פרק 16 - אכזרי

26.9K 1.2K 156
                                    



אני מתנתקת מליאם באיטיות אך נשארת קרובה אליו. משהו בליאם משתנה כשאנחנו ככה. ולמרות שיש אלף סיבות למה לא להיות איתו או 'שלו' אני עדיין רוצה את זה. כן, הוא יכול להיות אכזרי וכן הוא פוגע בי. אבל ברגעים כמו אלה אני רואה בו משהו שונה ואני פשוט לא יכולה להתרחק ממנו. גם אם זו טעות אני חייבת לנסות.

"אני רוצה" אני מתסכלת אל תוך עיניו והוא מבין למה אני מתכוונת. "אני אפגע בך" הוא אומר או מזהיר. "אני יודעת" אני מביטה ברצפה. "אבל אני עדיין רוצה" אני מרימה אליו את ראשי. הוא מהנהן ורוכן אלי מנשק את שפתי שוב וגורם לי להתמכר למגעו. "אני אחזור מחר" הוא אומר. מנשק את שפתי שוב ויוצא מהבית. ההרגשה המדהימה הזאת שהוא כאן והדקירה הקטנה הזאת שהוא הולך. אני יודעת שזה רע ושאני מוכרת את עצמי אבל איך משהו כל כך רע יכול להרגיש כל כך טוב?

אני נשכבת במיטה כשחיוך מטופש מתנוסס על פני. אני מסתכלת קצת על הודעות ועל המון שיחות שלא נענו שרובן מג'ון וקייט. הם חייבים להפסיק להתנהג כאילו אני ילדה קטנה. עוד שבוע אני בת 18. אני חושבת שאני מספיק גדולה כדי ללכת הביתה לבד. אני מתכוונת להניח את הטלפון על השידה שוב אך הוא רוטט בידי והודעה מופיעה על המסך "לילה טוב מיס טורס" לחיי מאדימות וחיוך ענק מתנוסס על פני שוב. "לילה טוב מר קייג '" אני כותבת חזרה ומניחה את הטלפון על השידה. אני מכסה את עצמי ועוצמת את עיני כשחיוך עדיין על פני ונרדמת עם הטעם של שפתיו.

צלצול מעצבן מעיר אותי משנתי ואני מכבה אותו בכעס. השעה 3:30 בלילה ואני צריכה לקום לעבודה. ליאם אפילו לא יודע שאני חזרתי לעבודה. אני רק מקווה שכלבי השמירה שלו לא יעשו לי בעיות. אני מתארגנת ולובשת את הבגדים החמים שלי, יודעת שבטח אקפא בחוץ. "וואו זה היה מהיר" קייט אומרת בהפתעה. "בואי נלך לפני שג'ר יהרוג אותנו" היא צוחקת ופותחת את הדלת. אנחנו יוצאות אל האוויר הקר אך לפני שאנחנו מספיקות לצעוד אל הרכב אנשיו של ליאם כבר סביבנו. "אני הולכת לעבודה" אני מסבירה אך הבעת פניהם לא משתנה. "אני מצטער מיס טורס אבל מר קייג' נתן לנו פקודה" אלכס אומר ברשמיות. אלכס הוא בחור צעיר יחסית והוא השומר הראשי כאן. זאת אומרת שכל מקום שאני הולכת אליו הוא בטוח שם. "אוקי, אז אני אתקשר אליו" אני אומרת מוציאה את הטלפון מכיסי. הטלפון מצלצל ולאחר שניה קולו המחוספס של ליאם נשמע בקו השני. "את בסדר?" קולו של ליאם צרוד וסקסי בטירוף ואני נזכרת שעכשיו אמצע הלילה. "כן. אני פשוט צריכה ללכת לעבודה אבל אלכס מעקב אותי" אני אומרת. מביטה באלכס בהתגרות.

"את לא הולכת לעבוד. ועוד בשעה הזאת" ליאם אומר באדישות. "כבר קבעתי משמרת!" אני מתלוננת בכעס. "לאלי פשוט תחזרי פנימה" ליאם מתעלם מדברי. "אני מוכנה אפילו שאלכס יבוא איתי" אני אומרת באי רצון. "טוב, אבל את חוזרת אחר כך ישר לבית" הוא אומר לאחר התלבטות קצרה. "אוקי" אני אומרת ומסיימת את השיחה. "אני נוהג" אלכס קובע ולוקח את המפתח מידה של קייט. "הוא כל כך מעצבן" אני מחמיצה פנים ונכנסת לרכב.

Save me from youWhere stories live. Discover now