-Οχι αγόρι μου ξέρω και εγώ να παίζω .......... (του λέω με λάγνο ύφος σαν να ειμαι έτοιμη να τον σκίσω . ΟΚ το πάω από την αρχή είμαι ετοιμη να τον σκίσω ).
- δείξε μου σε περιμένω !! ( Με προκαλεί με μάτια που καρφώνουν και χείλι πρησμένα από τα φιλιά που έδινε στο κορμί μου )
Η αναστάτωση που έχω μόνο στην σκέψη οτι θα με πάρει αυτο το μανούλι μου την δίνει .
Τον σπρώχνω από πάνω μου και τον βάζω να κάτσει . Τον καβαλάω ,αυτη την στιγμή δεν σκέφτομαι τίποτα παραπάνω απο οτι τον θέλω μέσα μου χωρίς δεύτερες σκέψεις αλλά και χωρίς φραγμούς .
Δεν ξέρω τι έχω πάθει αληθεια ...Μπορεί επειδή με προκαλεί , μπορεί επειδή κάπως με αφησβητει . Μπορεί επειδή ο πόλεμος που έχουμε μεταξύ μας να με ωθεί να κάνω πράγματα που δεν τα σκέφτομαι απλά τα θέλω .
Απλά τα θέλω όλα .
Του βγάζω το παντελόνι αργά και βλέπω το μποξεράκι του φουσκωμένο .
Του χαϊδεύω την στήση του και του την ζουλάω ελαφρά . Ενας μεγάλος αναστεναγμός βγαινει και βρήσκω ευκαιρια και τον φιλάω . Τέτοια χείλια να μην πάνε χαμένα , ποτε θα τα ξανά βρω . Εκεί που τον φιλάω κ τον χαιδέυω για να αρχίσω να κατεβαίνω στον καβάλο του για κάτι ποιο σπέσιαλ με σταματά .ΓΟΥΡΛΏΝΩ ΤΑ ΜΆΤΙΑ . Με αρπάζει κ με πάει κάπου αλλά που ; Σωστά στην κρεβατοκάμερα του .
Με ξαπλώνει κοιτώντας με στα ματιά με βλέμμα φωτία και λάβρα .
Δεν θα έχω καλά ξεμπερδέματα με αυτόν μου φαίνεται . Μου βγάζει το βραζιλ μου ( μαύρο με ροζ δαντελα ασορτί με το σουτιέν αλλα δεν είναι αυτο το θέμα μας τελοσπάντων ) και με παίρνει στο στόμα του .-Εχεις ωραία γεύση , γλυκιά ( μου λέει με υφάκι , τι ψώνιο θεε μου ....)
-Α.. μην με ξενερώνεις καλά το πάμε ( του λέω με γκριμάτσα )
Και το ξανά χώνω ανάμεσα στα πόδια μου . Αυτος συνεχίζει και εγώ λιώνω !!!
Πώς τον λένε είπαμε ;
Τι πόρνη έχω γίνει θεέ μου ; Πρέπει να πάω να εξομολογηθώ στον παπά , μα να μην θυμάμαι το όνομα του ; Ποιος εγώ ; Εγώ που ψάχνω τον πρίγκιπα από τα 10 μου; Όχι από τα 8 μου .
Τις σκέψεις μου τις διακόπτει το δάκτυλο που μπαίνει με δύναμη μεσα μου . Απλα υπέροχο..... βαζει δύο καθώς μου τριβει και ταυτόχρωνα με γλύφει . Οκ δεν θα αντέξω καθως το συνεχίζει εγω πάλλομαι σε μια τρικυμία απόλαυσης κ οργασμού . ΜΟΛΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΑΠΛΑ .
Ναι τι λέγαμε μόλις τώρα ;ΠΡΟΣΠΑΘΩ να βρω την αναπνοη μου αλλα δεν με αφήνει . Ετσι όπως ειμαι κόκκινη απο την ζέστη του οργασμου μου πέφτει πάνω μου και τρίβεται . Μπαίνει μέσα μου απότομα και βαθιά .
Ο ρυθμος έχει αυξηθεί και το κρεβάτι κουνιέται ολόκληρο . ΤΑ Πόδια μου βρίσκονται στον αέρα και αυτος αναμεσά τους να τα δίνει ολα . Με μια κραυγή τελειώνω και όλα γύρω μου γυρίζουν .
Ουαου- Αυτό θα το θυμάσε καιρό .
Γυρνάει με κοιτάει με ένα χαμόγελο αυτάρεσκο . Οχι αγόρι και εσυ το ευχαριστήθηκες μην μου το παίζεις κινέζος .
Άνδρες παιδί μου εγωιστές
Τώρα θα δεις ......- Και εσύ .... Το ίδιο !!!
Τον αρπάζω και τον βάζω στο στόμα μου ολόκληρο, ένα επιφώνημα βγαίνει από τα χείλη του και αμέσως αρχιζει να σκληραίνει . . Τώρα με δικιά μου μαεστρία τον τρελαινω , είναι στο έλεος μου .
Ο πόλεμος συνεχίζεται , ο νικητής δεν έχει κριθεί ακόμα
Η μπουκλου κυρίαρχος του παιχνιδιού λέμε ....
Μπράβο μου , όχι μπράβο μου
Καταλαβαίνω πως πλησιάζει η ώρα και ανεβαίνω πάνω του , εξάλου είμαι έτοιμη για δεύτερο γύρο .
Κάνω κυκλικές κινήσεις αργές στη αρχη και κάποιες απότομες .
Είναι στα δικά μου χέρια τώρα μουχαχχαχαχα .
Τον καβαλάω και νιώθω τον οργασμό μου να αναβαίνει , και εκέι που είμαι έτοιμη να τραγουδήσω το σαν ηφαίστειο που ξυπνά με σηκώνει και με παίρνει στα όρθια και εκέι ήρθε η λύτρωση και για τους δυο .Με αφήνει στο κρεβάτι και εγώ εχώ ένα χαζό χαμόγελο στο πρόσωπο καθώς τεντώνομαι . Ξαπλώνει δίπλα μου με φορά στο κρεβάτι πέφτοντας με δύναμη , λαχανιασμενοι , ιδρωμενοι .
- Ελα παραδέξου το , το ευχαριστήθηκες. ( Του λέω με ύφος νικήτριας)
-Εισαι καλή εσυ ή μάλλον πολύ καλή (και μου κλείνει το μάτι πονήρα )
Νομίζω κέρδισα τον πόλεμο .
Παυσατε πυρ ....
YOU ARE READING
παραμύθι ή αλητεία ;
Teen Fictionη Δήμητρα μια απλή κοπέλα μπλέκεται χωρίς να το καταλάβει σε ένα στοίχημα , σε μία συμφωνία και ανάμεσα σε δύο ωραίους άντρες . Ο πόλεμος θα γίνει φιλία και η φιλία έρωτας . Με ποιόν από τους δυο θα καταλήξει ; Με τον πρίγκιπα του παραμυθιού ; ή...