κοπέλα του

741 58 6
                                    

-Θα γίνεις κοπέλα μου για τρεις μήνες . (μένω ακίνητη με αυτό που ακούω . Τι λέει ; Τι κοπέλα ; Σηκώνομαι και στέκομαι με τα γόνατα στο κρεβάτι κρατώντας το σεντόνι γύρο μου . Όχι οτι ντρέπομαι , αλλά πάλι είναι ανοιχτή η κουρτίνα . Καλά τι μάτι έχουν πάρει οι γείτονες δεν το συζητάω . Η κυρία Νίτσα ; Τσόντα κανονική . Είναι και μεγάλη γυναίκα . Θα αντέξει τις μεγάλες συγκινήσεις ;


- η κοπέλα σου δεν γίνομαι ούτε όταν η Μενεγάκη τα βάψει μαύρα , ούτε όταν ο Μαρτάκης πάει με γυναίκα . Άσχετο ξέρεις για τον Μαρτάκι ; Έχω να σου πώ κουτσομπολιό , άσχετο . Επίσης πρώτα από όλα δεν ταιριάζουμε . ( έχω πάρει ύφος ντίβας και τοποθετώ το σεντόνι τύπου αρχαία Ελλάδα. Σηκώνει αργά το κεφάλι του και γέρνει προς τα αριστερά σε ένα στραβό χαμόγελο .

-θα κάνεις οτι σου πω . Εξάλλου αυτό ήταν το στοίχημα μεταξύ μας . Έχασες έτσι δεν είναι ; ( με κοιτάει με το ύφος του νικητή και σταυρώνει τα χεριά μου . Γαμώτο έχει δίκιο . Ύπουλε άνθρωπε . )

-οκ , κέρδισες αλλά ύπουλα . Με μέθυσες δεν ήξερα τι έκανα , τι ήθελα . Με εκμεταλλεύτηκες , εγώ είμαι ένα αθώο και αγνό πλάσμα. Πως μπόρεσες κτήνος ; ( Η φάτσα του τώρα είναι όλα τα λεφτά , έχει γουρλώσει τα μάτια και προσπαθεί να βρει λέξεις για να μιλήσει )

-εσύ ; .......... είσαι αθώα ; εσύ ; ....... που μόνο που δεν με έφαγες χθες . ( έχει δίκιο σε αυτό, αλλά τι φταίω εγώ που είναι σαν καραμελίτσα και θέλω να τον δαγκώσω;)

- με λες λυσσάρα ; ( είσαι , είσαι λέω απο μέσα μου . Αχ που κατάντησα . Εγώ για μία ξεπέτα έφτασα να μπω 1 ) σε ένα στοίχημα 2) να με βγάλουν φωτογραφίες και 3 ) τώρα να γίνω κοπέλα στα ψέμματα με ένα τύπο που το μόνο που μας ενώνει είναι το καλό και αχαλίνωτο σεξ . Τι κατρακύλα θεέ μου. )

Μισό οι φωτογραφίες !!!!!

Σηκώνομαι από το κρεβάτι και στέκομαι απέναντι του .)

Και τότε συνειδητοποιώ οτι όλα είναι ένα κόλπο για να με μπλέξει . Μα πόσο ηλίθια είμαι ; )

-δεν υπάρχουν φωτογραφίες έτσι ; ( τον κοιτάω θυμωμένα καθώς τον πλησιάζω και στέκομαι κοντά του . )

- δεν υπήρχαν , τώρα υπάρχουν . (σκύβει και ανοίγει το πρώτο συρτάρι του κομοδίνο του , εγώ παρακολουθώ χωρίς να πω κουβέντα και τι να πω δηλαδή . Βγάζει από μέσα κάτι φωτογραφίες και τις κοιτάει με ενδιαφέρον.) Έχεις φωτογένεια το ξέρεις ; Θα θέλα να γίνεις μοντέλο μου κάποια μέρα . )

παραμύθι ή αλητεία ;Donde viven las historias. Descúbrelo ahora