JunMi membuka matanya prlaham-lahan. Bnda prtma yg dilihatnya adalah siling! JunMi melihat kiri dn kanannya. Dimnakh dy berada? Matanya trpndang sekujur tubuh yg berada di kanannya. Tngannya dipegang erat orng itu. Tngan kirinya diangkat prlahan-lahan dn menyentuh rmbut orngnya. Dy melihat wajah yg sdang nyenyak tidur itu smbil memegang tngannya erat! Snyuman trukir di bibirnya.
"Errmm~?" Tubuh orng itu mula brgerak sedikit. Tngan kiri JunMi msih lgi memegang kepala orng itu. Disentuh pula wajahnya. Pipi orng itu dielus lembut. "Ermm..emm..Oh? Dh bgun?" Kata orng itu lalu menggosok-gosok matanya. JunMi hnya snyum. "Oppa bwat apa dkat sini? Wae x balik tidur dkat rumah ja hmm? Msti Oppa penat kn?" Kata JunMi smbil memandang wajah suaminya yg kelihatan agk penat itu. Jimin menggelengkn kepalanya smbil trsnyum.
"Anni! Oppa ok ja. Oppa x nk tinggal dgan chagi dkat sini. X nk lah Oppa tinggalkn chagi sorng² dkat sini. Takut jdi apa² plak nnti mcam mna?" Blas Jimin lalu menyentuh pipi JunMi. Dielus lembut pipi isterinya itu. JunMi hnya snyum. Jimin bgun dari dduknya lalu mencium pipi JunMi lembut. JunMi hnya membiarkn saja. Dy tahu yg Jimin begitu risau skali dgan keadaannya yg sebegitu.
"Can i..kiss you lips chagiya?" Soal Jimin smbil merenung anak mata JunMi dn juga bibir JunMi yg brwarna pink itu. Jimin merenung bibir JunMi lama! Makin lma makin geram! Brkocak hatinya melihat bibir JunMi tu eii! JunMi menekup mulutnya. Kepalanya digeleng. Jimin memuncungkn bibirnya. "Waeyo~?" Soal Jimin kecewa. JunMi trgelak kecil melihat gelagat Jimin itu. Comel!
"Hahahaha! X bolh. Ni kn hospital~no. No. No." Kata JunMi smbil menggelengkn kepalanya. Jimin mengeluh! "Klau mcam tu..jom lah balik rumah. Dkat rumah bolh bwat apa yg kita nk! Hehehehe!" Jimin trsengih. JunMi trus memukul bahu Jimin lembut. "Oppa ni! Ishh! Ke situ plak difikirnya. Btw..Oppa! Tdi..Jun ada mimpi tau! Tpi..Jun x fham apa maksud mimpi tu~" Kata JunMi smbil memikirkn mimpinya tdi itu. "Eo? Mimpi apa?!" Soal Jimin lalu dduk semula di kerusinya tdi.
JunMi memandang wajah Jimin. Dy menepuk-nepuk tmpat di sebelahnya tnda mahu Jimin baring di sebelahnya juga? "Emm? Muat ka? Kang Oppa baring atas ni skali. Bwatnya reban trus bnda ni mcam mna? Kuat ka?" Jimin mengetuk-ngetuk katil(?)JunMi itu. JunMi mencebik. "Alah! Baring ajalah. X kira lah muat ka x! Kuat ka x! Sinilah. Baring dgan Jun~emm?" JunMi menarik-narik tngan Jimin.
Jimin hnya turut sja. Kasut skolahnya ditanggalkn lalu Jimin naik ke katil(?)itu lalu baring di sebelah JunMi. JunMi trsnyum. Lengan Jimin dipeluknya dn kepalanya diletakkn di bahu Jimin. Selesanya rasa! "Ha! Apa mimpi chagi tu? Ckaplah~Oppa nk tahu ni~" Kata Jimin lalu memegang tngan JunMi yg memeluk lengan sasa(?)nya itu. "Ermm..Jun mimpi..yg kita hidup bahagia sngt! And..kita ada ank dlam mimpi tu~" Beritahu JunMi. Jimin yg mndngr itu trbeliak matanya. Nsib x trkeluar biji mata dy tu!
