ΒΑΡΙΕΜΑΙ

1.2K 67 0
                                    

Εχω γυρίσει στο σπιτακι μου μετα την δουλεία κατα της 9 κ 30 και φυσικα πεινάωωωωω.
Ουυυυφφφ τι μέρα κ αυτη !~! Και τι μωρό ήταν αυτό θεέ μου .

Τελικά τι να κάνω να φάω ;
Δεν ξέρω τι κάνω και πως το κάνω αλλά σκέφτομαι πολλά και μαζί .
ΝΑΙ ΝΑΙ το κάνω και μπράβο μου που μπορώ . Οχι όπως έλεγε ο Κωστης ότι είμαι λίγο στον κόσμο μου .

Καλά αλήθεια έλεγε το παιδί

ΣΗΜΕΙΩΣΗ  ΔΗΜΗΤΡΑΣ : δεν θυμόμαστε πρώην στο άσχετο γιατι αρχίζουμε με τα ζουμιά, μετά έρχονται οι σοκολάτες και τα παγωτάκια κ μέτα μας χτυπάν τα κιλά την πόρτα και μας λένε μπράβο καλωσορίσατε και άντε μετα αγώνας για να τα χάσεις .

ΟΟΟΥΥΥΦΦΦ κουράστηκα μόνο που το σκέφτηκα . Έκανα ένα τσεκ στο μυαλό μου να το θυμάμαι και σκέφτηκα τον Κωστή , τον πρώτο μου έρωτα αχχχχχχχχ πάλι δεν είμαι καλά σήμερα μου φαίνεται .

Το παίρνω απόφαση και κάνω μπάνιο . Καθώς λούζομαι σκέφτομαι τα λόγια της φίλης μου οτι πρέπει να κάνω κάτι με την κατάσταση μου.
Είμαι εγώ σεμνοτυφη στο θέμα σεξ ; Όχι για πολύ ......
Και ναι !! Το λεω το ΝΑΙ θα το κάνω ρε γαμώτο γιατί το ζητάει το κορμί μου  .

Βγαίνω απο το μπάνιο και αρχίζω να ετοιμάζομαι . Βάζω ένα τζιν κολλητό κ μια μαύρη μπλούζα με τιράντες και την πλάτη έξω , σταράκια μαύρα κ βάφομαι ελαφρά με λίγη μάσκαρα κ ένα ροζ κραγιόν ( ε.. είναι τετάρτη μην είμαστε υπερβολικές ).

Μου έρχεται μήνυμα απο την κολλητή μου μέρος και ώρα , αναστενάζω .

-Λοιπόν είμαι έτοιμη . (ΣΙΩΠΉ καθώς κοιτάζομαι στον καθρέφτη ) Και ο θεός βοηθός που λέει η μάνα μου . ΑΑΑ.. την μάνα μου δεν πήρα γαμώτο θα με πρήξει άυριο .

Πάω μέσα στο μπάρ και δεν βλέπω πολύ κόσμο . ΔΕΝ πειράζει σκέφτομαι κ πάω κ κάθομαι .

-Κολλητούλα μου .

-Που είσαι ρε μπουκλού μου ;

-Εδώ ρε Μαράκι μου εδώ (της λέω με νόημα )

- Τέλεια το σκέφτικες  καλύτερα αυτό που σου είπα;

-ΩΩΩΩΩΩ ναι , σήμερα θα γίνει χαμός . Θα πέσουν κορμιά . Υπερβάλλω ε ;

- όπως πάντα κοριτσάκι μου , όπως πάντα .

Συνεχίζαμε να μιλάμε για βλακείες και  γελούσαμε σαν χαζά , δεν ξέρω ρε παιδί μου αλλα με την κολλητή μου περνάω πάντα τέλεια . Σε κάποια φάση μου λέει

- ΩΠ είναι ώρα να κουνήσουμε τα κορμιά μαας .

Με σηκώνει κ αρχίζουμε να χορεύουμαι με τα τραγουδια που παίζουν .
Κάτι τα  ''3 βότκες σκέτες ''και  2  με 3 - 5 σφηνάκια  αρχιζω να τα δίνω όλα .

παραμύθι ή αλητεία ;Where stories live. Discover now