Ayaz'a sarılmıştım, ona gerçekleri anlatmayacaktım. Her zaman insanların gözünde salak olarak görülmüştüm, şimdi salağa yatıp onları izleyecektim. Büyük bir hırs vardı içimde, ve bir o kadar da büyük nefret. Ayaz'a "Hadi artık içeri geçelim, Selin uyanmıştır sıkılmasın." dedim. Ayaz, "Haklısın, gidelim, ona dün olanların sebebini anlattım, kısacası Kaan'ın sana yaptıklarını uygun dille aktardım." dedi. "İyi yapmışsın, bir itten hoşlanmasın." dedim ve ekledim "Ben odayı toparlayım, sende Selin'le kahvaltı hazırla." diye içeri gönderdim.
Telefonumu elime almıştım, mesaj kısmına girdim.
"Dün gece seni iyi ağırlayamadık kusura bakma, benden neden nefret ettiğini tahmin ediyorum. Sahilde buluşalım ve konuşalım, saat 14:00 gibi." dedim ve Kaan'a yolladım.
İçeri geçmiştim, nerdeyse kahvaltı hazırdı. Selin, yanıma geldi ve "Gerçekten özür dilerim, keşke başta anlatsaydın, seni seviyorum." dedi ve sinirli bir şekilde "Onun ne kadar bir pislik olduğunu ilkinde anlayamamışım." dedi. Gülümseyerek, "Takılmayın bu kadar Kaan'a, hayat ondan ibaret değil." dedim. Telefonuma mesaj gelmişti.
Kaan: "Hay hay, konuşalım bakalım."
***
Kaan'ın gözünden;"Balık oltaya gelmişti, o an onun o kapıyı dinlediğini biliyordum. Çok amatör, gölgesinin odaya vurduğunu dahi tahmin edemiyordu. Aslında o anda Ayaz'a içimdekileri kusmak istiyordum, fakat oyun oynamak, Ayaz'ı, Ediz'in elinden almak daha mantıklı bir şeydi. Ediz o konuşmadan sonra ondan ayrılacak ve Ayaz bana geri dönecekti. Selin denen o aptal kızın bana böyle bir iyilik yapacağı aklıma bile gelmezdi.. Ayaz sonunda ait olduğu yere dönüyordu.. Keyfim yerine gelmeye başlamıştı, artık üzülen taraf olmayacaktım..."
***
Saat 13:20'ydi benim dışarı çıkmam gerekti. Ayaz ile Selin'e "Ben bir markete kadar gidiyorum. Şampuan almam gerek, bir ihtiyacınız var mı gelirken onlarıda halledeyim." dedim. Ayaz, "Bende geleyim, hem hava almış olurum." dedi. Selin ise "Çikolataya hayır demem." dedi. Ben, Ayaz'a döndüm "Selin evde yalnız kalmasın, Kaan şimdi gelir bir şey falan yapar." dedim. Ayaz, "Haklısın, bunu düşünememiştim, ben iyisi evde kalayım." dedi. Ohh be sonunda halletmiştim..
Evden çıktım, nerdeyse sahile gelmiştim, saat henüz 13:45'ti, biraz erken gelmiştim. Sanırım erken gelen sadece ben değildim, Kaan'da orda oturuyordu. Yaklaştım ve yanına oturdum. Kaan, alaycı bir gülümsemeyle "Erkencisin." dedi. "Sadece ben mi?" diye karşılık vermiştim. Kaan, "Ee neymiş senden nefret etmemdeki sebep?" dedi. Ben ise kendimden emin bir şekilde "O söylediğin sözleri hatırlıyorum. Ve bana sinirlenip vurduğun anı." dedim. Kaan, meraklı bir şekilde "Eee?" demişti. "Dün seni görünce, kafamda bazı şeyler oturdu, sana açılmaya karar verdim." dedim. Kaan, şaşkın bir ifadeyle "Ne nasıl yani, ne açılması ya?". Ben ise gülümseyerek "Benim sana karşı bir şeyler hissettiğimi biliyordun ve kıskandın." dedim. Kaan, kahkaha attı, "Ne kıskanması ya ne saçmalıyorsun sen?" dedi. Ben, dün söylediklerini itiraf etmesini bekliyordum, birden "Evet, sanırım senden hoşlanıyorum." dedi. O an şok olmuştum, bunu beklemiyordum. Bu durumda ne yapacağımı bilmiyordum. "Tahminlerim de haklı çıkmışım." dedim kekeleyerek. Her şeyi mahvetmek istemiyordum, sanırım Kaan'da Ayaz'ı kıskandırmak için beni seçmişti. Sanırım her yerden salak olarak görünüyordum. Fakat unuttukları bir şey vardı, salak değildim, salağa yatmıştım. Bu sefer kontrol bendeydi, bu sefer ben oynayacaktım..
***
Kaan'ın gözünden;Ediz olayları göremeyecek kadar aptal çıktı. İlla her şeyi açıkca söylemek gerekiyordu, ama o zaman Ediz'le karşı karşıya gelecektik ve söylediğim yalan kısa sürede ortaya çıkacaktı. Başta Ediz'e gülsem de, bu karar daha mantıklı gelmişti. Ondan hoşlanıyormuş gibi yapıp, onu etkileyecektim. Bir müddet onunla takılıp, Ayaz'ın ondan soğumasını sağlayacaktım. Hem bu süre zarfında benim çektiğim acının iki katını çekecekti Ayaz Bey. Aşık olduğu çocuk, eski sevgilisiyle kırıştırıyordu. Benden daha fazla soğmadan, ona gerçekleri anlatırdım. Bu sayede sonsuza dek benim olur, ona sadece benim bağlı kalabileceğimi de anlamış olurdu.. Ediz'i sevmeye başlıyordum, bana Ayaz'ımı getirecek olan kişiydi o...
***NOT: MEDYADAKİ KAAN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gay mi, zönk!
Fiksi RemajaAğlamak çözüm değil ama ağlamadan da yapamıyor insanoğlu.. Dışlamadan, reddetmekten, yoksaymaktan... Kısacası nefret etmeden de yapamıyor.. Farklılığı sevemiyor, farklı olana saygı duyamıyor.. Olaylara tepkisi diğer erkeklerden farklıydı. Erkeklere...