"Jinjja?! Tu tndanya chagi nk pregnant ka?! Omo! Omo! Omo! Baby boy or baby girl?" Soal Jimin brtubi-tubi. JunMi trus mengangkat wajahnya memandang Jimin. "X kn lah tu tnda Jun nk pregnant aigoo? Yg ni pon x abis lgi nk pregnant apanya?! Aigoo Oppa ni." JunMi menggeleng-gelengkn kepalanya. "Eo? X abis lgi eh? Aloo! Ingtkn dh abis! Bila chagi nk pregnant?" Tngan Jimin mula melekap di perut JunMi. JunMi menyentuh tngn Jimin yg melekap di perutnya itu.
"Molla. But..if ada rezeki. Jun pregnang lah. If x ada..kita cuba lgi eh? And..if Jun ditakdirkn mandul--" Kata² JunMi trhenti disitu apabila bibirnya dicium Jimin. JunMi menutup matanya. Lama mereka brkeadaan begitu hinggalah Jimin meleraikn ciuman. "Don't saya that chagi. Oppa dh ckap kn Oppa x suka dngr chagi ckap mcam tu? Bkan rezeki kita lgi kn? Mianhae klau Oppa asyik tnya bnda yg sma dkat chagi emm? Mian~"
Kata Jimin smbil menatap wajah JunMi. JunMi snyum. "Kenchana~Jun fham perasaan Oppa. Jun pon nk baby tpi..x ada rezeki kita lagi kn? Kenchana~" Blas JunMi trsnyum. Jimin juga snyum. Dy memegang pipi JunMi lalu dielusnya lembut~mereka brtatapan satu sma lain. "Tpi Oppa..mimpi Jun x smpai situ ja.." Brsuara JunMi apabila mereka brtatapan begitu lama skali. "Eo? Ada lgi ka?" Soal Jimin. JunMi menggangukkn kepalanya.
"Tpi..errmm..Jun x thu mimpi tu nk bgithu Jun sesuatu or what but..emm..Kookie mati dlam mimpi Jun tu. Dy tinggalkn Jun dlam mimpi tu Oppa. Apa maksud mimpi tu? Jun x fham." Kata JunMi smbil menggelengkn kepalanya. Adakh mimpi itu cuba memberithu sesuatu kepadanya? "Kookie? Mati? Ermm..kdang² tu..kita x bolh prcaya sngt tau dgan mimpi kita ni! Kan kita mimpi ja?! Mustahil mimpi kita tu akn jdi real dlam real life kita ni? X pyahlah prcaya sngt. Mimpi ja kn?"
Kata Jimin lalu membelai rmbut JunMi lembut. JunMi mengeluh. "Tpi..klau betul mcam mna? Aritu Kookie siap ckap dkat Jun yg..Jun kena jaga diri Jun baik². Klau ada masalah dgan Oppa bincang baik². Jga Oppa dgan baik. And..dy ckap good bye dkat Jun. Sblom ni dy x prnh pon ckap mcam tu dkat Jun. Harini pon dy x dtang skolah kn? Jun risau lah dgan dy. Ada yg x kena ka dgan dy? Jun dh cari YeIn dkat skolah tpi YeIn pon x dtang skolah jgk. Ada sesuatu yg jdi dkat dorng ka?" Wajah JunMi brtukar mnjdi risau. Dy mnjdi pelik dgan adik-beradik itu!
Jimin memegang tngn JunMi erat. Dagu JunMi dipegangnya lalu wajah JunMi dialihkn memandangnya. Snyumannya diberikn. "Jgan risaulah. Msti x ada apa² yg brlaku ok? Chagi bolh lawat JungKook klau Chagi nak? Oppa izinkn." Kata Jimin dgan lembutnya. "Jinjja?!" Soal JunMi. Jimin menggangukkn kepalanya. "Gomawoyo Oppa!!" Kata JunMi lalu mencium pipi Jimin. JunMi trsengih. "Pipi ja? Sini?" Jimin menjuihkn bibirnya. JunMi mencubit bahu Jimin. Jimin hnya snyum.
♥T B C♥
And..here next chap! Hohoho! Plizz be ready readears(?)coz maybe after this. Akn jdi lebih drastik(?)maybe? Hahaha! Just wait for it oke?! Ngehehehe! Vote★Komen✔Thankss^^
#AuthorYumi♥
YOU ARE READING
♥Heart♥[P.J.M Malay FF] [[-COMPLETED-]]
Fanfiction"Kau dngr eh!Aq setuju pon sbab parents aq!Bkan sbab cinta monyet kau tu!"-Jimin LEE JUNMI trtunduk mndengar kata2 PARK JIMIN itu.Dy hnya insan yg lemah dn mempunyai perasaan cinta trhadap seorng namja yg brnma PARK JIMIN.Entah mengapa,PARK JIMIN be...