"Aduhhh!! Auuuu~" JunMi memegang kepalanya. Sakit kepalanya trkena bola. "Oh? Eh eh? Herion lah~Bwat apa dduk atas lantai tu? X ada tempat lain dh ka nk dduk? Hmm? Hahahahaha" JunMi melihat HyunA dan chingu²nya mentertawakannya. JunMi bgun dgan sndirinya. Dy menepuk-nepuk punggungnya. Benci pula rasanya dngn HyunA dan chingu²nya tu! Ketawa kn orang ja keja!
"Eh wait! Wait! Wait!" Tahan HyunA apabila JunMi mahu brjlan prg dari situ. JunMi memandang muka HyunA. HyunA trsnyum sinis. Bahunya disapu-sapu HyunA seperti ada kotoran di bahu JunMi itu. JunMi menempis tngan HyunA kasar. "Kau dh berani tepis tngan aq? Huh?" Muka HyunA berubah serta merta! Berubah seperti mahu menerkam orang! "Ahhhhhhhhh!!!"
Jeritan JunMi mula kedengaran disitu. JunMi memegang tngan HyunA yg mencengkam rmbutnya itu. HyunA trsnyum melihat JunMi diseksanya! Puas rasanya! Rmbut JunMi dilepsakn dgan kasar membwatkn JunMi trjatuh ke lantai semula. Air mata JunMi brgenang. "Ahhhhhh! Sakitttttt!!" Jeritan JunMi sekali lagi kedengaran. HyunA sekali lagi mencengkam rmbut JunMi. Kaki JunMi dipijak membwatkn JunMi menjerit lebih kuat!
"Kau dngr sini! Aq x kisah lah kau lupa ingatan ka! Kemalangan ka! Yg pstinya! Kau jgan dekat dgan Jimin aq! Dasar pompuan murahan! Kau x layak lah untk Jimin! X layak jadi yeochin dy ka! Wife dy ka! Kau x sesuai lngsung! Lngsung x sesuai! Ambk ni!" Pangggg!! Pipi JunMi ditmpar HyunA dgan kuat skali. Air mata yg brgenang di tubir mata JunMi. Jatuh membasahi pipinya. Dy sndiri tidak tahu mengapa dy dilayan begitu oleh HyunA. Apakh yg telah dy lakukn kepada HyunA pada masa lalunya? Dan..mengapakh nama Jimin dibangkitkn?
"Woiii!! Korng bwat apa hah!!" Jerit seseorang memyebabkan HyunA dan chingu²nya trkejut lalu trus brlari dari situ meninggalakn JunMi dalam kesakitan. JunMi tunduk memandang lantai. Air matanya tidak henti² jatuh membasahi pipinya. "Jun..kenchana? Dorng bwat apa dkat Jun?" Soal seseorang apabila dy tiba di sebelah JunMi. JunMi menggelengkn kepalanya. Dy menahan orangnya daripada menyentuhnya.
Orng itu tidak lngsung tidak peduli dgan larangan JunMi. Dy trus mendukung tubuh JunMi membwatkn JunMi trkejut dgan perbuatan spotan itu! "Yahh Oppa! Appa Oppa bwat ni! Turunkn Jun lah! Turunkn!" JunMi meronta-ronta supaya diturunkn semula. Rontaan dan jeritan JunMi diendahkn JungKook. Dy mendukung JunMi hingga ke kelas. Sekrang ini adalah waktu sukan dan mesti tiada pelajar yg berada di kelas.
JungKook meletakkn JunMi dgan brhati-hati di kerusinya. JunMi menyelak rmbutnya ke telinga. Dy mengigit bibirnya tanda kesakitan. "Haishh! Si HyunA ni x hbis² nk ganggu orang! Tahan ya Jun. Maybe sakit sikit.." Kata JungKook kepada JunMi. JunMi menggangukkn kepalanya. JungKook membuka kasut sekolah yg dipakai JunMi. Dy mula memegang kaki JunMi lalu ditariknya sedikit membwatkn JunMi menjerit menahan kesakitan. "Appo! Appo! Appo! Ahhh~"
Dan ketika itu juga.."Bunyi apa tu?" Jimin yg kebetulan lalu disitu trdngar jeritan seseorang. Jimin mencari-cari dari mana dtangnya jeritan itu. Kakinya melangkah ke arah kelasnya dn trhenti di hadapn pintu kelas. Dy melihat apa yg brlaku melalui pintu yg trbuka sedikit itu. "Andwea! Andwea! Sakitlah JungKook yahh! Slow sikit~" "Oppa tahu lah. Jun jgan lah jerit. Nnti orang dngar. Oppa bwat slow lah ni.." Jimin menggengam tngannya. Geram pula rasanya. Dy mengetap bibirnya.
