את הבחור, זה היה ליאם, כמובן. בחיי הבחור הזה לא מבזבז זמן.
"חיפשתי את השירותים" אמרתי, מגרדת את ראשי במבוכה "כמו שאת רואה זה לא כאן, אז ביי" הבחורה המרוחה על ליאם דיברה בטון צווחני, גורמת לאגרופי להתכווץ בכעס. "פרוצה" מלמלתי לעצמי כנראה חזק יותר ממה שהתכוונתי כי הבחורה שינתה את הבעת פניה והביטה בי בזעם. "איך קראת לי עכשיו? פרוצה?" היא פתחה את פיה בהפתעה שהעזתי לומר לה משהו בכלל.
"יופי, לפחות את לא חירשת" הרמתי את גבתי בהתגרות. מרגישה גאה בעצמי כשאני רואה את עיניו המשועשעות של ליאם. "אני יראה לך מזה פרוצה! חתיכת כלבה!" היא צווחה, מתקרבת אלי באיום. אך יד עצרה אותה לפני שהספיקה להתקרב אלי סנטימטר. "תיגעי בה ואת תצטערי על זה" קולו של ליאם נשמע רגוע אבל מאיים, "אתה מגן על הכלבה המכוערת הזאת?" היא שאלה, נפגעת בצורה מוגזמת. "אני מציע שתעופי" הוא אמר משחרר את ידה ומתחיל לכפתר את חולצתו.
"אבל בייבי, עוד לא סיימנו" היא העבירה את ידה על החזה שלו. אוי קצת כבוד, הבן אדם מעיף אותך ואת מנסה לפתות אותו בחזרה? "אני לא יחזור על זה" ליאם נוהם, מעיף את ידיה של הבחורה. היא פוערת את פיה, לוקחת משהו מהשולחן ויוצאת במהרה מהחדר, לא שוכחת להתנגש בי ביציאה.
"חשבתי שיש לך טעם יותר טוב" אמרתי כשהיא נעלמה מעינינו, מביטה בליאם בשעשוע. "כמוך?" הוא גיחך, סוגר מכנסיו וגורם לי לזוז באי נוחות. "לא, ממש לא התכוונתי להגיד את זה" התגוננתי. ממש חסר לי שהוא יחשוב שאני בקטע שלו. " אז למה את לחוצה" הוא לקח כוס מלאה למחצה, לוגם מעט ומתענג על הטעם. "אני לא לחוצה" שיקרתי, משחקת עם קצוות שערי.
YOU ARE READING
Save me from you
Romansaשמעתי עליו רק בסיפורים ופגשתי אותו בסיוטים הכי גדולים שלי. אומרים שהוא האדם הכי אכזר, מסוכן וחסר רחמים שיש, והוא עומד להגיע לעיירה שלנו. השמועות כבר התחילו להתפזר בעיירה הקטנה שלנו ופחד נראה בכל פרצוף. אני לא יודעת אם מה שאומרים עליו הוא נכון אבל נ...