שלושה בחורים עם נשק, ליאם עם פרצוף רצחני וג'ון, כל זה ממש לא הולך ביחד. אני רק מקווה שכולם יצאו מכאן בחתיכה אחת וכשאני מתכוונת כולם אני מתכוונת לג'ון.
"מה לעזאזל הזין הקטן הזה עושה בדלת שלך ולמה לא חיכית לי כמו שאמרתי" ליאם אומר במבט בוער. אין מצב שאני אצליח לצאת מזה. "הוא..הוא בא לקייט" אני משקרת, מקווה שאצליח להרגיע אותו. "לא, לאלי אני באתי אלייך" ג'ון מתערב. נו באמת ג'ון בוא פשוט תיקח את האקדח שלו ותתקע לעצמך כדור בראש. "אני אהרוג או-" ליאם מתחיל לדבר ולהתקרב לג'ון בכעס אך אני עוצרת אותו בידי יודעת שזה לא ממש רעיון טוב, אבל אין לי רעיון אחר. "ג'ון, פשוט תלך" אני אומרת מבלי להסתכל עליו. "אני לא הולך עד שאני ואת נדבר" ג'ון אומר בהחלטיות. יש לו משאלת מוות!
"ג'ון אתה לא עוזר!" אני אומרת בלחץ. "אתה לא תלך מכאן כי לא ישאר לך עם מה ללכת אחרי שאני יטפל בך" ליאם מתקדם ואני מנסה להשאיר אותו במקום, מה שכמו שניחשתי, לא ממש הולך. "ליאם" אני אומרת, מניחה יד על החזה שלו וגופו משתחרר מעט. "איך זה להכריח אותה להיות איתך? אתה אוהב שהן מתנגדות אה?" ג'ון מתגרה ועיניי נפקחות בהלם מוחלט. עד שהצלחתי לגרום לו להירגע אפילו מעט הוא הורס הכל!
כל גופו של ליאם מתקשה והוא מזיז אותי ממנו מבלי למצמץ. עיניו נעולות על ג'ון. הוא מתקדם אליו, תופס בחולצתו ומרים אותו כאילו היה בגד מלוכלך. "ליאם אל" אני מתחננת, מנסה להתקדם אך בחוריו של ליאם תופסים אותי ולפני שאני שמה לב אגרופו של ליאם מוטח בפניו של ג'ון. צרחה נמלטת מפי כשאני רואה את ג'ון שרוע על הרצפה ומאפו נוזל דם בלתי פוסק. וחתך מופיע על שפתו התחתונה. ראשי מסתחרר ובטני מתהפכת בבחילה נוראית. ראייתי מתעוותת מעט ואני כמעט נופלת, אך אנשיו של ליאם תופסים אותי בזמן. אה ואם שכחתי לציין אני לא ממש מגיבה טוב למראה של דם. כן, בעייתי עם מישהו כמו ליאם.
"ליאם תפסיק" אני צועקת כשהוא עולה על ג'ון וממשיך להכות אותו. פניו המדממות של ג'ון גורמות לי בחילה ואני מרגישה שאני עומדת לאבד הכרה בכל רגע אך מנסה להתאפס על עצמי. "אתה תהרוג אותו!" אני ממשיכה לצעוק ודמעות זולגות מעיניי. "בבקשה ליאם תפסיק!" אני צועקת בבכי. ליאם מפסיק להכות את ג'ון ונעמד על רגליו. הוא נראה כל כך מאיים ככה. זעם נראה בעיניו, וידיו חבולות ומלאות בדמו של ג'ון. זאת הפעם הראשונה שאני רואה את ליאם ככה. ואני מתפללת שאני לא אצטרך לראותו אותו ככה שוב.
ליאם ניגש אלי בכעס, שריריו נעים עם כל צעד שלו ואם לא הייתי כל כך מפוחדת ומזועזעת הייתי אומרת כמה סקסי הוא נראה. "תעזבו אותה" הוא אומר והם עוזבים אותי במכה, מה שגורם לי למעוד אך ליאם תופס אותי שנייה לפני שאני נופלת על הרצפה. "תעזוב אותי" אני משתחררת מאחיזתו והוא רק מתעצבן יותר. "הוא צריך ללכת לבית חולים" אני אומרת, מנסה ללכת אליו אך ליאם תופס אותי. "דאג, תיקח אותו לבית החולים הקרוב" הוא אומר לאחד הבחורים. הוא נראה קצת מופתע אך מהנהן ועוזר לג'ון המסכן לקום מהרצפה. "פעם הבאה אני לא אהיה כל כך עדין" ליאם אומר בשיניים חשוקות והבחור שלפי דבריו של ליאם נקרא דאג מכניס אותו לרכב באגרסיביות. ג'ון מביט בי דרך החלון ובקושי אפשר לזהות את פניו המגואלות בדם. הוא שולח לי מבט מצטער והמכונית נעלמת מעיניי.
YOU ARE READING
Save me from you
Romanceשמעתי עליו רק בסיפורים ופגשתי אותו בסיוטים הכי גדולים שלי. אומרים שהוא האדם הכי אכזר, מסוכן וחסר רחמים שיש, והוא עומד להגיע לעיירה שלנו. השמועות כבר התחילו להתפזר בעיירה הקטנה שלנו ופחד נראה בכל פרצוף. אני לא יודעת אם מה שאומרים עליו הוא נכון אבל נ...