Pndai pulak kau layan si JungKook ni ya? Aq ni husband kau! X pndai plak nk layan? Kau sanggup gadaikn badan kau dkat namja yg bukan suami kau yg sah tu? Pndai ya game korng!? Hebat! Smua orang tngh brsukan dkat padang korng bolh bwat projek dkat dlam kelas? X pa..korng bwat lah puas²! Aq akn pstikn bencana yg menimpa korng!!
Jimin menumbuk pintu kelas dan beredar prg dari situ dlam keadaan marah. JunMi dn JungKook trkejut dgan bunyi itu. Mereka memandang ke arah pintu. "Ahh Oppa! Appo!" Jeritan JunMi mengejutkn JungKook yg leka melihat ke arah pintu itu. JungKook melepaskn pegangan di kaki JunMi lalu mengambil kerusi dan dduk. Dy meneguk air kerana keletihan. JunMi melihat kakinya itu. Hilang sedikit rasa sakit di kakinya itu. "How is it? Dh ok sikit?" Soal JungKook smbil melihat muka JunMi.
"Hmm..ok sikit..hilang sikit sakitnya..pndai jgk Oppa bwatkn ya!" Kata JunMi smbil memandang JungKook dgan snyuman. JungKook membalas snyuman JunMi. Kerusinya digerakkn sedikit dduk bersebelahan JunMi. JunMi membetulkn sedikit kedudukannya. Dy perasan yg JungKook asyik memerhatiknnya membwatkn dy berasa pelik dn ganjil. JunMi memandang muka JungKook. JungKook masih lagi melihatnya.
"Waeyo Oppa? Knapa tngk Jun mcam tu?" Terangkat kening JunMi sebelah. JungKook snyum. Tngannya memegang pipi JunMi lalu dielusnya. "Jun..Jun masih lagi x ingt apa²?" Soal JungKook. Berkerut dahi JunMi dibwatnya. "Ingt? Ingt apa?" Soal JunMi pula. JungKook mengeluh. Ditnya soalan. Soalan yg ditnya kembali. Kerusinya digerakkn berhadapan dgan JunMi. "Masa silam Jun? Jun x ingt apa² ka?"
Soal JungKook smbil merenung anak mata JunMi. JunMi was² untk menjwab soalan JungKook. Dy menggelengkn kepalanya. "Sikit pon? X ingt apa²?" JunMi menggelengkn kepalanya. JungKook melepaskn keluhan sekali lagi. Kepalanya diangkat semula memandang JunMi. "Jun..Oppa x nk sakitkn Jun. But..you must know whk your real husband. Yg pstinya. I'm not your husband Jun. I'm not your husband!" Makin berkerut dahi JunMi dibwatnya.
"Bkan husband Jun? Apa Oppa ckap ni? Jun..x pham.." JungKook memegang tngan JunMi. Dy mengetapkn bibirnya. Sudah tiba masanya JunMi mengetahui perkara sebenar. Dy sudah tidak sanggup dgan smua ini. Sudah penat untk smuanya. Sudah penat untk brlakon sebagai suami olok² JunMi. Muka JunMi dipndangnya. Nafas ditarik sedalam yg mngkin dan dihembusknnya. "Jun..harini! Oppa akan bgithu segala-galanya kepada Jun. You will get your past memory back!"
-T B C-
Hehehe...here next chap readears!! Ahh! Finally!! After a long hiatus?! I back! Hehehehe..sorry lah author hiatus tnpa bgitau readears. So sorry eh! Ngehehehe..Guys what huu?! LOVELYZ will comeback ayehhh!! I hope so all my princess will look more pretty and got more fans! Plizzz support for LOVELYZ comeback ok?! Gomawo! Hahaha! Sorry! Excited bruhh! Peminat setia eh katanya pfftt! Vote★Komen✔Thanks^^
#AuthorYumi
#LovelyzWillComebackSoon!
YOU ARE READING
♥Heart♥[P.J.M Malay FF] [[-COMPLETED-]]
Fanfiction"Kau dngr eh!Aq setuju pon sbab parents aq!Bkan sbab cinta monyet kau tu!"-Jimin LEE JUNMI trtunduk mndengar kata2 PARK JIMIN itu.Dy hnya insan yg lemah dn mempunyai perasaan cinta trhadap seorng namja yg brnma PARK JIMIN.Entah mengapa,PARK JIMIN be...