- έλα θέλω βοήθεια σε κάτι σημαντικό , μπορείς να έρθεις ; Δεν είμαι καλά ....
- Μήτσο ; Τι έγινε και με πήρες ;Μπορώ να διακρίνω την περιέργεια του ακόμα και από το τηλέφωνο , μα αλήθεια γιατί τον πήρα ; Δεν έχω σχέσεις μαζί του και όμως να το , το πρώτο πρόσωπο που σκέφτηκα για να με συμβουλέψει σε αυτή την δύσκολη φάση είναι αυτός . Κάνω βλακείες , μαλώνω τον εαυτό μου για το πόσο απερίσκεφτα αφελής είμαι , δεν τον νοιάζει αυτόν τα προβλήματα μου . Χτυπώ τρεις φορές το κούτελό μου με τις μαλακίες που κάνω βραδιάτικα , κλείνω τα μάτια μου για να σκεφτώ πως να το σώσω . Απλά θα του πώ την αλήθεια . Δεν υπάρχει λόγος να του κρύβομαι .
- ε... ( κομπιάζω γαμώτο ) τίποτα , δεν ξέρω γιατί σε πήρα... να πω την αλήθεια . Απλά ήθελα να μιλήσω σε κάποιον για κάτι που με απασχολεί . ( είμαι εδώ, σε ένα παγκάκι της πλατείας μέσα στο κρύο να ζητώ για βοήθεια για ένα προσωπικό ζήτημα σε κάποιον που είναι σχεδόν άγνωστος . Η κατάσταση μου είναι τραγική μπορώ να πω. Μπράβο μου . )
-είναι σοβαρό ; Ακούγεσαι λυπημένη . ( ακούγεται φασαρία απο πίσω , φυσικά και είναι έξω ο άνθρωπος , δεν έπρεπε να κάνω αυτή την κίνηση , ήταν λάθος . Δεν μπορώ επιτέλους να διαχειριστώ μια κατάστασή μόνη μου;) Δήμητρα με ακούς ; Είσαι καλά ; ( υπάρχει αγωνία στην φωνή του και ανασαίνει βαριά , τέλεια τώρα τον ανησύχησα βραδιάτικα . )
-δεν είμαι σίγουρη αν είμαι καλά για να πω την αλήθεια . ( είμαι ειλικρινής, δεν είμαι σίγουρη για την κατάσταση που ζω . Μα πότε έγιναν τόσο περίεργα τα πράγματα; )Κοίτα έκανα μαλακία που σε πήρα , sorry δεν ήθελα να σε ενοχλήσω . ( και τότε ακούγεται μια γυναικεία φωνή να του λέει κάτι , δεν κατάλαβα ακριβώς τι αλλά άκουσα ένα μωρό μου και αυτό νομίζω μου είναι αρκετό για να φρενάρω το όλο το θέμα . Δαγκώνω το κάτω χείλος μου δυνατά , φυσικά και έχει γκόμενα , υποθέτω όχι μία αλλά πολλές . Αρκετά ξεφτιλίστηκα βραδιάτικα .)
-Μήτσο μπορείς να περιμένεις λίγο ; ( με ρωτάει αλλά όχι δεν θα τον περιμένω καθόλου . Δεν νομίζω να αξίζει η αναμονή .)
-όχι μωρέ δεν χρειάζεται , έχεις και παρέα , να μην σε ενοχλήσω και άλλο . ( του απάντησα χωρίς να πάρω ανάσα , για κάποιον περίεργο λόγο νιώθω άσχημα που έχει γυναικεία παρέα μαζί του . Σιγά που δεν θα είχε το γουρούνι . )
- δεν με ενοχλείς . ( απαντάει απότομα και όμως νομίζω πως ενοχλώ λέω από μέσα μου . Μην σου χαλάσω και το πήδημα )
-ναι σε ενοχλώ , λοιπόν αντίο .
- μην το κλείνεις . Που είσαι ; ( η φωνή του είναι σοβαρή , ασυναίσθητα φαντάζομαι την έκφραση του , τα μάτια του να κοιτούν τα δικά μου, μα πόσο ωραίος άντρας είναι ρε γαμώτο ; )
YOU ARE READING
παραμύθι ή αλητεία ;
Teen Fictionη Δήμητρα μια απλή κοπέλα μπλέκεται χωρίς να το καταλάβει σε ένα στοίχημα , σε μία συμφωνία και ανάμεσα σε δύο ωραίους άντρες . Ο πόλεμος θα γίνει φιλία και η φιλία έρωτας . Με ποιόν από τους δυο θα καταλήξει ; Με τον πρίγκιπα του παραμυθιού ; ή...