İçimizden biri, hatta belki de aynada ki yansımamızın ta kendisi. Çokça yıkık oldukça kırık biraz kızgın fazlasıyla kırgın ve tamir edilemeyecek kadar paramparça.
Bunun tek sebebi ise karşılıksız aşkı.
Duyguları ile mantığı arasında kaldı ama hep duygularını dinledi. Çünkü başka seçeneği yoktu. Ona ulaşamama korkusunu ona aşılayan beyniydi ve onu yok saydı.
Ayaz karşılıksız sevenlerden biri, Ediz ise başkasına aşık.. Belki çoğumuz Ayaz olup karşılıksız sevdik, yaptıklarımızın sebebini sorgulayanlara mantıklı açıklamalar yapamadık, aslında mantıklı bir açıklamamız vardı; biz aşıktık. Fakat bunu anlayan insanlara hiç rastlamadık.
Çoğu kez geçmişte kaldık, sadece izledik.Onlar mutluluktan uçarken, biz acıdan yerin dibine battık. Çırpındık, çırpındık her çırpınmamız bizi sona daha hızlı götürdü.
Biz kaybettik.
Belki de çoğumuz Ediz olduk. Bizi sevenleri sevemedik, başkası için yaşadık. Aslında Ayaz'ı üzmeyi hiç istemedik, aklımızın bir köşesinde hep o vardı. Onun mutlu olmasını çok istedik, bunun için çok uğraştık ama her davranışımız ona acı verdi. Onu istemeden üzdük, kalbini tamir etmeye çalışırken mahvettik. Aslında onu mutlu edebilmek için tek bir şey yapmamız gerekti. Onu sevmeliydik, fakat biz onu da yapamadık. Bunun ise tek bir sebebi vardı; biz bir başkasına sırılsıklam aşıktık.
Aşk adil değildi.
Bazen masalsı aşklar yaşatıp iyi hissettiriyor. Bazense ölüye döndürüp hiçbir şey hissettirmiyordu.Ayaz geride kaldı fakat ondan geriye bir iz kalmadı. Onun yaşadıklarını yaşayanlar için, onun yaşamını merak edenler için, Ayaz'ı yazmaya karar verdim.
Umarım şu an yastığını sırılsıklam etmiş ağlamıyordur. Umarım şu an intiharı düşünmüyordur. Umarım şu an Ediz'i gizli gizli takip etmiyordur. Umarım şu an Kaan'a nefret beslemiyordur.
Umarım bir yerlerde mutluluğu arıyordur. Umarım şu an boşlukta kalmamıştır. Umarım kendi eşini bulup, hayatın ona adadığı bu sürpriz için dualar ediyordur.Bu hikayede ne Ediz ne Ayaz ne de Kaan suçluydu.
Bu hikayenin tek suçlusu vardı, o'da 'aşk'tı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gay mi, zönk!
Fiksi RemajaAğlamak çözüm değil ama ağlamadan da yapamıyor insanoğlu.. Dışlamadan, reddetmekten, yoksaymaktan... Kısacası nefret etmeden de yapamıyor.. Farklılığı sevemiyor, farklı olana saygı duyamıyor.. Olaylara tepkisi diğer erkeklerden farklıydı. Erkeklere...