פרולוג

60K 1.4K 126
                                    


********הספר לא שוכתב בסוף. הבנתי שאין לי מספיק זמן כדי לשכתב אותו כרגע ולמרות שאני לא שלמה עם זה שיש המון שגיאות ובכלל שרציתי לשנות כמה דברים, החלטתי להחזיר אותו עד שיתפנה לי זמן ואוכל באמת לשבת ולשכתב אותו******

אני חייה בעולם שרצח זה הפתרון להכל סמים, הימורים, סחיטות, זונות זה מה שהעולם מכיר. ובכל זה שולט אדם אחד שכולם מכירים אבל אף אחד לא מעז לומר את שמו. את הסיפורים עליו ועל משפחתו שמעתי עוד כשהייתי ילדה והם נהפכים למפחידים ואיומים יותר בכל רגע.

האדם שמאיים על העולם בצורה אכזרית שכזו הוא ליאם קייג', מנהיג העולם התחתון, בעל העסקים הגדול ביותר והמפלצת ששולטת על חיינו. הכל שייך לו ולמרבה ההפתעה באופן חוקי, לפחות חלק מהדברים. משפחתו של ליאם והוא עצמו מחזיקים כמעט בכל האדמות הנמצאות על ייבשת אמריקה ובשאר מחזיקים האויבים של משפחת קייג' והאויב העיקרי של ליאם. הסיפורים אומרים שהמשפחות שלהם מסוכסכות עוד מלפני שנולדו והמלחמה על השליטה לעולם לא תיגמר. הם אכזריים, מסוכנים וחסרי לב. הם מנסים לשלוט בנו, והם מצליחים.

קוראים לי לאלי טורס, בעוד חודש ימלאו לי 18 ולמרות שחיי לא מדהימים במיוחד, אני מצליחה לשרוד. אמא שלי נרצחה כשהייתי בת 7 במהלך שוד . אבי מעולם לא סיפר לי מה באמת קרה שם ומעולם לא באמת ניסיתי לגלות כי ככה זה בעולם שלנו. מאז אני חייה רק אני ואבי. הוא לא נמצא בבית רוב הזמן, הוא עסוק בלהמר ולשתות וכמובן שהוא מהמר על כסף שאין לו ואני צריכה לעבוד כפול כדי שנוכל להתקיים ובשביל להחזיר את החובות שהוא כל הזמן צובר. סיימתי את הלימודים לפני חודשיים, אפילו שאני עובדת רוב הזמן השקעתי כל שנייה פנויה שהייתה לי ללימודים ואפילו סיימתי מצטיינת. העתיד שלי עוד לא ברור ולא נראה שאני אצא מכאן בקרוב אבל אני עדיין מתפללת לנס כלשהו שיציל אותי מהגורל האכזר הזה. כרגע אני עובדת בתור ברמנית, לא עבודה מדהימה אבל משלמים יחסית טוב ככה שאני יכולה להשים לי קצת כסף בצד ואולי יום אחד אני אוכל לעזוב מכאן ולהתחיל חיים אמתיים.

Save me from youWhere stories live. Discover now